Suomi ahdingossa.
Petteri Lama konkurssien mestaroija.
38
570
Vastaukset
- Anonyymi
Petteri Lama on uhka demokratialle .
- Anonyymi
Hirvettä häsläystä
- Anonyymi
Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.
Suomalaiset nousevat barrikaadeille vastustamaan purrapetterin toimenpiteitä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.
Petterin hallitus on UHKA DEMOKRATIALLE .
- Anonyymi
VARO
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvettä häsläystä
Petteri Lama senkin teki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvettä häsläystä
Nyt sössittiin kunnolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvettä häsläystä
UUSI KONKURSSIENNATYS HELMIKUUSSA.
TAAS ENNÄTYS .
ONKOHAN TÄMÄ ISO VOITTO ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvettä häsläystä
AHDINKOON AIHETT ANTOI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.
ISO VOITTO sano petteri,EN MUUTA KEKSINYT .
- Anonyymi
Orpoismin ydin pullahti esiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvettä häsläystä
OKAY
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.
Petteri: Rahastetaan, rahastetaan, rahastetaan yksityistämällä. Sillä saadaan kansa maksamaan enemmän rikkaiden rientoja, eikä vasurihallitukset pääse rahoihin käsiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hirvettä häsläystä
PETTERI LAMANERO
- Anonyymi
PETTERI LAMANERO.
- Anonyymi00033
KAUHEETA KAAHAUSTA
- Anonyymi00034
VUOSI 2025 YLI 3000 KONKURSSIA
- Anonyymi00038
YLI 3000 KONKURSSIA 2025
- Anonyymi
Otamme velekoo
Myymme omaisuutta
Kaksinkertainen ennätysmäärä- Anonyymi
Hallitusta johtaa Jyri Häkämies.
Pettteri kulkee perässä. - Anonyymi
Me priorisoimme.
- Anonyymi
Petteriä pelottaa.
- Anonyymi00036
Anonyymi kirjoitti:
Petteriä pelottaa.
petteri lamalle buuattiin
Pölhöpersu Petturi Orpo Ensimmäinen Tyhmä panee haisemaan,
typerä turkulaishymy naamalla johtaa Suomea kohti suurta onnettomuutta.
- tärkeimmän asian, EU-politiikan hän on ulkoistanut persuille
- odotamme koska hän, persujen opastamana, kertoo koska Suomi eroaa EU:sta
- koulutus on ajettava alas, jotta tulee valtavan suuri ammattitaidottomien lauma
- ammatti- ja aikuiskoulutus on lopetettava ja lailla kiellettävä
- viimeisimmätkin palkansaajien työntekijöiden oikeudet on poistettava heti
- kaikki palkan lisät pois, ja hetiKun aikoinaan opiskelin tekulla niin itsehän se piti maksaa, kukaan ei siitä maksanut mitään vaan säästö harjoitteluvuosilta ja pankkilaine olivat ne rahoitusmetodit opiskeluun. Hyvin meni silti ja velat maksettiin. On näköjään siten, että kun jotain saa ilmaiseksi niin sitä ei osata edes arvostaa. Olisikohan syytä palata aiempaan ja porukka oikeasti näkisi vaivaa oppinsa eteen ja pärjäisi paremmin valmistuttuaan.
Palkansaajalle riittää kun palkka maksetaan sovitusti, itse pitää osata hoitaa asiansa, ei siihen työnantajaa pidä sotkea!
- Anonyymi
Taas tuli enkat.
- Anonyymi
Nyt ei tehdä turhaa työtä .
Vuosisadan kuluessa ei olla valitettavasti päästy irti venäläisestä johtamistavasta. Märkä lapanen jatkaa kunniakkaasti ja luulee heran pelon olevan viisauden alku.
Surkuhupaisaa seurata tätä puuhastelua, ilmeisesti meillä on älyvajetta joka johtuu sisäsiittoisuudsta.- Anonyymi00037
Turkulaisuus yhdistettynä kokoomuslaisuuteen tekee täystuhon Suomelle. Näiden Turkkukokkareiden aikaansaannot ovat järkyttäviä jo vuosikymmenten ajan. Näitä joku vielä äänestää. Surkeita tosin ovat muidenkin maakuntien kokkareet
- Anonyymi
Miksi hallitus piirtelee vain mielikuvia ja salaa faktoja ? Orpo aliarvioi
suomalaisten ymmärryksen. Kyllä suomalaiset taloutta
ymmärtävät lukuina. Jos hän ei itse pysty selittämään laittaisi jonkun
osaavan asialle ! - Anonyymi
2019-2023 kylvettiin konkurssiviljat, täysipäiset tietää, tyhmät ei. Tajusiko tyhmät?
- Anonyymi00035
"Anonyymi
2025-03-11 22:16:34
2019-2023 kylvettiin konkurssiviljat, täysipäiset tietää, tyhmät ei. Tajusiko tyhmät?"
/////////////
Korona tuli ovenraosta 2020 Helmikuussa.
Tsaristi-Putti määräsi kansanmurhan aloittamisen 24,02 2022
Joo että päästele sinä vaan täysillä .....................huteja,
- Anonyymi
PETTERI LAMA ON PULASSA .
- Anonyymi
Konkurssit tulevat muutaman vuoden viiveellä !
Pässikin tajuaa, demari ei ? - Anonyymi
Kaikki varmalla muistavat valehtelunmestarin, sen väärentäjän? Sen joka on ollut melkein alusta asti?
- Anonyymi
Petterin kaavoissa luki että Suomi on saatettava oikeaan talous kurssiin. Petteri luki että talous konkurssiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427