Se kotkan viimeinen kanta Suomalainen grilli Karhulassa torinvarrella on annoskoko makkaraperunoista ja lihapiirakassa pienentynyt huomattavasti. Eipä kannata enään lähes 9e niistä maksaa.
Väärin jos hinta pystyy samana mutta koko pienenee.
Tekee lihapiirakan itse jos joku vääräleuka puuttuu siihen.
Ugh olen puhunut
Karhula grilli
6
373
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut samaa. Samalla hinnalla saa jo pitsan juomalla mikä huomattavasti isompi.
- Anonyymi
Asiakkaat senkun vähenee nakaril
- Anonyymi
Ei ole Kotkan viimrinen perinteinen gtilli, koska se ei edes sijaitse Kotkassa vaan Kymissä johon Karhula kuuluu.
Itse olen Kymissä käynyt viimeksi vuonna 1986.
Kotkalaisena pidän rajana Kyminlinnan linnoituksia. Siitä syvemmälle Kymiin en lähde.- Anonyymi
Totta… Lammassaarelaiset ovat olleet jo melko pitkän tovin ilman perinteistä grilliä. Lammassaaren viimeinen perinteinen grilli taisi sijaita entisellä linja-autoasemalla Kymenlaaksonkadulla. Nykyisin sekin on kosovolainen…
- Anonyymi
Makkaperunoiden ostamisen tuosta puljusta lopetin siihen, kun vaihtoivat kyseisen annoksen makkaraksi Lauantaimakkaran.
Kuulemma helpompi ja nopeampi kuutioida…
Eiköhän tuonkin muutoksen todellinen syy ole kuitenkin Lauantaimakkaran halpa hinta… Laadusta viis!- Anonyymi
Parasta on kuitenkin Keskiviikkomakkara jota myös pikkulauantai makkaraksi kutsutaan.
Lihaisa ja tuhdimpi kuin perinteinen Lauantai eli Lördag korv.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983