Onko siellä kukaan koskaan hukkunut?
Kankaanpään uimahallissa
20
1104
Vastaukset
- Anonyymi
selvitä asia itte äläkä täällä itke
- Anonyymi
En kysynyt sulta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kysynyt sulta!
isot on ongelmat
- Anonyymi
Mä pelastin sieltä yhen kaapin . Oliki kaappinatdipersu .
- Anonyymi
isot on ongelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isot on ongelmat
isot on ongelmat
- Anonyymi
En tiiä.mut sinne tullu uusi tosi on upeella bebulla varustettu hengenpelastajat. Uhhuj
- Anonyymi
Täytyypä taas mennä. Ei vaan välttämättä oo tänään töissä.
- Anonyymi
se huolestuttaa kun uimahallissa porukka ei peseydykehtaa mennä altaaseen lillumaanja livotaa hikensä ja muut eritteet siellä vaikkaluulisi olevan itsestään selvyys
- Anonyymi
Hyi,hitto.
- Anonyymi
tänään taas naisia joiden hiukset olivat kuivat eikä pistäneet päähänsä mitää vaikka tarjolla kertakäyttömyssyjä
- Anonyymi
Läheltä piti tilanteen tiedän ainakin yhden, mutta hukkumisia en muista.
- Anonyymi
Ei sitä oo tainnut ketään kuolla, päin vastoin, siä on paremminkin pantu muutamia muksuja alulle.
- Anonyymi
Minne katos uus hengenpelastaja oli nätti
- Anonyymi
Muutama on yrittänyt, joku useampia kertoja mutta aina on pelastettu.
- Anonyymi00019
mä hukuin kerran
- Anonyymi00020
Ooks ap?
Kukahan jaksais löytää sut jos oot hukkaan joutunut? - Anonyymi00022
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ooks ap?
Kukahan jaksais löytää sut jos oot hukkaan joutunut?Ei tuo ole minun kommentti.
- Anonyymi00021
Ei siellä ole muuta hukkunut, kuin uimavalvojan Jallut.
- Anonyymi00023
Joitakin ihmisiä on jouduttu pelastamaan useita kertoja, kun ovat arvioineet toistuvasti voimansa väärin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242481Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492090Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261932Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101763Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581538Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121082Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181059- 55920
- 63905
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2868