Kuinka paljon

Anonyymi-ap

Sä oikeen tiedät minusta nainen?
Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa.
Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.

49

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kukaan tiedä minusta oikeastaan mitään. Olen ikuinen mysteeri monille.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanottuna et edes tiedä nimeäni 😁

      • Anonyymi

        Voi P*rce ,ei kait se oikea etunimi sitte ole J alkava kuitenkin.
        Sittenhän olet se lurittelija sen T kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi P*rce ,ei kait se oikea etunimi sitte ole J alkava kuitenkin.
        Sittenhän olet se lurittelija sen T kanssa.

        Tietysti ei 😁 Ei ala t:llä tai j:llä


    • Anonyymi

      Sulla on vaan 13cm nysä 🤣

      • Anonyymi

        17cm silloin kun on kivaa ja tuulee pohjoisesta🤗


      • Anonyymi

        No voi vauva taas kun pääsit hihittelemään 😂😂😂 oikein hihi hihi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi vauva taas kun pääsit hihittelemään 😂😂😂 oikein hihi hihi

        Hihii🤣


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Ajattelepa jos vaginasi olisi tosi iso ja kuulisit pilkkaa siitä? Käykö mielessä ettei omille kehon osille voi mitään. 13cm on omistajansa fyysisen rakkauden väline, yksi kokonaisuudesta. Haluatko tehdä kiusaa tuntemattomalle vaikka rakkaus on melko monelle yksi tärkeimmistä asioista elämässä?

        En kommentoi mittaa suuntaan enkä toiseen. Kirjoitus on pilkka tarkoituksessa kirjoitettu eikä mielipiteelläni ole väliä koon suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelepa jos vaginasi olisi tosi iso ja kuulisit pilkkaa siitä? Käykö mielessä ettei omille kehon osille voi mitään. 13cm on omistajansa fyysisen rakkauden väline, yksi kokonaisuudesta. Haluatko tehdä kiusaa tuntemattomalle vaikka rakkaus on melko monelle yksi tärkeimmistä asioista elämässä?

        En kommentoi mittaa suuntaan enkä toiseen. Kirjoitus on pilkka tarkoituksessa kirjoitettu eikä mielipiteelläni ole väliä koon suhteen.

        "suomalaisen peniksen keskimääräinen pituus on 13,77 senttimetriä. Kurkkiessa aidan toiselle puolelle huomataan, että ruotsalaisilla on suomalaisia lähes sentin pidempi varustus haarojensa välissä: kokoa löytyy keskimäärin 14,80 senttimetriä. Virossa koko on 13,78, Venäjällä 13,21, Norjassa 14,34."
        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/penisten-kokoerot-loytyvat-maailmankartalta-miten-suomalaiset-sijoittuivat/3285472#gs.fx5o2z


      • Anonyymi
        UUSI

        Kännykkä?


    • Anonyymi

      Tiedän, että mies on fiksu. Tiedän, että hän on rehellinen koska mulla intuitio toimii. Tiedän, että hän arvostaa rehellisyyttä. Tiedän, että hänellä on herkkyyttä ja voimaa. Ikä on tiedossa, samoin ammatti. Harvinainen, johtajaluonne. Ei petä itseään. Ottaa muut tosissaan, kunnioittaa muita. Jne.

      • Anonyymi

        Et taida gubbe olla mitään noista adjektiiveista


    • Anonyymi

      Tiedän aika paljon. Et tiedä IT-taidoistani mitään. Vuosia on työssäni tehnyt tietokoneelta erilaisia hakuja.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko, että olet stalkannut ja käyttänyt IT-taitojasi naisen tietojen urkkimiseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko, että olet stalkannut ja käyttänyt IT-taitojasi naisen tietojen urkkimiseen?

        Onneksi minusta ei löydy mitään. Ainakaan niillä laillisilla keinoilla 😌


      • Anonyymi

        Erilaisia hakuja? Ja kehut it-taidoillasi. Huvittavaa.


    • Anonyymi

      Oletko puhunut muille siitä jutusta kenellekään?

      • Anonyymi

        Apauttiarallaa useit


      • Anonyymi

        Sulla on sanajärjestys aina sekaisin. Et ole kunnossa?


    • Anonyymi

      No tämä nainen tietää vaan hyvin vähän. Kuten: ikä, nimi, siviilisääty ja summittainen asuinalue.
      Keltään en ole kysynyt, vaan minulle on kysymättä kerrottu.
      Ei kukaan jonka hän tietäisi.
      Loput on vaan intuitiota.
      Varmaan saman saisi tietoon jostain somestakin. Meillä ei vaan ole mitään samaa some sovellusta, tietääkseni. Että näin. 😏

      • Anonyymi

        Jos olisit hän, vastaisin, että katsot väärältä suunnalta. Ja olen löytänyt sinusta paljon enemmän kuin on kirjoitettu, osaan vain etsiä hyvin 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisit hän, vastaisin, että katsot väärältä suunnalta. Ja olen löytänyt sinusta paljon enemmän kuin on kirjoitettu, osaan vain etsiä hyvin 😉

        Samat sanat. Hakemalla löytää ja hänen iäkkäiden sukulaisten Fb:t on kaikki auki ja pääsee kaverilistoihin ja perhevalokuviin.


      • Anonyymi

        Ammatin vuoksi nainen tietää enemmän minusta.Mikä nyt ei haittaa ollenkaan.
        Käytän yhtä some alustaa mutta en kovinkaan aktiivisesti.
        -Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat. Hakemalla löytää ja hänen iäkkäiden sukulaisten Fb:t on kaikki auki ja pääsee kaverilistoihin ja perhevalokuviin.

        Ehkä. Esimerkiksi minä, ystäväni ja sukulaiseni eivät ole FB:ssä 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatin vuoksi nainen tietää enemmän minusta.Mikä nyt ei haittaa ollenkaan.
        Käytän yhtä some alustaa mutta en kovinkaan aktiivisesti.
        -Aloittaja

        Siis vaikka mies olisi kuuma, mitä hän onkin niin mä en ole etsinyt hänestä mitään muuta kuin yhden jutun joka on about ammatillinen fakta hänestä. So.. Ja itseasiassa inhoan selän takana pelaamista, joten en tee sitä.

        Kuvaa katselin toki 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis vaikka mies olisi kuuma, mitä hän onkin niin mä en ole etsinyt hänestä mitään muuta kuin yhden jutun joka on about ammatillinen fakta hänestä. So.. Ja itseasiassa inhoan selän takana pelaamista, joten en tee sitä.

        Kuvaa katselin toki 🤭

        Enpä usko että tietää ammattiani. Joten tuskin
        hän on täällä.
        Osa täällä olevista palstalla olevista asioista sopi todella hyvin kuvauksiin ja se kieltämättä vähän hämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ammatin vuoksi nainen tietää enemmän minusta.Mikä nyt ei haittaa ollenkaan.
        Käytän yhtä some alustaa mutta en kovinkaan aktiivisesti.
        -Aloittaja

        Kumman ammatin? Sinun vai naisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä usko että tietää ammattiani. Joten tuskin
        hän on täällä.
        Osa täällä olevista palstalla olevista asioista sopi todella hyvin kuvauksiin ja se kieltämättä vähän hämää.

        Hoitoala


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoitoala

        Tämä se onkin hauska ala. Saat tietoa jolla et tee mitään,ja tutustut ihmisiiin,joita et voi näyttää tuntevasi vapaalla tai rikot ammatti etiikkaa ja lakia. Kiva olis,jos itse ottaisit yhteyttä siis 😛


    • Anonyymi

      Itse en etsi miehestä mitään tietoja, en stalkkaa. Mitä tiedän, on minulle pyytämättä kerrottu.
      Ei mitään hinkua alkaa penkoa kenenkään elämää. Kertoo itse jos joskus ollaan muutakin kuin katselu yhteydessä.
      Uskon siihen mitä näen omin silmin ja se on 👍🏻 minulle.
      🙋🏼🌹

      • Anonyymi

        No sehän kiva juttu emojimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän kiva juttu emojimies

        Wow mieheksiluulija ja Cia-kärsä ovat heränneet samassa kehossa pv.uniltaan. Jännittävää? Not so much.

        Älä selevitä senkin dödö


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No sehän kiva juttu emojimies

        Juu harhoissa on mukava elää vai mitä mieheksi luulija?
        Sulla varmaan tosi paha trauma kun elämä on pelkkiä miehiä täynnä.
        Ei vissiin yksikään ole sinusta kiinnostunut kuitenkaan!
        Siksi täällä uliset vainoharhaisesti välittömässä kaikkia miehiksi 😂😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu harhoissa on mukava elää vai mitä mieheksi luulija?
        Sulla varmaan tosi paha trauma kun elämä on pelkkiä miehiä täynnä.
        Ei vissiin yksikään ole sinusta kiinnostunut kuitenkaan!
        Siksi täällä uliset vainoharhaisesti välittömässä kaikkia miehiksi 😂😂

        Tämä puheenparsi on mies aika kehnosti jäsennelty, ilmeisesti pidät teikäläisiä aika paskasakkina kun yhdistät traumaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Wow mieheksiluulija ja Cia-kärsä ovat heränneet samassa kehossa pv.uniltaan. Jännittävää? Not so much.

        Älä selevitä senkin dödö

        Miksi gubbe ns kolumbushahmosi heräilee henkiin olitko sinä niitä kyyliä vailla vai mikä oli punainen lanka täsä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä puheenparsi on mies aika kehnosti jäsennelty, ilmeisesti pidät teikäläisiä aika paskasakkina kun yhdistät traumaan

        Sinua vaan pidän 😁 ei täällä muita yhtä sairaita näy ihan joka päivä kyttäämässä " miehiä" taisitkin olla puutteessa kun niitä ihan joka tekstissä sulle vilisee.
        Niinhän sitä sanotaan että siitä puhe mistä puute!


    • Anonyymi

      I K raiskari.

    • Anonyymi

      Kirjoitettu on.sikoja oli kaksituhatta JA ne kaikki hukkuivat

      Aamen

      • Anonyymi

        Sinä olet mieheksiluulijanakin tunnettu hlö! Kyllä olet!


    • Anonyymi

      En tiedä kaivattuni ikää. Tiedän nimen, duunin ja sen mitä hän itse on kertonut tai mitä googlaamalla näkee.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sama, paitsi iän saatan tietää, ehkä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama, paitsi iän saatan tietää, ehkä.

        Katoit sen FB profiilistani? Harmi kun sulla ei ole,niin en voi tehdä samoin. Liittyisit ja laittasit mulle messengerillä viestin 🙂


    • Anonyymi
      UUSI

      te lähditte nostamaan vääriä henkilöitä väärillä henkilöillä ja väärin teoin - tulos on katastrofi ja maksaa teille helvetisti, Koska mitkään noista henkilöistä ei tuo teille mitään. Aikamoinen vuosien väkivaltsinen hyökkäys, paljon tuhoa ja tulee teille maksuun kaikessa. Huono siirto 😂karsea peli teillä.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kerrankin gubbe samaa mieltä sun kanssa jostain. Esimerkiksi näiden tuherrusten siteeraus on suoraan ku jostain teinikerhosta ja on tainnut tulla tehtyä muitakin kardinaalimokia viime aikoina, ei tästä sen enempää


    • Anonyymi
      UUSI

      Oikeastaan vain sen, mitä joku on itse kertonut. Jos tutustuu johonkuhun, kaipa henkilö itse kertoo sen, mitä haluaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      hyvin vähän

    • Anonyymi
      UUSI

      Emme ehtineet tutustustua, olet minulle arvoitus edelleen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      362
      1990
    2. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      496
      1800
    3. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      89
      1552
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      245
      1026
    5. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      48
      937
    6. Kuljetusliike j maito

      Kännissä ojaan vuosien kännissä ajelu päättyi ulosajuun
      Suomussalmi
      4
      834
    7. Alkavan syksyn galluppi..

      Ajattelin että olisi sen aika. Gallupin. 1. Mikä on lempivuodenaikasi? Ja miksi? A) kevät B) kesä C) syksy D) talvi 2
      Sinkut
      133
      820
    8. Vetoomus tietyille Miehille

      Suomi on Euroopan toiseksi turvaton maa naisille! Mitä ajatuksia miehet jotka ovat turvattomia naisille? Olisiko korke
      Ikävä
      169
      772
    9. En voi elää täyttä elämää

      Ilman sinua mies. Minun on pakko saada sinut elämääni. 😢
      Ikävä
      45
      755
    10. Kuinka paljon

      Sä oikeen tiedät minusta nainen? Nimi ja ikä näyttää olevan hyvin tiedossa. Itse tiedän sinusta vain nimen ja ammatin.
      Ikävä
      49
      754
    Aihe