Ei voi ymmärtää

Anonyymi-ap

Mikä helevetti naisia oikein nykyään vaivaa? Kyllä on harvassa ne täyspäiset puhdasihoiset naiset! Kun melkein jokaisella on joku tatuointi tuherrus jossain tai pahemmilla puoli kroppaa musteen peitossa. Todella rumaa🤮

79

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii se on.

      • Anonyymi

        On se!


      • Anonyymi

        Luomut ovat vähenemään päin. Naiset ovat tyytymättömiä itseensä ja näin vahvistavat sitä omaa psyykettä paremmaksi. Naisen logiikkaa, itsekkyyttä, joka ei helpota välttämättä eloa?


      • Anonyymi

        Taitavat olla naisia, jotka ihannoivat miehiä, joilla on tatuointeja. Näin samaistuvat heihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitavat olla naisia, jotka ihannoivat miehiä, joilla on tatuointeja. Näin samaistuvat heihin?

        Eikö noita tatskoja saa muka tarroina? Kyllä sairasta tuhertaa myrkkymaaleja ja paskatuhruja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö noita tatskoja saa muka tarroina? Kyllä sairasta tuhertaa myrkkymaaleja ja paskatuhruja.

        Henna tatuoinnit lähtee noin viikon sisällä pois? Muistelisin joskus kokeilleeni, ei ollut mun juttu. En kans ymmärrä näitä, kaipa ne hakee sillä jotain uskoa itseensä? Itse vähän huvittunutkin tällaisesta. Tyyliin mies ottaisi Teräsmies tatuoinnin tai nainen WW- tatuoinnin, jonka voi rinnastaa naisten teräsmieheen? Tällainen fanitus suotakoon teineille. Vaikka en ymmärrä sitäkään.


    • Anonyymi

      Pitää näyttää joltain rokkenroll kovikselta katos.

      • Anonyymi

        Kyllä se on samantien hylky kun näkee naisella tatuoinnin. En tiedä mikä somevillitys se oikein on vai mistä se on lähtenyt? Minä yhdistän sen mielenterveysongelmaan tai sellainen ihminen on riippuvainen somesta ja sillä tatuoinnilla kuuluu porukkaan tai jotain? Kun muillakin on niin minunkin pitää. Ei ole omaa tahtoa ja menee kaikkiin hullutuksiin täysillä mukaan. Ei se ainakaan mikään kauneus juttu ole on ne niin ällöttäviä naisen iholla🤢🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on samantien hylky kun näkee naisella tatuoinnin. En tiedä mikä somevillitys se oikein on vai mistä se on lähtenyt? Minä yhdistän sen mielenterveysongelmaan tai sellainen ihminen on riippuvainen somesta ja sillä tatuoinnilla kuuluu porukkaan tai jotain? Kun muillakin on niin minunkin pitää. Ei ole omaa tahtoa ja menee kaikkiin hullutuksiin täysillä mukaan. Ei se ainakaan mikään kauneus juttu ole on ne niin ällöttäviä naisen iholla🤢🤮

        On tuo teidän ikäisten elämä tunteetonta. "Saman tien hylky". Eihän ihmissuhde mikään vtun katsastuskonttori ole. Teillä ei ole aitoja tunteita enää ja toiset ihmiset on esineitä. Teillä tarkoita nuorisoa, alle 30v. Tämä hvetin internet on pilannut kokonaisia sukupolvia. Ette voi edes tietää mitä rakastelu on parhaimmillaan, kun ette pysty aitoihin tunteisiin. Se on ihan muuta kuin koskettaa kaunista vartaloa tunteettomana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on samantien hylky kun näkee naisella tatuoinnin. En tiedä mikä somevillitys se oikein on vai mistä se on lähtenyt? Minä yhdistän sen mielenterveysongelmaan tai sellainen ihminen on riippuvainen somesta ja sillä tatuoinnilla kuuluu porukkaan tai jotain? Kun muillakin on niin minunkin pitää. Ei ole omaa tahtoa ja menee kaikkiin hullutuksiin täysillä mukaan. Ei se ainakaan mikään kauneus juttu ole on ne niin ällöttäviä naisen iholla🤢🤮

        Tatuointeja otettiin varmaan 100 vuotta ennen someaikaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on samantien hylky kun näkee naisella tatuoinnin. En tiedä mikä somevillitys se oikein on vai mistä se on lähtenyt? Minä yhdistän sen mielenterveysongelmaan tai sellainen ihminen on riippuvainen somesta ja sillä tatuoinnilla kuuluu porukkaan tai jotain? Kun muillakin on niin minunkin pitää. Ei ole omaa tahtoa ja menee kaikkiin hullutuksiin täysillä mukaan. Ei se ainakaan mikään kauneus juttu ole on ne niin ällöttäviä naisen iholla🤢🤮

        Yhtä rumia ne on miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on samantien hylky kun näkee naisella tatuoinnin. En tiedä mikä somevillitys se oikein on vai mistä se on lähtenyt? Minä yhdistän sen mielenterveysongelmaan tai sellainen ihminen on riippuvainen somesta ja sillä tatuoinnilla kuuluu porukkaan tai jotain? Kun muillakin on niin minunkin pitää. Ei ole omaa tahtoa ja menee kaikkiin hullutuksiin täysillä mukaan. Ei se ainakaan mikään kauneus juttu ole on ne niin ällöttäviä naisen iholla🤢🤮

        Aivan sama reaktio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuo teidän ikäisten elämä tunteetonta. "Saman tien hylky". Eihän ihmissuhde mikään vtun katsastuskonttori ole. Teillä ei ole aitoja tunteita enää ja toiset ihmiset on esineitä. Teillä tarkoita nuorisoa, alle 30v. Tämä hvetin internet on pilannut kokonaisia sukupolvia. Ette voi edes tietää mitä rakastelu on parhaimmillaan, kun ette pysty aitoihin tunteisiin. Se on ihan muuta kuin koskettaa kaunista vartaloa tunteettomana.

        Aplodeja tuosta vastauksesta. Hyvin sanottu!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on samantien hylky kun näkee naisella tatuoinnin. En tiedä mikä somevillitys se oikein on vai mistä se on lähtenyt? Minä yhdistän sen mielenterveysongelmaan tai sellainen ihminen on riippuvainen somesta ja sillä tatuoinnilla kuuluu porukkaan tai jotain? Kun muillakin on niin minunkin pitää. Ei ole omaa tahtoa ja menee kaikkiin hullutuksiin täysillä mukaan. Ei se ainakaan mikään kauneus juttu ole on ne niin ällöttäviä naisen iholla🤢🤮

        Joo kyllähän se jostain levottomuudesta varmaan kielii ja ilman muuta laumasieluisuudesta eli kun muillakin niin mulle kans. Hirveimmältä näyttää ne jo tatskat joissa värit kulahtaneet haljuksi näyttää vieläkin törkeemmältä.

        Toinen mutä ysein näillä naisilla näkee on esim. kirkuvanpunainen tukka siis todella kurkas punainen ja vielä jotain nenäkorulävistyksiä.

        Kuin jostain laitoksesta karannut tapaus. Ja kyllä todellakin kielii ettei mielenterveys aivan tasapainossa. En suosittele miehille tuollaista näin naisena.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä rumia ne on miehillä.

        Just näin menee kyllä saman tien ohi. Ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tatuointeja otettiin varmaan 100 vuotta ennen someaikaa!

        Kyllä. Niitä tehtiin vankilassa ja merillä. Itse en halua kuulua kumpaankaan joukkoon enkä seurustele vankilakundien kanssa, joku merimies parhaasta päästä saattaisi olla varteenotettava. Mutta ilman tatskoja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on samantien hylky kun näkee naisella tatuoinnin. En tiedä mikä somevillitys se oikein on vai mistä se on lähtenyt? Minä yhdistän sen mielenterveysongelmaan tai sellainen ihminen on riippuvainen somesta ja sillä tatuoinnilla kuuluu porukkaan tai jotain? Kun muillakin on niin minunkin pitää. Ei ole omaa tahtoa ja menee kaikkiin hullutuksiin täysillä mukaan. Ei se ainakaan mikään kauneus juttu ole on ne niin ällöttäviä naisen iholla🤢🤮

        Mää luulen kans, että se on joka naiselta hylky saman tien, ku tuon sun suloluonteen päästät valloilleen. Sinä voit yhdistää pienessä mielessä ihan mihin haluat, mutta kannattais varmaan ihan ensin yhdistää itsensä sinne mielenterveystoimistoon jos muiden kehot aiheuttaa tuollaisia reaktioita, enkä usko, että sinäkään olet mikään Jumalan lahja naisille 😅 pää ainakin kumisee tyhjyyttään

        T. Nainen ilman tatuointeja


    • Anonyymi

      Monta kertaa sama valitus. Ja aina sama vastaus: Ei heitä kiinnosta sun mielipiteet. Ne tatuoinnit otetaan itselle ja itseä varten. Katso muualle jos häiritsee.

      • Anonyymi

        Eikä mua kiinnosta sun mielipiteesi pidä pääs kii! Katsoin vaan esim maajussillekurppa ohjelmaa niin moni kaunis nainen pilannut itsensä tatuoinnilla! Se on vaan mun mielipide ja sulta en lupaa kysy sen julki tuomiseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä mua kiinnosta sun mielipiteesi pidä pääs kii! Katsoin vaan esim maajussillekurppa ohjelmaa niin moni kaunis nainen pilannut itsensä tatuoinnilla! Se on vaan mun mielipide ja sulta en lupaa kysy sen julki tuomiseen!

        Miten voit olla noin lapsellinen? Rauhoitu, aikuinen mies.


      • Anonyymi
        UUSI

        Katson mieluummin muualle.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit olla noin lapsellinen? Rauhoitu, aikuinen mies.

        Varmaan palstaurpo juha purkamassa turhautumistaan


    • Anonyymi

      Minullapa ei oo mitään sellaisia eikä koskaan tulekaan. ☺️

      • Anonyymi

        Hyvä👍


      • Anonyymi

        Ei minullakaan mutta silti olisin jättänyt noin typerän kommentin laittamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minullakaan mutta silti olisin jättänyt noin typerän kommentin laittamatta.

        Tuo kalastelee miesten huomiota täällä keinolla millä hyvänsä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kalastelee miesten huomiota täällä keinolla millä hyvänsä.

        Täällä hilluvien miesten huomiolla ei tee yhtään mitään!


    • Onneksi sun tai kenenkään muunkaan ei ole pakko katella mua ja mun tatskaa.

      • Anonyymi

        Sitten on vielä terveysnäkökulma. Juuri oli joku tutkimus, että tatuoiduilla on enemmän syöpää kuin ei tatuoiduilla. Monissa väreissä on raskasmetalleja, kuten lyijyä. Vuosien kuluessa tähän voi sitten varautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on vielä terveysnäkökulma. Juuri oli joku tutkimus, että tatuoiduilla on enemmän syöpää kuin ei tatuoiduilla. Monissa väreissä on raskasmetalleja, kuten lyijyä. Vuosien kuluessa tähän voi sitten varautua.

        Luonto hoitaa tavallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten on vielä terveysnäkökulma. Juuri oli joku tutkimus, että tatuoiduilla on enemmän syöpää kuin ei tatuoiduilla. Monissa väreissä on raskasmetalleja, kuten lyijyä. Vuosien kuluessa tähän voi sitten varautua.

        Pienikin tatuointi lisää syöpäriskiä yli 20% niinkuin sitä ei olisi jo muutenkin liikaa! Helppo vitsailla mutta silloin kun se diagnoosi sattuu omalle kohdalle niin ei paljon naurata.


      • UUSI

        Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, monia vaan harmittaa kun ei ite keksi aihetta. Mun yks sukulainen tekee näitä. Mutta niin kuin sanoin, en mäkään keksi aihetta. Pää tyhjä kuin pikkupojalla kuvistunnin alussa.


      • UUSI
        JeroP kirjoitti:

        Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti, monia vaan harmittaa kun ei ite keksi aihetta. Mun yks sukulainen tekee näitä. Mutta niin kuin sanoin, en mäkään keksi aihetta. Pää tyhjä kuin pikkupojalla kuvistunnin alussa.

        En mä tällästä missään nimessä ota tollei henkilökohtaisesti 🤗


    • Anonyymi

      käännä pääs. ihme vtun kiukuttelevia arvostelijoitav joka_iikka

    • Anonyymi

      Pitääkö alapäänki olla puhtoinen, eli koskematon?

      • Anonyymi

        no ei kai täällä nunnana tarvitse kenenkään elää. mitä hienoa. Ei mitää🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei kai täällä nunnana tarvitse kenenkään elää. mitä hienoa. Ei mitää🤣

        Minä olen nussinut 31-vuotiasta italilaisnunnaa kakkoseen pari vuotta sitten


    • Anonyymi

      No ne onkin niitä jotka näyttää että olen kova mut todellisuudessa he ovat arkoja itselläni ei ole miehenä tatuointeja enkä ota en myöskään polta tai juo minulla on itse kuri ja osaan ajatella järkevästi

      • Anonyymi

        Lampaat ne tekee mitä valtavirtakin.


      • Anonyymi

        Itsekuri on yhdyssana...


    • Anonyymi

      Mulla ei oo tatskaa muttei mua kiinnosta yhtään tai haittaa vaikka mahdollisella kumppanilla olisikin tai jos jollain on. Kuulostaa vähän sairaalta jos muiden tatskat niin häiritsee/kiinnostaa….

      • Anonyymi

        Niin ettäkö on sairas jos ei hyväksy aivan kaikkea mitä nykyaikana tehdään? No just! Eikä kukaan saa olla mitään muuta mieltä asiasta? Se on sitä vihervasemmistoöyhötystä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei ne häiritse vaan ne on vastenmielisiä eikä sellaiseen naiseen ihastu.
        Turhaa tyrkyttää itseään silloin.
        nainen naiselle kommentti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ettäkö on sairas jos ei hyväksy aivan kaikkea mitä nykyaikana tehdään? No just! Eikä kukaan saa olla mitään muuta mieltä asiasta? Se on sitä vihervasemmistoöyhötystä.

        Lapsellinen ukko olet. Jotkut tatuoinnit ovat kauniitakin...ja tosiaan, kuten joku tuolla sanoikin, että itselle niitä otetaan ja siitä syystä, että niistä tykätään...eikä varmasti jätetä ottamatta, että jonku kuivan rusinan mielestä ne on rumia 😅

        T. Nainen ilman tatuointeja


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen ukko olet. Jotkut tatuoinnit ovat kauniitakin...ja tosiaan, kuten joku tuolla sanoikin, että itselle niitä otetaan ja siitä syystä, että niistä tykätään...eikä varmasti jätetä ottamatta, että jonku kuivan rusinan mielestä ne on rumia 😅

        T. Nainen ilman tatuointeja

        Idiootti! Olenko kieltänyt ottamasta? Ihmettelen vain miten sekaisin naiset nykyään on. Ennen pidettiin ihosta hyvää huolta ja nyt se hakataan täyteen kuvia joka aiheuttaa vielä syöpää! Tehkööt mitä tekee mutta sellaista naista en huoli. Onko se jollekin niin vaikea ymmärtää että kaikkien ei tarvi kaikkea hyväksyä? Itse et hyväksy minun mielipidettä!!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Idiootti! Olenko kieltänyt ottamasta? Ihmettelen vain miten sekaisin naiset nykyään on. Ennen pidettiin ihosta hyvää huolta ja nyt se hakataan täyteen kuvia joka aiheuttaa vielä syöpää! Tehkööt mitä tekee mutta sellaista naista en huoli. Onko se jollekin niin vaikea ymmärtää että kaikkien ei tarvi kaikkea hyväksyä? Itse et hyväksy minun mielipidettä!!

        Miksi luulet, että ketään täällä kiinnostaa kenet huolit ja ketä et? Se on täysin sinun asiasi...jos nyt itsekään kenellekään kelpaat virheinesi ja lapsellisen luonteesi kera


    • Anonyymi

      Tatuoinnit, silarit ja ankkahuulet = HYI HELVETTI.


      Kaikenlaiset "kauneusleikkaukset" = HYI HELVETTI.

      Eri asia on joku onnettomuus tai synnynnäinen epämuodostuma, mutta botoxit ja kiristelyt = HYI HELVETTI.

      Tatuointi on white trashin tunnus, heti kun tatskan ihmisessä näkee, tietää, ettei ko. henkilön kanssa ole mitään yhteistä millään saralla.

      Itse asiassa tatuointi aivan suoraan korreloi matalan älykkyysosamäärän kanssa, samoin kuin punainen siilitukka ylipainoisella naisella.....

      Ja paskamahaiset äijät eivät ole tässä yhtään sen parempia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Tatuointi korreloi matalan aön kanssa? Linkkapas tähän tutkimus 😅 ei taida löytyä

        -ei o eikä tuu


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tatuointi korreloi matalan aön kanssa? Linkkapas tähän tutkimus 😅 ei taida löytyä

        -ei o eikä tuu

        Eihän siihen mitään tutkimuksia tarvita. Tavallisessa arkielämässä asian voi todeta jokainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siihen mitään tutkimuksia tarvita. Tavallisessa arkielämässä asian voi todeta jokainen.

        Niin eli turhaa paskan lätinää 😅 mitäpä muuta sulta voi odottaa


    • Anonyymi

      Eikö ota eteen ns jos on tatskoja? Ei ilmeisesti näytä sun mielestä niin neitseelliseltä?

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihmiset tykkää eri asioista. Harmi jos ne aiheuttavat noin pahan reaktion, kun se vaikeuttaa varmasti deittailua. Itsekin pidän enemmän tatuoimattomasta ihosta, mutta kivat tatuoinnit on kivoja.

    • Anonyymi
      UUSI

      Joku lääkäri siitä sanoi että tatuointi on aina jonkinasteinen verenmyrkytys.
      Ei ole itsellä eikä muutakaan lisäkettä.
      Ennen tatuointeja käyttivät merimiehet ja vangit.
      Ei muut.
      On tainnut feminismin myötä levitä kaikki miesmäinen joidenkin naisten elämään..
      Siltä näyttää kuitenkin vaikka kuinka jotkut kieltää.
      On tosi karsean näköinen morsian kun puoli kroppaa melkein mustana, niinkuin oli yhdessä jaksossa. Ei sovi valkoisen hääpuvun kanssa ollenkaan. Vähän kuin joku metsästä revitty alkuasukas sulhasen käsipuolessa 😱

    • Anonyymi
      UUSI

      Tatuointi on yksi (huono) tapa vetää huomio pois epäsuotuisista ulkonäön piirteistä. Pottunenää ei huomaa jos on iso tatuointi.

      Minö suosittelisin vaatekappaletta tai kampausta samaan tarkoitukseen. Ne voi aina vaihtaa. Tatuointia ei. Selviytyjöt kisasta pudonnut miettii nyt millä peittää tekstin jossa kertoo olevansa selviytyjät 2024 voittaja. Kannattiko tatuoida ennen kisaa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Lihavat naiset kuvittelevat, ettei ihroja huomaa jos on tarpeeksi mustetta peitteenä. Kyllä ne ihrat tursuaa silmille joka tapauksessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lihavat naiset kuvittelevat, ettei ihroja huomaa jos on tarpeeksi mustetta peitteenä. Kyllä ne ihrat tursuaa silmille joka tapauksessa.

        Tai sitten sinä kuvittelet, että ne kuvittelee 😅


    • Anonyymi
      UUSI

      Vai sellasta tänään. Eipä tulisi mieleenkään huolia miestä, joka ajattelee niin, vaikka itselläni ei tatuointeja olekaan. En jaksaisi katsella ja varsinkaan kuunnella vajakkia.

      • Anonyymi
        UUSI

        Etkä sinä koskaan arvostele edes omassa mielessäsi kaljamahaista kaljua rumaa miestä kenellä on huono ryhti ja vaatteet, peruna nenä ja kierot silmät. Kaikki käy eikä mikään vaikuta siihen keneen ihastut? Jokaisella on tietty ihmistyyppi ja "kriteerit" kehen ihastuu tai keneen edes vilkaisee siinä mielessä. Turha länkyttää paskaa ja muuta väittää!


    • Anonyymi
      UUSI

      Ehkä jokainen yrittää elää elämänsä kuten se itsestä kivalta tuntuu?

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä ja niin kannattaa tehdäkin.


      • Anonyymi
        UUSI

        Niin ja minusta tuntuu kivalta katsoa sellaista naista joka ei ole tatuoitu, onko se jotenkin niin väärin että kukaan muu ei voi sitä hyväksyä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja minusta tuntuu kivalta katsoa sellaista naista joka ei ole tatuoitu, onko se jotenkin niin väärin että kukaan muu ei voi sitä hyväksyä?

        Naiset eivät ole olemassa sinun katseluasi varten, niljake.


      • Anonyymi
        UUSI

        Päinvastoin. Yksikään nainen ei ole velvollinen olemaan viehättävä yhdellekään miehelle, joka sattuu kyyläämään tätä. Naisten ei tarvitse miellyttää aloittajan silmää, joten vinkumisensa on ihan turhaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin. Yksikään nainen ei ole velvollinen olemaan viehättävä yhdellekään miehelle, joka sattuu kyyläämään tätä. Naisten ei tarvitse miellyttää aloittajan silmää, joten vinkumisensa on ihan turhaa.

        Älä sitten itse koskaan missään arvostele yhtäkään miestä, pukeutumista tai mitään muutakaan. Miehiä ei vois vähempää kiinnostaa tuollainen idiootti!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset eivät ole olemassa sinun katseluasi varten, niljake.

        En yhtään ihmettele ettei pareja tai perheitä synny nykyaikana kun meno on tuollaista!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä sitten itse koskaan missään arvostele yhtäkään miestä, pukeutumista tai mitään muutakaan. Miehiä ei vois vähempää kiinnostaa tuollainen idiootti!

        Ding dong...onko ketään kotona 😅 ketäpä luulet kiinnostavan uhmakas pikkupoika miehen vartalossa 🤔


    • Anonyymi
      UUSI

      Elämän täytyy olla aika hlvetin mallillaan, että energiaa jää jonkun noinkin pienen asian noin kertakaikkisen tunnepitoiseen vatvomiseen.

      Mitä ihmeen väliä sillä on, onko jollakin random-ihmisellä, joka ei edes omaan arkeen mitenkään liity, tatuointi vai ei?

      • Anonyymi
        UUSI

        Ja itse katsot jotain ämmien hömppä ohjelmaa ja arvostelet muita ihmisiä tai pareja. Muiden käytöstä tai sanomisia niinkuin nyt täällä!


    • Anonyymi
      UUSI

      Merimiehillä ja vangeilla tatuoinnit.

      • Anonyymi
        UUSI

        Noin oli vielä 100+ vuotta sitten. Ei enää.


    • Anonyymi
      UUSI

      No se on voi voi sulle. Jokainen tekee omalle keholleen tasan mitä haluaa, siihen on turha tulla kenenkään jeesustelemaan

      T. Nainen ilman tatuointeja

      • Anonyymi
        UUSI

        Komppaan tätä. - myös ilman tatuointia.


      • Anonyymi
        UUSI

        Pidä sitten itse huoli siitä että et kerro riviäkään et yhtään mitään kaivatustasi tai hänen yhtään mistään mitään sanaakaan!!! Juuri haukut itse täällä aloittajaa vaikka miksi ja yrität olla niin "suvaitsevainen" mutta et hyväksy yhtään erilaista mielipidettä. Ihmiset kun ovat erilaisia, onneksi kaikki ei ole noin idiootteja ettei itse huomaa mitä tekee. Tämä oli vain puolustuspuhe että huomaisit oman käytöksesi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä sitten itse huoli siitä että et kerro riviäkään et yhtään mitään kaivatustasi tai hänen yhtään mistään mitään sanaakaan!!! Juuri haukut itse täällä aloittajaa vaikka miksi ja yrität olla niin "suvaitsevainen" mutta et hyväksy yhtään erilaista mielipidettä. Ihmiset kun ovat erilaisia, onneksi kaikki ei ole noin idiootteja ettei itse huomaa mitä tekee. Tämä oli vain puolustuspuhe että huomaisit oman käytöksesi.

        Onko tatuoitu nainen sinun kaivattusi? Millä järjellä olet käsittänyt, että sinun inhosi tatuointeja kohtaan kuuluu ikävä palstalle? Menehän poika kasvamaan vielä 😅


    • Anonyymi
      UUSI

      En ole halunnut tatuointeja. En edes yhtä. Se ei vaan ole minun juttuni.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sitä ei tunnuta hyväksyvän tällä palstalla. Kertoo aika paljon täällä olevista henkilöistä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Teinejä metsästää

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos 25-40 on teini niin mikä on sitten keski-ikäinen?


    • Anonyymi
      UUSI

      Kertoo nykyajan pinnallisuudesta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe