Onko näillä tupettajilla mielenterveys ongelma jo ennenkuin aloittavat tupetuksen vai tuleeko ne tupetuksen myötä ? Suurimalla osallahan näyttää olevan pahojakin ongelmia !
Tupettajat ja mielenterveys
31
679
Vastaukset
- Anonyymi
Pohjalla on orastava mielenterveysongelma joka pahenee tupettamisen myötä. Kommentit ja muu tupettamiseen liittyvä julkisuus tekee myyrän työtä tupettajan mielenterveydelle.
- Anonyymi
Se ottoo oman aikansa ennenkö tottuu niiin pankkitilin saldoihin yms. mitä tupetuksesta seuroo.
- Anonyymi
Rekihurjia ne on juu
- Anonyymi
Ai ketkä
- Anonyymi
Kommentoijilla ainaki ongelmia. Jos taimen istutus videon kommentit on jotain synnytys/vauva juttuja 90-luvulta!
- Anonyymi
Kuinka niin?
- Anonyymi
Näillä tädeillä oli varmaan joskus 90 luvulla se elämä, mutta ei ole enää. Jos on aikaa laitella kilometrin mittasia höpöhöpö viestejä monta kertaa päivässä, niin onhan se surullista.
- Anonyymi
Tarkoitus vissiin kommentoida videoita eikä omia synnytysjuttuja tai juoruilla omien lapsien asioista. Mitähän mahtaa lapset tykätä tollasesta?
- Anonyymi
Eihän se sipramiilin rouskettelija tienannu kuin 17 k euroo. Kuopiossa spurgitkin saa kelasta enemmän ja asunnon vielä kaupantekijäisiksi.
- Anonyymi
Eihän se 1450 euroa kuukaudessa paljoa ole työkykyiselle miehelle.
Ehkä verotietojen julkaisu vei uskottavuuden kun naapuri jota piti tyhmenpänä takoi kasaan yli 100 000 euron amsiotulot vuodessa.
Joko naapuri hätyyttelee jo 200 000 euron tulorajaa?
Saattaa siinä hämmästyksen sormi luiskahtaa tyrmistyksen perssilmään
- Anonyymi
"Näillä tädeillä oli varmaan joskus 90 luvulla se elämä, mutta ei ole enää. Jos on aikaa laitella kilometrin mittasia höpöhöpö viestejä monta kertaa päivässä, niin onhan se surullista."
Mitä surullista tässä on, nyt voi kantaa kameran jalustaa vaikka pitkin metsiä, eikä minnekkään ole kiire.- Anonyymi
Noista höpöhöpö tädeistä ei taida kukaan kanniskella mitään. Vähiten kameraa tai kamerajalkaa.
- Anonyymi
Voihan vittu, "elämää" kylmillä holveilla ja hikipajoissa palkkaorjana!
- Anonyymi
Oletko lääkäri vai mistä päättelit asioita?
- Anonyymi
Teen väitöskirjaa !
- Anonyymi
Yrittäjänä menestyy.jotkut.
- Anonyymi
"Noista höpöhöpö tädeistä ei taida kukaan kanniskella mitään. Vähiten kameraa tai kamerajalkaa."
Ketä tarkoitat höpö höpö tädeillä, metsämanin fanejako?
Niitä sättipirkkoja joka miehensä kanssa lähettelevät metsämanille kissikortteja, niitäkö? - Anonyymi
Mitä iloo on tienesteistä,jos hintana on mieleterveysmurheet...
- Anonyymi
Omalla sairaushistorialla ja terveysongelmilla voi tehdä rahaa. Tekemällä raflaavia videoita, joihin tulee paljon katselukertoja. Eikös se ole tube ukkojen tavoite?
- Anonyymi
Oliskoon tuo niin juila,jotta rahasta näitä terveys juttujaan esittelee. Kälämi on viimosen piälle ,jos näin on.
- Anonyymi
Jos puskee vuodesta toiseen videoita eetteriin pyhät arjet, onkohan tuo terveellistä? Fyysisesti ja henkisesti? Ja miettii koko ajan että alvi pitää aina maksaa....🤔
- Anonyymi
Niin,kyllä tuosta mänöstä uupumus seuraa. Mieti piäsi puhki ,mitä sitä huomenna pukkoo eetteriin,jotta mainittaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin,kyllä tuosta mänöstä uupumus seuraa. Mieti piäsi puhki ,mitä sitä huomenna pukkoo eetteriin,jotta mainittaisiin.
Nii ja miten tulis enemmän ja enemmän peukutusta ja kattelu minuutteja.
- Anonyymi
Yhdenlainen riippuvuus muiden joukossa ! Ja jonkinlainen julkisuuden haku. Ei ihan terveiden touhua !
- Anonyymi
Kyllä. Eivät itse vaan tajua. Rahan himo silmissä koko ajan. Sitten ihmetellään kun huono olo. Ihminen on loppujen lopuksi rahan orja.
- Anonyymi
Kattokaa Brave-selaimella juutuupit. On nopea ja ei tuu mainoksia! Eikä mee rahat tupettajille.
- Anonyymi
Rahaa tulee kyllä,huoli pois
- Anonyymi
Kus on noussa piähä. Paskakylällä ne tietää sen.
- Anonyymi
Näkee mielen heilumisen ja ymmärtämättömyyden, kun Ponssenkin piti laskea köyhien osto korkoa 1.9:n. Ei mene sponssit kaupaksi tuon juilun epäterveen, pelleily mainostuksen vuoksi, nyt se alkaa oikeasti näkymään.
- Anonyymi
Täytyy tehrä huoliilimootus näistä tupeltajista juu
- Anonyymi
Kyllä ensin tulloo hulluus ja sitten vasta viteot!pittäähän sitä aekoo viteon tekemiseen suaha!eläkkeellä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559