Se kotkan viimeinen kanta Suomalainen grilli Karhulassa torinvarrella on annoskoko makkaraperunoista ja lihapiirakassa pienentynyt huomattavasti. Eipä kannata enään lähes 9e niistä maksaa.
Väärin jos hinta pystyy samana mutta koko pienenee.
Tekee lihapiirakan itse jos joku vääräleuka puuttuu siihen.
Ugh olen puhunut
Karhula grilli
35
1022
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut samaa. Samalla hinnalla saa jo pitsan juomalla mikä huomattavasti isompi.
- Anonyymi
Asiakkaat senkun vähenee nakaril
- Anonyymi
Ei ole Kotkan viimrinen perinteinen gtilli, koska se ei edes sijaitse Kotkassa vaan Kymissä johon Karhula kuuluu.
Itse olen Kymissä käynyt viimeksi vuonna 1986.
Kotkalaisena pidän rajana Kyminlinnan linnoituksia. Siitä syvemmälle Kymiin en lähde.- Anonyymi
Totta… Lammassaarelaiset ovat olleet jo melko pitkän tovin ilman perinteistä grilliä. Lammassaaren viimeinen perinteinen grilli taisi sijaita entisellä linja-autoasemalla Kymenlaaksonkadulla. Nykyisin sekin on kosovolainen…
- Anonyymi
Nythän on niin että Kotka ei ole ole oikea kaupunki, vaan Kymin kaupunginosa alkujaan. Että hieman kunnioitusta enemmän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän on niin että Kotka ei ole ole oikea kaupunki, vaan Kymin kaupunginosa alkujaan. Että hieman kunnioitusta enemmän!
Kotka on ollut osa Pyhtäätä ja raja oli Vehkalahden kanssa.
- Anonyymi
Makkaperunoiden ostamisen tuosta puljusta lopetin siihen, kun vaihtoivat kyseisen annoksen makkaraksi Lauantaimakkaran.
Kuulemma helpompi ja nopeampi kuutioida…
Eiköhän tuonkin muutoksen todellinen syy ole kuitenkin Lauantaimakkaran halpa hinta… Laadusta viis!- Anonyymi
Parasta on kuitenkin Keskiviikkomakkara jota myös pikkulauantai makkaraksi kutsutaan.
Lihaisa ja tuhdimpi kuin perinteinen Lauantai eli Lördag korv.
- Anonyymi
On todella pieni annos,pienentynyt viime syksystä lisää.
En enään sinne syömään mene kun saa 9e pitsan tai kebabin juomalla kun Karhula grillillä muutaman ranun ja lauantainakkara palan rasvassa pyöriteltyä.
Eipä tartte ihmetellä miksi ei 11 aikaan ole ketään. - Anonyymi
Köyhien tuulipuvut täällä suhisoo. Vitun köyhät! Pitäkää nyt paikkakunnan ainutta suomalaista snägäriä pystyssä ja lopettakaa tuo naurettava ulina. Uliskaa siellä luukulla jos on asiaa!
ITse maksaisin vaikka 20e lihiksestä kaikilla mausteilla kuhan se on aito suomalainen käsityön tulos.- Anonyymi
Sulla ainut käsityön tulos on pikku hepistäsi purkautuva visva.
- Anonyymi
Loppuu vuoden sisään. Kiertäkäö kaukaa
- Anonyymi
Halvin annos valmistaa ja mikä tuo eniten katetta pilattu täysin. Kourallinen syötävää 10e. Ei mitään järkeä. Suomalaiset osaa.
- Anonyymi
Itse ostan eineksiä kaupasta, 8-10 euroa syö koko viikon. Imekää siitä köyhät!
- Anonyymi
aidshomo taidat olla
- Anonyymi
Suomen paras snägäri, yksi viimeisistä aidoista paikoista! Tukekaa!
- Anonyymi
Ei ole paras
- Anonyymi
Ei järkeä tukea kun ei ole mitä tuetaan.
Sitä kun safka annokset pilattu. Kuka hullu maksaa 20e että saa mahansa täyteen. Tuen muita enkä ylihintaista snäkäriä. - Anonyymi
Kate vaan 70% mutta enemmän pitää saada
- Anonyymi
Syökää koirankopissanne Vasemmiston cancelpaskaa
- Anonyymi
Hyvältä maistuu, ei ongelmaa ja rahatkin riittää.
- Anonyymi
Hinnoiteltu itsensä ulkopuolelle hommasta
- Anonyymi
Kävisin kyllä, mutta laatu on huono. Surkea vs ennen. Ja hintaa en kyselisi. Sääli kun kaikki pilataan. Painimiesten nakkari oli paras, sitten Fuksinniitty ja Keskuskadulla vatikaanilla. Karhulassa Kolmikulma.
- Anonyymi
Saman huomannut. Ei ole entiseen paluuta.
- Anonyymi
Paskanen loppu
- Anonyymi
Törkeän hintainen annos
- Anonyymi
Hyvä myyjien tönöttää ja odottaa asiakkaita illalla. No minkäs jos palkan saa.
- Anonyymi
Halvat hinnat, hyvä laatu.
Ymmärrän, että täällä valittaville pankkolla makaaville vätkylöille kaikki on kallista.
Heillä äitee tuo vellii ja kääntää kalsarit.- Anonyymi
Kyllä AG on paras.
- Anonyymi
Se on tosiaan totta. Hinnat mennee yli ymmärryksen ja raha vastine ei ole sitä mitä pitäisi.
- Anonyymi
Nyt tehty joku myyntivideokin yoytypeen millä yrittää kalastella aasiakkaita ylihintaisten roskaruokien pariin.
- Anonyymi
YouTube videon teki mies joka kiertää jatkuvasti Suomen grillikioskeja ja arvosteiee annokset ja nimenomaan siisteyden. Karhula kärkeen, olkaamme ylpeitä.
- Anonyymi
Ostettu mainos kurimuksen keskelle
- Anonyymi
Ihan turha kehua sitä paikkaa
- Anonyymi
Kova kitinä, keitelkää perunoita kotona jos on noin köyhää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021609
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1251414En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821250- 621143
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101018Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111989Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall212791Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122723
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20698