Järjen ääni .......

.......korvissa raikaa
....... poissa olollaan......


➿➰➿➰➿➰➿➰➿➰➿


Sanoit sen suoraan kiertelemättä
ja mitään kaunistelematta,
mutta silti sanoit sen
Kauniimmin
kuin koskaan kukaan ennen....

🌊

Lähelle toista,
on joskus pitkä matka....

Joskus pitkä matka voi olla silti lyhyt.
Riippuen miten ajattelee ja tuntee.


Tarvitsen jotain maailman,
ja itseni väliin..

Mieleni, tunteitteni ja kaiken väliin..

Rauhoittamaan, tasoittamaan....
Relaamaan...



Tarvitsen sinut 💗




Älä ole järjen ääni pimeässä,
Älä ainoastaan jossain piilossa,

Pakoon, pois täältä vie...

Rauhaan ja turvaan....

☆♡☆♡☆♡☆

Hei,

Auta pois täältä
harhapolulta hämärästä...


tule mun luokse,
sä tiedät reitin...

Auta mua nousee täältä pinnalle, jooko?

Sanoit että mun pitää yrittää
pysyy ees välillä pinnalla,
En mä pysty näin...


➰➿➰➿➰➿➰➿➰➿➰



Olet ihme

joka rikkinäistä lohduttaa,


Ole enemmän kuin

järjen ääni pimeässä


Tarvitsen sinut.....



➿➰➿➰➿➰➿➰➿➰➿



https://youtu.be/91H7ZscAH4A?si=WwRFcrwqB9myrr_9



〰️➿〰️➿〰️➿〰️➿〰️➿〰️

Nyt just tarviin sua...

Enemmän kun Ikinä,
milloinkaan, koskaan ennen....


➰〰️➰〰️➰〰️➰〰️➰


Liian myöhään joskus sen tajuaa....

Kuinka vähällä kaiken rikki saa.
Tahtomattaan toista satuttaa.....



Anteeksi toinen toiselta pyytää....

...anelen...matelen... pyydän...




Sano sanat jotka sydän kuulla haluaa...

25

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sivusta: Oi miten kaunista! Varmaan moni kaipaaja ajattelee samoja, mutta ei osaa noin nätisti sanoa.

    • Ihan se ja sama kuin joku haukkuu mut
      nyt itselleni puhujaksi..
      Silti kommentoin ja nostan tän nyt esille
      jos vaikka joku tietty näkisi...

      Mulla sitä paitsi alkaa nousee huoli
      enemmän ja enemmän koko aika siitä
      miten sä voit kun ei kuulu mitään....



      Hyvää yötä 🤗😴💤

      Myös muillekin Hyvää yötä kaikkialle.
      Etenkin 🦝💕

      • Anonyymi

        Öitä myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Öitä myös.

        Öitä sinne minne lie kelle lie...
        Täällä ei tänään nukuta.


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Öitä sinne minne lie kelle lie...
        Täällä ei tänään nukuta.

        Onnistuin tuossa jo nukkua pari tuntia. Vielkin väsyttää ja toivottavasti kohta taas unille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuin tuossa jo nukkua pari tuntia. Vielkin väsyttää ja toivottavasti kohta taas unille.

        Koitahan saada unta vielä kerran väsyttää.


      • Anonyymi

        Taitaa tuo pesukarhu olla se Kirsi.Pessyt itseltään hyvät bakteerit vege ja siks aina sairaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuin tuossa jo nukkua pari tuntia. Vielkin väsyttää ja toivottavasti kohta taas unille.

        Et sinä pääse paneen tänä aamuna.😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa tuo pesukarhu olla se Kirsi.Pessyt itseltään hyvät bakteerit vege ja siks aina sairaana.

        Eipä taida olla kuitenkaan...

        Ihan turha koittaa mustamaalailla 🦝 mulle...
        Mikään Anonyymi hölötys ei pysty muuttaa mun mielipidettä ja tunnetta eikä meiän välejä 💕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä pääse paneen tänä aamuna.😂

        Saman kohtalon lie jakaa moni originalguben harras lukija


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saman kohtalon lie jakaa moni originalguben harras lukija

        Tuskin sä pääsisit vaikket lukiskaa siinä


    • Anonyymi

      Sinä käytät takuuvarmasti jotain aineita!

      • Takuuvarmasti niinkö??
        Koitahan sitten perustella väittämäsi!!!!!


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Takuuvarmasti niinkö??
        Koitahan sitten perustella väittämäsi!!!!!

        Hän luulee sinua toiseksi henkilöksi.
        Huomenta vaan / sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hän luulee sinua toiseksi henkilöksi.
        Huomenta vaan / sivusta

        Nii näyttää joku muukin...
        Joka väittää että mulla on viekussa mies
        ja silti mulla on myös salasuhde jonkun kans.

        Huomenta vaan...
        Meinasin laittaa jo perään kenelle Huomenta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän luulee sinua toiseksi henkilöksi.
        Huomenta vaan / sivusta

        Eikä se toinen nainenkaan käytä mitään aineita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se toinen nainenkaan käytä mitään aineita.

        Vaikee sanoo kun en tiedä kenestä on kyse edes.


      • Anonyymi

        Eikö sinulta viiden centin laskuttaja lähde mitään parempaa avautumista näihin guben matineoihin? Sitäpaitsi viuhkaa taitaa kulua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä se toinen nainenkaan käytä mitään aineita.

        Ehkä kannattais niin muiden vajaamiälisyys ei Korostuisi liikaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulta viiden centin laskuttaja lähde mitään parempaa avautumista näihin guben matineoihin? Sitäpaitsi viuhkaa taitaa kulua

        Maalittaja* mutta ihan hyvä typo kai joku vajaaälyinen luulee nettoavansa tällä teineilyllä vielä joku kaunis päivä tmv


    • Sanoja vaan me tarvitaan

      Sanoja vaan rauhoittamaan

      Sydän kun on hukkumassa kyyneliin

      Sitä tarttuu kiinni vaikka valheisiin,

      valheisiin

      Sanoja vaan jään kaipaamaan

      Sanoja vaan muun kaiken saan




      Vaikka toisiimme kai kiinni juurrutaan

      Hiljaisuus vie tunteet yksi kerrallaan


      Mukanaan

    • Anonyymi

      Panisit oikku edes ne ikkunaverhot kiinni ettei se sun kynnysmatto loista siellä.

      • Mitä sä höpiset?
        En ymmärrä Yhtikäs mitään tosta.

        Ps verhot on kyllä kii...
        Eikä oo kyllä ees valoja päällä et ei haittaisi vaik ois auki verhot...


      • Anonyymi

        Ahaa, onko tämä mielikuvitushahmo, jonka olet mies luonut laittanut sen mielikuvitusmiehen kynnykselle lankuttamaan?


    • Kaipaatko jonnekin
      Jonnekin missä joku odottaa
      Säästätkö sun rakkautta
      Että voisit joskus rakastaa........

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe