Et ilmeisesti enää halua olla missään tekemisissä enkä minä voi sitä mistään tietää.
Kauniita unia miehelle ihan anonyymisti vaan. Ei ole multa tämä.
Et enää halua
19
567
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi mun pitäisi olla tekemisissä sun viimeisen raivo viestin jälkeen vaikka se susta oli varmaan pelleilyäniin minusta ei todellakaan ole nyt sitten ilman minua ei ole edes ikävä enkä tunne sääliä sua kohtaan
- Anonyymi
Mikä raivo viesti ja missä?
-sivusta - Anonyymi
En minä mitään raivoviestejä laittele. Rauhallinen kun oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä raivo viesti ja missä?
-sivustaVarmaan tarkoittaa ihan tätä omaa kellariteatteria tämä itselleen vastaava mies, mutta pidä sinä lippu korkealla
- Anonyymi
Oho. Oisin pyytänyt pullakahville mutta tämähän selittää sen mikset itse ole kiinnostunut. Ei ollut tämäkään multa.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät että hän ei ole kiinnostunut, jos et edes pyytänyt.
Ei ole multa tämäkään kommentti. Joku sivullinen varmaan laittoi tämän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että hän ei ole kiinnostunut, jos et edes pyytänyt.
Ei ole multa tämäkään kommentti. Joku sivullinen varmaan laittoi tämän.Siitä kun en edes voi kysyä. Tämänkin jätti joku tähän lojumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kun en edes voi kysyä. Tämänkin jätti joku tähän lojumaan.
Kovasti ne sivulliset nyt laittelee. Tämäkin on varmaan heiltä.
Olen tulossa kahville, osta pullat sillä aikaa!
- Anonyymi
Alkoi naurattaa tää😂
- Anonyymi
😄 vai niin ...
- Anonyymi
Voihan sen tulkita noinkin, etten halua olla missään tekemisissä jos et tiedä etkä kysy.
- Anonyymi
En tiedä ja tietysti kysyn kun uskallan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan siis sopivaa hetkeä kun olen sopivaalla mielellä siihen.
- Anonyymi
Tottakai haluan olla tekemisissä kaikkien kaverien ja ystävieni kanssa. En ees oo mikään ujo yhteydenottaja. En vaan halua lähettää heille nyt tai koskaan panopyytöjä tai kirjoittaa loputtomasta rakkaudesta. Kun varmaan heistä tykkäänkin, mut nyt tunteet on 10/100-kertaiset normaaliin verrattuna. Että haluaisin, että ens saa pääni hetkeksi ees kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai haluan olla tekemisissä kaikkien kaverien ja ystävieni kanssa. En ees oo mikään ujo yhteydenottaja. En vaan halua lähettää heille nyt tai koskaan panopyytöjä tai kirjoittaa loputtomasta rakkaudesta. Kun varmaan heistä tykkäänkin, mut nyt tunteet on 10/100-kertaiset normaaliin verrattuna. Että haluaisin, että ens saa pääni hetkeksi ees kuntoon.
Tämä sivusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun uskallat, uskallan minäkin, noin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun uskallat, uskallan minäkin, noin se menee.
Tuossa saattaa olla perää. Kokeilen joskus tässä.
- Anonyymi
Minä kyllä ajattelin että ap ei osaa kysyä joten ei tahdo olla tekemisissä.
-mieheltä naiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse4618308Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1165721Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi1174722Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos2304641Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli384533Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s554043Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1603900Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan793782Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava453715SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1533653