Ikävä komean koiramiehen katsetta jo

Anonyymi-ap

Naapurin pitkä ja kiva koiramies, toissapäivänä katseemme kohtasivat. Ja kuinka olisinkaan toivonut, että kätemme olisivat koskettaneet toisiaan siinä yhdessä tilanteessa kun jämähdit viereeni kätesi lähellä omaani. Se oli niin lähellä.. Olet liian ihana!

Eräs koiranainen täällä vain ulvoo kuuta. Sinua komeaa miestä miettien 🌙 etpä tätä varmaan lue, mutta ehkäpä huomenna saan tervehtiä sinua taas. Ehkä koiramme nuuskivat toisensa 🐕

44

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei minulta rakas.

      • Anonyymi

        Jos oma koiramiehesi on jo sinulle rakas, kannattaisiko sinun ehkä viestiä hänelle ajatuksistasi. Jos niin pitkällä olette.

        Minun naapurini koiramies saa tämän naisen hormonihiiret hyppimään selkää pitkin, ihan kunnolla, mutta en ikävä kyllä tunne häntä oikein. On vetoa ja hapuilevat kädet 😄 se sytytti sitten liekin ja nyt huokailen täällä.. ⚡🔥

        Ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oma koiramiehesi on jo sinulle rakas, kannattaisiko sinun ehkä viestiä hänelle ajatuksistasi. Jos niin pitkällä olette.

        Minun naapurini koiramies saa tämän naisen hormonihiiret hyppimään selkää pitkin, ihan kunnolla, mutta en ikävä kyllä tunne häntä oikein. On vetoa ja hapuilevat kädet 😄 se sytytti sitten liekin ja nyt huokailen täällä.. ⚡🔥

        Ap

        Hormonit se todellakin saa liikkelle.. Huh huh, kuuma tulee ajatellessa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oma koiramiehesi on jo sinulle rakas, kannattaisiko sinun ehkä viestiä hänelle ajatuksistasi. Jos niin pitkällä olette.

        Minun naapurini koiramies saa tämän naisen hormonihiiret hyppimään selkää pitkin, ihan kunnolla, mutta en ikävä kyllä tunne häntä oikein. On vetoa ja hapuilevat kädet 😄 se sytytti sitten liekin ja nyt huokailen täällä.. ⚡🔥

        Ap

        Vetävä koira? Ei osaa kouluttaa?


    • Anonyymi

      Huolehdi siitä koirasi ehkäisystä. En halua koiralleni mitään tauteja. En pitänyt myöskään siitä, ettei koirasi kysynyt suostumusta.

      • Anonyymi

        🤣🤣😂😂


    • Anonyymi
      UUSI

      wuf wuf wuf snif snif ja oh la la

      • Anonyymi
        UUSI

        Kannattas teidän murkkujen käyttää aikaanne vaikka ihan siihen koulunkäyntiin.
        Ei sitten aikuisena tarvitse tyhjäpäänä ja valtion elätettävänä olla.
        Ihan liikaa näkee näitä lintsareita ja häiriintyneitä, joista vanhemmat ei tiedä että lusmuillaan, tai ei edes välitä mitään!


      • Anonyymi
        UUSI

        Älä nyt jaksa yrittää innostua näistä palstaäijän viesteistä, väkinäistä nääs on


    • Anonyymi
      UUSI

      No eihän tämän palstan aikuistenkaan kirjoittamat kommentit nyt aina ole ihan täysjärkisten kirjoittamia. -sivusta

      • Anonyymi
        UUSI

        Onko se joku puolustus omalle hölmölle käytökselle kenties?!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se joku puolustus omalle hölmölle käytökselle kenties?!

        Yrittää varmaan pikku simoissa kehitellä jotain järkevää miehen trollauksiin mutta onnistuu vaikuttamaan vain Sekavalta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää varmaan pikku simoissa kehitellä jotain järkevää miehen trollauksiin mutta onnistuu vaikuttamaan vain Sekavalta

        Vau, taas sinä kirjoitit kuin itsestäsi tuon kommentin. Olet siitä kummallinen. sivusta


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittää varmaan pikku simoissa kehitellä jotain järkevää miehen trollauksiin mutta onnistuu vaikuttamaan vain Sekavalta

        Niin miten sinäkin. Kanala pätemisen tarve eikä sun jutuista edes kukaan jaksa kiinnostua kun samaa 💩 joka kirjoituksesi.
        Olet todella yksitoikkoinen jauhaja täällä!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin miten sinäkin. Kanala pätemisen tarve eikä sun jutuista edes kukaan jaksa kiinnostua kun samaa 💩 joka kirjoituksesi.
        Olet todella yksitoikkoinen jauhaja täällä!

        Mieheksiluulija trollaa usealla persoonalla. Esim. Usein samoihin aikoihin "herää" hän ja tämä "Jeesus on herra" tyyppi ja alkavat sekoilla kommenteissa. Ehkä on monipersoonainen tai ihan vaan tykkää trollata. Mutta siis ohittaisin kyllä aina hänen jutut, ei meinaa ole kaikki muumit laaksossa hänellä.


    • Anonyymi
      UUSI

      eräs ihana koiranainen saisi kyllä hellyyttä…

      • Anonyymi
        UUSI

        Ihana asia. Koirat kuljettaa joskus ihmisiä yhteen ❤️


      • Anonyymi
        UUSI

        Pian kiitos!


    • Anonyymi
      UUSI

      Eräälle koiramiehelle olisi tarjolla kissanaista

      • Anonyymi
        UUSI

        Eräälle koiramiehelle olis tarjolla rakkautta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole koiraa enää, mutta koirallisen miehen kyllä huolisin, mutta vaan yhden tietyn.. 😉
      Sitten olisi koira ja mies!
      Jos ne katseet joskus siihen johtaisi 💞

    • Anonyymi
      UUSI

      Koiramiehet on ihania. Ei löydy naapurista mutta jos rajan takaa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Minä haluan ihan kotimaisen Miehen.
      Itselleni sopivan, yhtä erikoisen kuin olen itsekin.
      Hän tietää kyllä mitä tarkoitan kun on samanlainen, siinä lähellä mutta niin kaukana 😉

      • Anonyymi
        UUSI

        En minä mitään maan rajoja tarkoittanutkaan. Hänkin tietää varmasti mitä tarkoitan, se kotimainen ihanuus.


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuulostatkin tosi erikoiselta. Olepa varovainen, mies voi loukkaantua jos haukutaan erikoiseksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostatkin tosi erikoiselta. Olepa varovainen, mies voi loukkaantua jos haukutaan erikoiseksi.

        Kyllä se mies tietää mitä tarkoitan, ei tarvitse huolestua.
        Erikoinen ei läheskään aina tarkoita mitään negatiivista.
        Paitsi jos on mielikuvitusköyhä ihminen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se mies tietää mitä tarkoitan, ei tarvitse huolestua.
        Erikoinen ei läheskään aina tarkoita mitään negatiivista.
        Paitsi jos on mielikuvitusköyhä ihminen.

        Tuossa asiayhteydessä kuulosti jotenkin vämmaiselta hän ja sinä.
        Aloitus on sellainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se mies tietää mitä tarkoitan, ei tarvitse huolestua.
        Erikoinen ei läheskään aina tarkoita mitään negatiivista.
        Paitsi jos on mielikuvitusköyhä ihminen.

        Ei se mies tiedä mitä sinä tarkoitat täällä anonyymipalstalla.
        Älä huoli.


      • Anonyymi
        UUSI

        Ap EI sitten ole näitä KOMMENTTEJA kirjoittanut. Minun naapuri on ihan kunnon uros, eikä mikään "erikoinen". Mitä nyt keskieurooppalaiseen tyyliin vähän "saksalaisen" oloinen. Ja mulle käy siis muukin kuin kotimainen, koska vaikka olen syntynyt Suomessa olen sekarotuinen narttu. Ja tossa vähän tunnistetta myös 😍


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa asiayhteydessä kuulosti jotenkin vämmaiselta hän ja sinä.
        Aloitus on sellainen.

        Se on ihan sinun oma olettamus. Taputa nyt itseäsi olkapäälle ja tutti suuhun!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa asiayhteydessä kuulosti jotenkin vämmaiselta hän ja sinä.
        Aloitus on sellainen.

        ,"Jatkuvat ylitulkinnat esimerkiksi läheisten toiminnasta voivat kertoa siitä, että ihmissuhteiden supervoimaksi sanottu mentalisoinnin kyky on mennyt liian pitkälle"

        Siinä sinulle asiantuntijan kommentti.
        Lopeta muiden analysointi ja keskity omaan elämääsi. Jos sinulla sellainen on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ,"Jatkuvat ylitulkinnat esimerkiksi läheisten toiminnasta voivat kertoa siitä, että ihmissuhteiden supervoimaksi sanottu mentalisoinnin kyky on mennyt liian pitkälle"

        Siinä sinulle asiantuntijan kommentti.
        Lopeta muiden analysointi ja keskity omaan elämääsi. Jos sinulla sellainen on.

        En tulkinnut yhtään mitään. Minä vttuilin, jos et tajunnut. En lopeta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei sulla ole lyhee mies varmasti koiraa mitä ulkoiluttaa, mutta se on kyllä hyvä maski nuuskimiseen. Mutta niin valheita valheen perään pituus ja lemmikki

    • Anonyymi
      UUSI

      Jos se on naapurissa niin ikkunaan vaan. Kyttäät siinä koira ja itse valmiina ja heti kimppuun kun näet vilauksen. Älä kuitenkaan roiku aina ikkunassa. Se sattuu kun toinen nainen menee miehen kanssa hänen kotiinsa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oih, kerro jotain miehestä lisää.
      Miten pitkä? Vai oletko itse lyhyt ja tuntuu pitkältä?

      • Anonyymi
        UUSI

        Pitkähkö mies. Komea, ruskeat silmät (tai ainakin tummat).. Söpö, upea! Olen kyllä itse vähän lyhyt nainen. Ruskeahko tukka 🤗 varmaan suomalainen, mutta tulee mieleen keski-eurooppa hänen kasvoistaan ja käytöksestään.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkähkö mies. Komea, ruskeat silmät (tai ainakin tummat).. Söpö, upea! Olen kyllä itse vähän lyhyt nainen. Ruskeahko tukka 🤗 varmaan suomalainen, mutta tulee mieleen keski-eurooppa hänen kasvoistaan ja käytöksestään.

        Minä vain kalastelin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos et uskalla antaa lisää tunnisteita, niin kerro koirasta jotain`
      -koiramies

      • Anonyymi
        UUSI

        Tunnisteita on ylempänä. Tummat silmät, n. +40, nuorehko harmaapantteri on hän, tumma tukka kuitenkin. Olen paljon lyhyempi kuin hän, 160cm. Ruskeahko tukka. Vähän vanhaa vaalennusraitaa seassa.


        Saa tulla illalla vaikka moikkaamaan hauvaa tai muuten höpisemään 🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteita on ylempänä. Tummat silmät, n. 40, nuorehko harmaapantteri on hän, tumma tukka kuitenkin. Olen paljon lyhyempi kuin hän, 160cm. Ruskeahko tukka. Vähän vanhaa vaalennusraitaa seassa.


        Saa tulla illalla vaikka moikkaamaan hauvaa tai muuten höpisemään 🥰

        Ei kun olin vaan utelias. Olen oikeasti nainen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnisteita on ylempänä. Tummat silmät, n. 40, nuorehko harmaapantteri on hän, tumma tukka kuitenkin. Olen paljon lyhyempi kuin hän, 160cm. Ruskeahko tukka. Vähän vanhaa vaalennusraitaa seassa.


        Saa tulla illalla vaikka moikkaamaan hauvaa tai muuten höpisemään 🥰

        Miehellä vaalennusraitaa seassa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun olin vaan utelias. Olen oikeasti nainen.

        Ok ok


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehellä vaalennusraitaa seassa?

        No ei


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun olin vaan utelias. Olen oikeasti nainen.

        Mustasukkainen jostain tyypistä 🍏?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe