Petteri Lama konkurssien mestaroija.

Anonyymi-ap

Suomi ahdingossa.

38

570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Petteri Lama on uhka demokratialle .

      • Anonyymi

        Hirvettä häsläystä


      • Anonyymi

        Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.

        Suomalaiset nousevat barrikaadeille vastustamaan purrapetterin toimenpiteitä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.

        Petterin hallitus on UHKA DEMOKRATIALLE .


      • Anonyymi

        VARO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvettä häsläystä

        Petteri Lama senkin teki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvettä häsläystä

        Nyt sössittiin kunnolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvettä häsläystä

        UUSI KONKURSSIENNATYS HELMIKUUSSA.
        TAAS ENNÄTYS .
        ONKOHAN TÄMÄ ISO VOITTO ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvettä häsläystä

        AHDINKOON AIHETT ANTOI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.

        ISO VOITTO sano petteri,EN MUUTA KEKSINYT .


      • Anonyymi

        Orpoismin ydin pullahti esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvettä häsläystä

        OKAY


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuus pelottaa petteripurran hallituksen toimien takia.

        Petteri: Rahastetaan, rahastetaan, rahastetaan yksityistämällä. Sillä saadaan kansa maksamaan enemmän rikkaiden rientoja, eikä vasurihallitukset pääse rahoihin käsiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirvettä häsläystä

        PETTERI LAMANERO


      • Anonyymi

        PETTERI LAMANERO.


      • Anonyymi00033

        KAUHEETA KAAHAUSTA


      • Anonyymi00034

        VUOSI 2025 YLI 3000 KONKURSSIA


      • Anonyymi00038

        YLI 3000 KONKURSSIA 2025


    • Anonyymi

      Otamme velekoo
      Myymme omaisuutta
      Kaksinkertainen ennätysmäärä

      • Anonyymi

        Hallitusta johtaa Jyri Häkämies.
        Pettteri kulkee perässä.


      • Anonyymi

        Me priorisoimme.


      • Anonyymi

        Petteriä pelottaa.


      • Anonyymi00036
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteriä pelottaa.

        petteri lamalle buuattiin


    • Pölhöpersu Petturi Orpo Ensimmäinen Tyhmä panee haisemaan,
      typerä turkulaishymy naamalla johtaa Suomea kohti suurta onnettomuutta.
      - tärkeimmän asian, EU-politiikan hän on ulkoistanut persuille
      - odotamme koska hän, persujen opastamana, kertoo koska Suomi eroaa EU:sta
      - koulutus on ajettava alas, jotta tulee valtavan suuri ammattitaidottomien lauma
      - ammatti- ja aikuiskoulutus on lopetettava ja lailla kiellettävä
      - viimeisimmätkin palkansaajien työntekijöiden oikeudet on poistettava heti
      - kaikki palkan lisät pois, ja heti

      • Kun aikoinaan opiskelin tekulla niin itsehän se piti maksaa, kukaan ei siitä maksanut mitään vaan säästö harjoitteluvuosilta ja pankkilaine olivat ne rahoitusmetodit opiskeluun. Hyvin meni silti ja velat maksettiin. On näköjään siten, että kun jotain saa ilmaiseksi niin sitä ei osata edes arvostaa. Olisikohan syytä palata aiempaan ja porukka oikeasti näkisi vaivaa oppinsa eteen ja pärjäisi paremmin valmistuttuaan.

        Palkansaajalle riittää kun palkka maksetaan sovitusti, itse pitää osata hoitaa asiansa, ei siihen työnantajaa pidä sotkea!


    • Anonyymi

      Taas tuli enkat.

      • Anonyymi

        Nyt ei tehdä turhaa työtä .


    • Vuosisadan kuluessa ei olla valitettavasti päästy irti venäläisestä johtamistavasta. Märkä lapanen jatkaa kunniakkaasti ja luulee heran pelon olevan viisauden alku.

      Surkuhupaisaa seurata tätä puuhastelua, ilmeisesti meillä on älyvajetta joka johtuu sisäsiittoisuudsta.

      • Ainoa oikea johtamistapahan on se, jolla saadaan työntekijät ansaitsemaan palkkansa


      • Anonyymi00037

        Turkulaisuus yhdistettynä kokoomuslaisuuteen tekee täystuhon Suomelle. Näiden Turkkukokkareiden aikaansaannot ovat järkyttäviä jo vuosikymmenten ajan. Näitä joku vielä äänestää. Surkeita tosin ovat muidenkin maakuntien kokkareet


    • Anonyymi

      Miksi hallitus piirtelee vain mielikuvia ja salaa faktoja ? Orpo aliarvioi
      suomalaisten ymmärryksen. Kyllä suomalaiset taloutta
      ymmärtävät lukuina. Jos hän ei itse pysty selittämään laittaisi jonkun
      osaavan asialle !

    • Anonyymi

      2019-2023 kylvettiin konkurssiviljat, täysipäiset tietää, tyhmät ei. Tajusiko tyhmät?

      • Anonyymi00035

        "Anonyymi
        2025-03-11 22:16:34
        2019-2023 kylvettiin konkurssiviljat, täysipäiset tietää, tyhmät ei. Tajusiko tyhmät?"
        /////////////
        Korona tuli ovenraosta 2020 Helmikuussa.
        Tsaristi-Putti määräsi kansanmurhan aloittamisen 24,02 2022

        Joo että päästele sinä vaan täysillä .....................huteja,


    • Anonyymi

      PETTERI LAMA ON PULASSA .

    • Anonyymi

      Konkurssit tulevat muutaman vuoden viiveellä !
      Pässikin tajuaa, demari ei ?

    • Anonyymi

      Kaikki varmalla muistavat valehtelunmestarin, sen väärentäjän? Sen joka on ollut melkein alusta asti?

    • Anonyymi

      Petterin kaavoissa luki että Suomi on saatettava oikeaan talous kurssiin. Petteri luki että talous konkurssiin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe