Et ilmeisesti enää halua olla missään tekemisissä enkä minä voi sitä mistään tietää.
Kauniita unia miehelle ihan anonyymisti vaan. Ei ole multa tämä.
Et enää halua
19
565
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi mun pitäisi olla tekemisissä sun viimeisen raivo viestin jälkeen vaikka se susta oli varmaan pelleilyäniin minusta ei todellakaan ole nyt sitten ilman minua ei ole edes ikävä enkä tunne sääliä sua kohtaan
- Anonyymi
Mikä raivo viesti ja missä?
-sivusta - Anonyymi
En minä mitään raivoviestejä laittele. Rauhallinen kun oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä raivo viesti ja missä?
-sivustaVarmaan tarkoittaa ihan tätä omaa kellariteatteria tämä itselleen vastaava mies, mutta pidä sinä lippu korkealla
- Anonyymi
Oho. Oisin pyytänyt pullakahville mutta tämähän selittää sen mikset itse ole kiinnostunut. Ei ollut tämäkään multa.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät että hän ei ole kiinnostunut, jos et edes pyytänyt.
Ei ole multa tämäkään kommentti. Joku sivullinen varmaan laittoi tämän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että hän ei ole kiinnostunut, jos et edes pyytänyt.
Ei ole multa tämäkään kommentti. Joku sivullinen varmaan laittoi tämän.Siitä kun en edes voi kysyä. Tämänkin jätti joku tähän lojumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kun en edes voi kysyä. Tämänkin jätti joku tähän lojumaan.
Kovasti ne sivulliset nyt laittelee. Tämäkin on varmaan heiltä.
Olen tulossa kahville, osta pullat sillä aikaa!
- Anonyymi
Alkoi naurattaa tää😂
- Anonyymi
😄 vai niin ...
- Anonyymi
Voihan sen tulkita noinkin, etten halua olla missään tekemisissä jos et tiedä etkä kysy.
- Anonyymi
En tiedä ja tietysti kysyn kun uskallan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan siis sopivaa hetkeä kun olen sopivaalla mielellä siihen.
- Anonyymi
Tottakai haluan olla tekemisissä kaikkien kaverien ja ystävieni kanssa. En ees oo mikään ujo yhteydenottaja. En vaan halua lähettää heille nyt tai koskaan panopyytöjä tai kirjoittaa loputtomasta rakkaudesta. Kun varmaan heistä tykkäänkin, mut nyt tunteet on 10/100-kertaiset normaaliin verrattuna. Että haluaisin, että ens saa pääni hetkeksi ees kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai haluan olla tekemisissä kaikkien kaverien ja ystävieni kanssa. En ees oo mikään ujo yhteydenottaja. En vaan halua lähettää heille nyt tai koskaan panopyytöjä tai kirjoittaa loputtomasta rakkaudesta. Kun varmaan heistä tykkäänkin, mut nyt tunteet on 10/100-kertaiset normaaliin verrattuna. Että haluaisin, että ens saa pääni hetkeksi ees kuntoon.
Tämä sivusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun uskallat, uskallan minäkin, noin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun uskallat, uskallan minäkin, noin se menee.
Tuossa saattaa olla perää. Kokeilen joskus tässä.
- Anonyymi
Minä kyllä ajattelin että ap ei osaa kysyä joten ei tahdo olla tekemisissä.
-mieheltä naiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2549522Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu1527722K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1555319Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1524983PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *594680Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko1054360Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1394205- 1742064
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.101965Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2921686