olen 36 vuotta

Anonyymi-ap

ja vieläkään minulla ei ole työpaikkaa, puolisoa, lapsia eikä tulevaisuutta. olen pyrkinyt tätä tavoitetta kohti jo 15-vuoden ajan.

minun elämäni on aina ollut epäoikeudenmukaista ja epäreilua. suurimmalla osalla ihmisistä on aina mennyt paremmin kuin minulla.

15

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä Ystävä, Hakeudu johonkin hyvään kristilliseen seurakuntaan. Varo Jehovan Todistaiia ja Mormoneja. He eivät ole kristittyjä. Heillä on väärennetty raamattukin. Se ei siis ole Raamattu. Varo näitä hirveitä paikkoja!

      Tänä päivänä kaikilla ihmisillä on suuriakin vaikeuksia. Hyvin moni ihminen on ahdistunut. Moni on myös aivan yksin. Et ole ainoa. Tämä aika on erittäin vaikea.

      Kristillisen seurakunnan kautta voit löytää ystäviä. Toki muutenkin! Kristittyjä ihmisiä sinulle suosittelisin ystäviksi. He ovat luotettavia.

      Voimia hyvin paljon sinulle!

      • Anonyymi

        Sinun tieto siitä että jehovan todistajat eivät olisi kristittyjä on virheellinen. Minä olen heidän kanssa ottanut jeesuksen vastaan elämääni jo 2009. Ja siitä lähtien olen elänyt jumalan kanssa rukoillen.


    • Anonyymi

      Aina on olemassa ihmisiä, joilla menee huonommin kuin itsellä.
      Aloittaja kertoi olevansa 36-vuotias, eikä ole vielä mitään.
      Minä olen kaksikymmentä vuotta vanhempi, eikä ole minullakaan puolisoa, ei lapsia, ei enää töitä, ei terveyttä, ei kyllä enää kauheasti toiveitakaan, kunhan edes joten kuten menee loputkin vuodet.
      Joskus on parempi miettiä, mitä vielä on, kuin että keskittyisi miettimään mitä ei ole.

      • Anonyymi

        Eikö sinulla munkaan ikäisenä ollut puolisoa tai naisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla munkaan ikäisenä ollut puolisoa tai naisia?

        Pakko sanoa, että olen itse nainen, niin juu, ei minulla naisia ollut missään vaiheessa...
        Avopuolisoita muutama oli, nekin vaan aika lyhyen aikaa. Olin itse sairas ja oli muutakin ongelmaa, päihteiden kanssa, niin eihän mistään mitään kunnollista tullut.
        Vuosien varrella on tullut huomattua, että kyllä yksikseenkin pärjää, joskus varmasti se tulee helpommaksikin monella osa-alueella, jos miettii, mitä kaikkea parisuhteeseen sisältyy.
        Joskus taas kaveria tai puolisoa kaipaa, olisi mukava nauttia läheisyydestä, käpertyä jonkun kainaloon, mutta en pidä sitä tärkeimpänä asiana tässä elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko sanoa, että olen itse nainen, niin juu, ei minulla naisia ollut missään vaiheessa...
        Avopuolisoita muutama oli, nekin vaan aika lyhyen aikaa. Olin itse sairas ja oli muutakin ongelmaa, päihteiden kanssa, niin eihän mistään mitään kunnollista tullut.
        Vuosien varrella on tullut huomattua, että kyllä yksikseenkin pärjää, joskus varmasti se tulee helpommaksikin monella osa-alueella, jos miettii, mitä kaikkea parisuhteeseen sisältyy.
        Joskus taas kaveria tai puolisoa kaipaa, olisi mukava nauttia läheisyydestä, käpertyä jonkun kainaloon, mutta en pidä sitä tärkeimpänä asiana tässä elämässä.

        Suosittelen kokeilemaan, sillä vain nainen voi tietää miltä naisesta tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen kokeilemaan, sillä vain nainen voi tietää miltä naisesta tuntuu.

        Kiitos vaan suosituksesta, mutta yksinkertaisesti ei kiinnosta, ei ole koskaan kiinnostanut.
        Aivan sama minulle, mistä muut tykkää, mutta ei ole minun juttu.


    • Anonyymi

      Skitsofreenikko ei ole parasta puolisoainesta eikä hänestä juurikaan saa kelpo perheenisää tai -äitiä.

      On kaikkien kannalta paras, että skitsofreenikko yrittää pitää huolen edes itsestään. Vastuuta lapsista, lasten hyvinvoinnista ja kasvattamisesta terveiksi aikuisiksi hän ei pysty kantamaan. Jos töihin pystyy edes ajoittain, sitä kannattaisi yrittää. Se olisi paljon.

      Monelle sopii parhaiten elämä ilman vastuuta perheestä. Siinä ei ole mitään vikaa.

      • Anonyymi

        Se oli valetta koko diagnoosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli valetta koko diagnoosi.

        Sittenhän olet terve ja työkykyinen. Mitä valitat?


      • Anonyymi

        Minulla oli aikoinaan yksi kaveri, jonka äiti oli skitsofreenikko. Perhe eli yhdessä, tosin tämä kaverinikin sairasti skitsofreniaa.
        Mutta he kaikki olivat perheenä tosi mukavia, vanhemmat pysyivät yhdessä kuolemaansa saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän olet terve ja työkykyinen. Mitä valitat?

        Kyllä mulla joku sairaus on mutta ei tuota. Katoppakun esim skitsofrenia ei selitä turvonneita imusolmukkeita kaulassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sittenhän olet terve ja työkykyinen. Mitä valitat?

        Ai taas, ilkeä kommentti lirahtaa kuin pissa. Onko kivaa olla ilkeä? Tuleeko hyvä olo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai taas, ilkeä kommentti lirahtaa kuin pissa. Onko kivaa olla ilkeä? Tuleeko hyvä olo?

        Älä sekaannu tähän, ulkopuolinen. Kysymys oli oleellinen jotta pystyin tarkentamaan oirekuvaa jotta henkilö saa paremman kuvan siitä mikä minua todellisuudessa vaivaa. Turvonneet imusolmukkeet viittaa tulehdukseen tai kasvaimeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mulla joku sairaus on mutta ei tuota. Katoppakun esim skitsofrenia ei selitä turvonneita imusolmukkeita kaulassa.

        Eihän sitä koskaan voi tietää.....no joo, vitsi vitsi...
        Minulla takavuosina jylläsi tulehdus ym. vatsassa, ja yleislääkäreiden mielestä olisi pitänyt vain mennä juttelemaan psykiatrin kanssa.
        Kirurgi vatsani lopulta leikkasi, ei olisi psykiatri siihen pystynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2189
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1802
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1173
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1172
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1166
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      912
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      859
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      817
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      755
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      747
    Aihe