Et ilmeisesti enää halua olla missään tekemisissä enkä minä voi sitä mistään tietää.
Kauniita unia miehelle ihan anonyymisti vaan. Ei ole multa tämä.
Et enää halua
19
515
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi mun pitäisi olla tekemisissä sun viimeisen raivo viestin jälkeen vaikka se susta oli varmaan pelleilyäniin minusta ei todellakaan ole nyt sitten ilman minua ei ole edes ikävä enkä tunne sääliä sua kohtaan
- Anonyymi
Mikä raivo viesti ja missä?
-sivusta - Anonyymi
En minä mitään raivoviestejä laittele. Rauhallinen kun oon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä raivo viesti ja missä?
-sivustaVarmaan tarkoittaa ihan tätä omaa kellariteatteria tämä itselleen vastaava mies, mutta pidä sinä lippu korkealla
- Anonyymi
Oho. Oisin pyytänyt pullakahville mutta tämähän selittää sen mikset itse ole kiinnostunut. Ei ollut tämäkään multa.
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät että hän ei ole kiinnostunut, jos et edes pyytänyt.
Ei ole multa tämäkään kommentti. Joku sivullinen varmaan laittoi tämän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että hän ei ole kiinnostunut, jos et edes pyytänyt.
Ei ole multa tämäkään kommentti. Joku sivullinen varmaan laittoi tämän.Siitä kun en edes voi kysyä. Tämänkin jätti joku tähän lojumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä kun en edes voi kysyä. Tämänkin jätti joku tähän lojumaan.
Kovasti ne sivulliset nyt laittelee. Tämäkin on varmaan heiltä.
Olen tulossa kahville, osta pullat sillä aikaa!
- Anonyymi
Alkoi naurattaa tää😂
- Anonyymi
😄 vai niin ...
- Anonyymi
Voihan sen tulkita noinkin, etten halua olla missään tekemisissä jos et tiedä etkä kysy.
- Anonyymi
En tiedä ja tietysti kysyn kun uskallan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotan siis sopivaa hetkeä kun olen sopivaalla mielellä siihen.
- Anonyymi
Tottakai haluan olla tekemisissä kaikkien kaverien ja ystävieni kanssa. En ees oo mikään ujo yhteydenottaja. En vaan halua lähettää heille nyt tai koskaan panopyytöjä tai kirjoittaa loputtomasta rakkaudesta. Kun varmaan heistä tykkäänkin, mut nyt tunteet on 10/100-kertaiset normaaliin verrattuna. Että haluaisin, että ens saa pääni hetkeksi ees kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai haluan olla tekemisissä kaikkien kaverien ja ystävieni kanssa. En ees oo mikään ujo yhteydenottaja. En vaan halua lähettää heille nyt tai koskaan panopyytöjä tai kirjoittaa loputtomasta rakkaudesta. Kun varmaan heistä tykkäänkin, mut nyt tunteet on 10/100-kertaiset normaaliin verrattuna. Että haluaisin, että ens saa pääni hetkeksi ees kuntoon.
Tämä sivusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun uskallat, uskallan minäkin, noin se menee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun uskallat, uskallan minäkin, noin se menee.
Tuossa saattaa olla perää. Kokeilen joskus tässä.
- Anonyymi
Minä kyllä ajattelin että ap ei osaa kysyä joten ei tahdo olla tekemisissä.
-mieheltä naiselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä minä sen vielä tähän sanon
Olen ollut tänään vähän alamaissa ja luullut etten sano enää ksokaan.... Rakastan sinua! Hyvää yötä.345192Jussi Rainio rehellisenä - Tämä hiersi Vain elämää -kuvauksissa: "Oltiin kaikki samassa kusessa..."
Vain elämää -sarjassa on tänä syksynä mukana Jussi Rainio. Tämä tyyppi on kyllä symppis- ja mikä ääni! Kuka muistaa "...133371- 302971
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E212687- 1022314
Maapallon nykyinen elämä on romahtamassa
Ilmastokatastrofi tulee ja eliölajeja kuolee vauhdilla sukupuuttoon, mutta väestönkasvu jatkuu ja kaikki hakevat loputon2542230- 252222
Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu512220370 työtöntä lisää
Onko Mäkelä (PS) oikeassa: Yritysjohtajat ovat surkeita, he eivät saa tavaraa kaupaksi ja vientiä vetämään ? Runsaista y2571571- 101241