Elokapinaa vastaan!

Anonyymi-ap

Jos ei muuta saavutettaisikaan, niin ainakin näytetään ettei tuo yhteiskuntaa häiriköivä ja vandalisoiva, näyttävästi esiintyvä ja suuriääninen elokapina suinkaan ole niin suosittu kuin he itse luulevat/antavat ymmärtää...

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143

Jo 90 600 kannatusta!

17

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No ihan varmasti en tunnistaudu tuonne.

• Anonyymi

Etkö osaa ladata mobiilivarmennetta? Ei tuohon pankkitunnuksia tarvitse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö osaa ladata mobiilivarmennetta? Ei tuohon pankkitunnuksia tarvitse.

Jos ei muuta...
        No vastahan teillä oli hirvee uho siitä kuinka nyt pannaan Elokapina kyykkyyn.
        Nyt ollaan vähän nolona..., no jos ei muuta niin ainakin irvistän.

• Anonyymi

Olemme valmistelemassa aloitetta Perussuomalaisen puolueen kieltämiseksi.

• Anonyymi

Kieltää laillinen puolue joka vaaleissa nousi kolmen suurimman puolueen joukkoon...?
        No, eihän vihervasurit koskaan ole demokratiasta mitään ymmärtäneet, heidän mielestäänhän demokratiaa on vai se että he itse ovat vallassa.
        Onnea vaan aloitteelle.
        Elokapinan kieltäminen on muuten parissa päivässä saanut jo 91 300 kannatusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kieltää laillinen puolue joka vaaleissa nousi kolmen suurimman puolueen joukkoon...?
        No, eihän vihervasurit koskaan ole demokratiasta mitään ymmärtäneet, heidän mielestäänhän demokratiaa on vai se että he itse ovat vallassa.
        Onnea vaan aloitteelle.
        Elokapinan kieltäminen on muuten parissa päivässä saanut jo 91 300 kannatusta.

En minä taida olla vihervasuri.
        Olin jo 70-luvulla SMP:n ehdokkaana kuntavaaleissa. Sinua ei vielä ollut olemassakasn tai jos olit niin sellainen rättiin paskantava rääpäle.
        Minä erosin persuista siinä vaiheessa kun munapäämussuttaja nousi pj:ksi ja kakarat alkoivat uhota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä taida olla vihervasuri.
        Olin jo 70-luvulla SMP:n ehdokkaana kuntavaaleissa. Sinua ei vielä ollut olemassakasn tai jos olit niin sellainen rättiin paskantava rääpäle.
        Minä erosin persuista siinä vaiheessa kun munapäämussuttaja nousi pj:ksi ja kakarat alkoivat uhota.

Jopa amispoika tarinan keksi. Kyllä tuosta aineesta pitää ainakin 8 saada.

• Anonyymi

Elo kapina on saavuttanut jo kokoomuksenkin.

• Anonyymi

Elokapinan puolesta!

• Anonyymi

Timotei, sinä heilivä heinä, lähes ruiskukkanen.
        Elo ihmisen, huolineen ja mulheineen, se on väliaikainen.

• Anonyymi

Terroristiporukka, uhkailee massamurhilla. Väkivallatonta toimintaa, ja pöh!

• Anonyymi

Onpahan nyt kuitenkin nähty mitä mieltä 100 000 valveutunutta ja internettiä käyttävää Suomalaista ovat näistä sietämättömistä vasemmistoanarkisteista.
      Ei tuota voi eduskunnassakaan täysin sivuuttaa, kyllä tuon johonkin pitäisi vaikuttaa, etenkin tällä hallituspohjalla.

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/14143

• Anonyymi

Mistä kuvittelet heidän olevan vasemmistoanarkisteja - Elokapina-liikehän toimii muuallakin maailmassa.Lisäksi eduskuntatalon portaikon "poskipunasta" on vastuussa myös joukko ruotsalaisia.Oliko kovakin kuume ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä kuvittelet heidän olevan vasemmistoanarkisteja - Elokapina-liikehän toimii muuallakin maailmassa.Lisäksi eduskuntatalon portaikon "poskipunasta" on vastuussa myös joukko ruotsalaisia.Oliko kovakin kuume ?

Vasemmistoanarkistitko ei voi sitten toimia maailmanlaajuisesti?
        Mutta kun elokapina nimenomaan toimii, tarkoituksenaan horjuttaa länsimaista järjestystä ja luoda anarkiaa..
        Sama äärivasemmistolainen keskusjohto, olipa solut mistä maasta tahansa.
        Olet joko sokea tai sitten samaa vasemmistovalankumouksellista sakkia, joten mittaapa oma kuumeesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoanarkistitko ei voi sitten toimia maailmanlaajuisesti?
        Mutta kun elokapina nimenomaan toimii, tarkoituksenaan horjuttaa länsimaista järjestystä ja luoda anarkiaa..
        Sama äärivasemmistolainen keskusjohto, olipa solut mistä maasta tahansa.
        Olet joko sokea tai sitten samaa vasemmistovalankumouksellista sakkia, joten mittaapa oma kuumeesi.

On mitattu.Mielenosoitukset ovat luvallisia silloin kun se tapahtuu niille varatuilla paikoilla.

• Anonyymi

Joukkohysteriaa.

• Anonyymi

Sitä elokapina nimenomaan yrittää luoda ja sillä hankkii jäsenensäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      354
      12251
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      192
      11629
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6593
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5367
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      208
      3882
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      179
      3682
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2763
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      179
      2520
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1942
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1804
    Aihe