Nuku vaan rakas mies

Anonyymi-ap

Minä kohta tästä nousen ihan hiljaa enkä herätä.
Hyvää yötä parhaalle.

30

311

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytätkö pirii ku et nuku.

• Anonyymi

Sivusta...
        Mikä sun ongelmasi?
        Käytät siis ite kerran et nuku?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta...
        Mikä sun ongelmasi?

En mä. Jotenkin vaan heräsin ja meen kohta jatkamaan unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatsä et muusta syystä ei toiset valvo?
        Mikä sut herätti keskellä yötä?

• Anonyymi

Käytätkö itse kun et malta jättää näitä miehen toivotuksista itselleen rauhaan edes öisin? Miten orientaatio aikaan ja paikkaan muuten? Esim tämä kuvitelma että mieheksi hyvin tietämäsi kirjoittelija on joku tietty nainen on oire jostain vähän syvemmästä häiriöstä aivokemioissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaatsä et muusta syystä ei toiset valvo?
        Mikä sut herätti keskellä yötä?

Toiset tuntuu valvovan kenties vaikuttaakseen väistämättömään kehitykseen jollain ilveellä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset tuntuu valvovan kenties vaikuttaakseen väistämättömään kehitykseen jollain ilveellä

Jag ska tallenta här koos insanity

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jag ska tallenta här koos insanity

Ei se mitään, kyllä minä ymmärrän että tällaisella elvistelyllä yhtä noloille tallukoille on saanut varmaan vähän liikaakin vastetta omalle luuloharhaisuudelle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään, kyllä minä ymmärrän että tällaisella elvistelyllä yhtä noloille tallukoille on saanut varmaan vähän liikaakin vastetta omalle luuloharhaisuudelle

Saapahan syyttäjänvirasto mitä repeillä vuosienkin päästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saapahan syyttäjänvirasto mitä repeillä vuosienkin päästä

Kuten myös eri liigan tyypit, jotka on jäljittäneey muiden perässä kulkevia sketsihahmoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten myös eri liigan tyypit, jotka on jäljittäneey muiden perässä kulkevia sketsihahmoja

Olen aika varma että in ollut taktista milloin keukeutapayksille tehdään tiedettäväksi, voi mikä päivä melkein heitetään tumpilla kohti ryysyjä ja sitten joku käy ”tervehtimässä” perään näin sitä putoaa nääs pieni ihminen maanpinnalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aika varma että in ollut taktista milloin keukeutapayksille tehdään tiedettäväksi, voi mikä päivä melkein heitetään tumpilla kohti ryysyjä ja sitten joku käy ”tervehtimässä” perään näin sitä putoaa nääs pieni ihminen maanpinnalle

Pitää kokeilla että mitä tapahtuu jos kokeilee klunssia seuraavaksi kaiken järjen mukaan ei yhtään mitään, koska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää kokeilla että mitä tapahtuu jos kokeilee klunssia seuraavaksi kaiken järjen mukaan ei yhtään mitään, koska

Ja seuraavaksi harhainen pörripää yrittää kuunnella korva kiinni rakkineessa, että kuka informoi kukakuka. Sä oot kai nol ja pieni mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toiset valvoo myös koska kivut jne valvottaa.
        Ilman mitään erityisiä taka-ajatushässäköitä.

• Anonyymi

En käytä mitään. Huono unirytmi joskus.

• Anonyymi

Ei htto sinä kysyit tuota puoli neljältä yöllä, nyt vasta tajusin.
        Millainen ihminen kehtaa haukkua toista noin vaikka ei nuku itsekään? Et ole normaali!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä olin syvässä unessa kun sinä kysyit käytänkö piriä. Sinä valvoit ja minä nukuin. Oikeasti tyhmyys joskus ärsyttää ja sinä olet sitä pahimmillaan. Järkeä sinne itsekkääseen pipoon ja heti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta...
        Mikä sun ongelmasi?

Mikä sinun ongemasi on sivuhoro? kerropa nyt. Valvoit neljältä yöllä.
        Esille sieltä tyhmä horå ja kertomaan mika vttu vaivaa???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta...
        Mikä sun ongelmasi?

Aloittaja ei sitten vastaillut tähän aamuyöstä enää, enkä aamullakaan aikaisin, vasta nyt iltapäivällä.
        Olin yöllä katos nukkumassa heti tämän kirjoitettuani.
        Tiedoksi yön sivulliseille pirihåroille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei koske mihinkään. Minulla vaan menee joskus unirytmi sekaisin. Siihen ei tarvita päihteitä eikä kipuja. Siihen riittää se, että tulee nukuttua liian pitkää joku sunnuntai tai otettua päiväunet. Ei mitään sen kummempaa. Tuo sivullinen kysyjä on pakko olla kehitysvmmainen. Valvoo ja kysyy käyttääkö toinen piriä kun valvoo????

Tajuatteko te oikeasti miten alikehittyneitä ihmisiä täällä käy! Kiusaavat toista asiasta, joka pätee heihin itseensäkin ja sen jokainen lukija näkee. Alikehittyneet aivot!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku timoterokaripekka pystymettästä on heti että käy järkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiviäkö sullaki juilii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja minä olin syvässä unessa kun sinä kysyit käytänkö piriä. Sinä valvoit ja minä nukuin. Oikeasti tyhmyys joskus ärsyttää ja sinä olet sitä pahimmillaan. Järkeä sinne itsekkääseen pipoon ja heti!

Älä nyt ransgubbe jaksa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni aapeemies vähän ns yliseksuaaliseksi tämä linnalingo tmv

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla ei koske mihinkään. Minulla vaan menee joskus unirytmi sekaisin. Siihen ei tarvita päihteitä eikä kipuja. Siihen riittää se, että tulee nukuttua liian pitkää joku sunnuntai tai otettua päiväunet. Ei mitään sen kummempaa. Tuo sivullinen kysyjä on pakko olla kehitysvmmainen. Valvoo ja kysyy käyttääkö toinen piriä kun valvoo????

Tajuatteko te oikeasti miten alikehittyneitä ihmisiä täällä käy! Kiusaavat toista asiasta, joka pätee heihin itseensäkin ja sen jokainen lukija näkee. Alikehittyneet aivot!

Onko mies tulkintani siitä oikea, että mielesi ei kestä jos joku sketsihahmo puhkaisee kuplasi siitä, että nainen peittelee sinut petiin joka yö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oo sinä hehkutin hiljaa vaan.

• Anonyymi

Älä stressaa🤗😙

• Anonyymi

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂aika vikaan on asiat mennyt kun ei ole tietoa ihliskejosta eikä ihmisyydestä

• Anonyymi

En minä stressaakaan. Ne on nuo sivuhörhöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä stressaakaan. Ne on nuo sivuhörhöt.

No mitä nä hölmö ukko kirjoittelet tänne itelles että hyvää yötä jos et kestä näitä markan maalittajia saati sitten miesluulijaa-ah

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
      Maailman menoa
      205
      2571
    2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
      Maailman menoa
      440
      2287
    3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1388
    4. Mun treffi-ilmoitus

Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      27
      1337
    5. Miten paljon

Haluat häntä????
      Ikävä
      71
      1231
    6. Hyvää yötä tänne

Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
      Ikävä
      133
      955
    7. Laskutehtävä

Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      81
      938
    8. Mä en kestä näin unta

Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
      Ikävä
      70
      930
    9. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
      Suomalaiset julkkikset
      6
      920
    10. Olet suloisinta mitä tiedän

Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
      Ikävä
      22
      833
    Aihe