olen 36 vuotta

Anonyymi-ap

ja vieläkään minulla ei ole työpaikkaa, puolisoa, lapsia eikä tulevaisuutta. olen pyrkinyt tätä tavoitetta kohti jo 15-vuoden ajan.

minun elämäni on aina ollut epäoikeudenmukaista ja epäreilua. suurimmalla osalla ihmisistä on aina mennyt paremmin kuin minulla.

15

395

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä Ystävä, Hakeudu johonkin hyvään kristilliseen seurakuntaan. Varo Jehovan Todistaiia ja Mormoneja. He eivät ole kristittyjä. Heillä on väärennetty raamattukin. Se ei siis ole Raamattu. Varo näitä hirveitä paikkoja!

Tänä päivänä kaikilla ihmisillä on suuriakin vaikeuksia. Hyvin moni ihminen on ahdistunut. Moni on myös aivan yksin. Et ole ainoa. Tämä aika on erittäin vaikea.

Kristillisen seurakunnan kautta voit löytää ystäviä. Toki muutenkin! Kristittyjä ihmisiä sinulle suosittelisin ystäviksi. He ovat luotettavia.

Voimia hyvin paljon sinulle!

• Anonyymi

Sinun tieto siitä että jehovan todistajat eivät olisi kristittyjä on virheellinen. Minä olen heidän kanssa ottanut jeesuksen vastaan elämääni jo 2009. Ja siitä lähtien olen elänyt jumalan kanssa rukoillen.

• Anonyymi

Aina on olemassa ihmisiä, joilla menee huonommin kuin itsellä.
      Aloittaja kertoi olevansa 36-vuotias, eikä ole vielä mitään.
      Minä olen kaksikymmentä vuotta vanhempi, eikä ole minullakaan puolisoa, ei lapsia, ei enää töitä, ei terveyttä, ei kyllä enää kauheasti toiveitakaan, kunhan edes joten kuten menee loputkin vuodet.
      Joskus on parempi miettiä, mitä vielä on, kuin että keskittyisi miettimään mitä ei ole.

• Anonyymi

Eikö sinulla munkaan ikäisenä ollut puolisoa tai naisia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinulla munkaan ikäisenä ollut puolisoa tai naisia?

Pakko sanoa, että olen itse nainen, niin juu, ei minulla naisia ollut missään vaiheessa...
        Avopuolisoita muutama oli, nekin vaan aika lyhyen aikaa. Olin itse sairas ja oli muutakin ongelmaa, päihteiden kanssa, niin eihän mistään mitään kunnollista tullut.
        Vuosien varrella on tullut huomattua, että kyllä yksikseenkin pärjää, joskus varmasti se tulee helpommaksikin monella osa-alueella, jos miettii, mitä kaikkea parisuhteeseen sisältyy.
        Joskus taas kaveria tai puolisoa kaipaa, olisi mukava nauttia läheisyydestä, käpertyä jonkun kainaloon, mutta en pidä sitä tärkeimpänä asiana tässä elämässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pakko sanoa, että olen itse nainen, niin juu, ei minulla naisia ollut missään vaiheessa...
        Avopuolisoita muutama oli, nekin vaan aika lyhyen aikaa. Olin itse sairas ja oli muutakin ongelmaa, päihteiden kanssa, niin eihän mistään mitään kunnollista tullut.
        Vuosien varrella on tullut huomattua, että kyllä yksikseenkin pärjää, joskus varmasti se tulee helpommaksikin monella osa-alueella, jos miettii, mitä kaikkea parisuhteeseen sisältyy.
        Joskus taas kaveria tai puolisoa kaipaa, olisi mukava nauttia läheisyydestä, käpertyä jonkun kainaloon, mutta en pidä sitä tärkeimpänä asiana tässä elämässä.

Suosittelen kokeilemaan, sillä vain nainen voi tietää miltä naisesta tuntuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen kokeilemaan, sillä vain nainen voi tietää miltä naisesta tuntuu.

Kiitos vaan suosituksesta, mutta yksinkertaisesti ei kiinnosta, ei ole koskaan kiinnostanut.
        Aivan sama minulle, mistä muut tykkää, mutta ei ole minun juttu.

• Anonyymi

Skitsofreenikko ei ole parasta puolisoainesta eikä hänestä juurikaan saa kelpo perheenisää tai -äitiä.

On kaikkien kannalta paras, että skitsofreenikko yrittää pitää huolen edes itsestään. Vastuuta lapsista, lasten hyvinvoinnista ja kasvattamisesta terveiksi aikuisiksi hän ei pysty kantamaan. Jos töihin pystyy edes ajoittain, sitä kannattaisi yrittää. Se olisi paljon.

Monelle sopii parhaiten elämä ilman vastuuta perheestä. Siinä ei ole mitään vikaa.

• Anonyymi

Se oli valetta koko diagnoosi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli valetta koko diagnoosi.

Sittenhän olet terve ja työkykyinen. Mitä valitat?

• Anonyymi

Minulla oli aikoinaan yksi kaveri, jonka äiti oli skitsofreenikko. Perhe eli yhdessä, tosin tämä kaverinikin sairasti skitsofreniaa.
        Mutta he kaikki olivat perheenä tosi mukavia, vanhemmat pysyivät yhdessä kuolemaansa saakka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla joku sairaus on mutta ei tuota. Katoppakun esim skitsofrenia ei selitä turvonneita imusolmukkeita kaulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai taas, ilkeä kommentti lirahtaa kuin pissa. Onko kivaa olla ilkeä? Tuleeko hyvä olo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai taas, ilkeä kommentti lirahtaa kuin pissa. Onko kivaa olla ilkeä? Tuleeko hyvä olo?

Älä sekaannu tähän, ulkopuolinen. Kysymys oli oleellinen jotta pystyin tarkentamaan oirekuvaa jotta henkilö saa paremman kuvan siitä mikä minua todellisuudessa vaivaa. Turvonneet imusolmukkeet viittaa tulehdukseen tai kasvaimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla joku sairaus on mutta ei tuota. Katoppakun esim skitsofrenia ei selitä turvonneita imusolmukkeita kaulassa.

Eihän sitä koskaan voi tietää.....no joo, vitsi vitsi...
        Minulla takavuosina jylläsi tulehdus ym. vatsassa, ja yleislääkäreiden mielestä olisi pitänyt vain mennä juttelemaan psykiatrin kanssa.
        Kirurgi vatsani lopulta leikkasi, ei olisi psykiatri siihen pystynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3892
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      34
      2803
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      97
      2206
    4. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      27
      1710
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1697
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      30
      1584
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1508
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1481
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1464
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1453
    Aihe