Miten kauan olet kaivannut minua ihan oikeasti? Oletko edes kaivannut täällä minua, vai kenties jotakuta muuta ja törmäsit minuun sattumalta?
Tunsin jälkeen läsnäolosi eilen nukkumaan käydessäni. Tunne on sähköinen, lävistävä, mutta lämmin, tuttu ja kuitenkin niin tuntematon.
Kuten jossain aiemmassa tekstissäni kerroin, ajauduin tänne suohon sattumalta, en ole täällä koskaan ennen ollut, en mitään kirjoittanut. Mieleni pakotti minut puskemaan kaikki ne sisälläni olevat tunteet sanoiksi, ja lopulta vain jotenkin tiesin jutelleeni kanssasi täällä. Tunnen sen, kun tulet lähelleni. Se vie kaipauksestani pois sen terävimmän kulman, joka repii minua sisältä.
Voi luoja tätä tunnetta. Muistan kuin eilisen, kun ensitapaamisellamme nostit minut seinää vasten ja kerroit kuinka paljon minua haluat. Se saa vieläkin perhosia vatsaani.
- girl on fire🩷
Mikä saa sinut kaipaamaan minua edelleen? Miehelle.
33
494
Vastaukset
- Anonyymi
Luepa tuo viimeinen kappale uudestaan.
Jos tuolla asteella ollaan suhteessa, niin mikä ihme mättää että ei voi puhua kasvotusten tunteistaan? En kerta kaikkiaan ymmärrä.- Anonyymi
Tämä on jännempää näin. Myös sivusta lukijoille. 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta- kiitos vaan teatterista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukijat pitävät tuota vain keskenkasvuisuutena ja huomionhakuisuutena. Pahoittelut maan pinnalle palauttamisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tämän palstan iso ongelma: täällä on hyvin harvoin mitään aitoa enää. Aidosti sydäntä vihlovaa kaipuuta, rintakehän räjäyttävää lempeyttä ja untuvaan koko ikävöijän kietovaa hyvää tahtoa toista ihmistä kohtaan. Ihmistä, jonka luokse kaipaa niin että sattuu.
- Anonyymi
Ei se sinullakaa hyvin mene, jos retoriikkasi on tämä suhteessa palstamiehen itsetarkoituksellisiin avautumisiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko sinä omasta teatteristasi jonkun suoritusmerkinnän kun yrität niin kovin kiusaannuttavasti kuvitella, että miehen teatteri on joltain osu totta ja aloitat aamusi tällä elämänkoulualustuksella? Taitaa olla pipa todella kireällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ja kumarrus 👏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukijat pitävät tuota vain keskenkasvuisuutena ja huomionhakuisuutena. Pahoittelut maan pinnalle palauttamisesta.
Lukijat ovat keskenkasvuisia tusinamisogyynejä, jos he kokevat miehen aloitukset muka naisen kirjoittamaksi. Ikävä palauttaa maanpinnalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukijat ovat keskenkasvuisia tusinamisogyynejä, jos he kokevat miehen aloitukset muka naisen kirjoittamaksi. Ikävä palauttaa maanpinnalle
Mutta hän on hyvä ja kirjoittaa joka toiseen vastaavaan aloitukseen nk viimeisen sanan, niin sitten se on niin. Lisäys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa tietäisittekin. Mukavaa päivää kaikille. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta hän on hyvä ja kirjoittaa joka toiseen vastaavaan aloitukseen nk viimeisen sanan, niin sitten se on niin. Lisäys.
Kiitos kauniista sanoistasi. Olen otettu 🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ei ole kovin kypsää suhtautumista ainakaan pidempään suhteeseen jos sitä tarvitsee "mainostaa" noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se sinullakaa hyvin mene, jos retoriikkasi on tämä suhteessa palstamiehen itsetarkoituksellisiin avautumisiin
Siinä toinenvauva herännyt harhaiseen päivään mieshimonsa kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ole varmaan vielä herännyt. Tai sitten on töissä. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Ei ole kovin kypsää suhtautumista ainakaan pidempään suhteeseen jos sitä tarvitsee "mainostaa" noin.
Oletko kateellinen? ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpa tietäisittekin. Mukavaa päivää kaikille. ❤️
Joo eiköhän tämä rahvaiden teatteri ole jo nähty
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kauniista sanoistasi. Olen otettu 🤭
No miten on miespuolinen aloittaja tuntuuko jo siltä kuin käsi ei olisi omasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinä sorruit kuin sorruitkin kirjoittelemaan apmiehen monologin yhteyteen iteäsi kompaten. Jos tuo käytös ei täytä psyk oittisuuden kriteerejä, niin mikä sitten. Aikuinen ihminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minä ainakaa sinua apgubbe himoitse, että sen ny ainaki voi sulkea pois varmuudella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kateellinen? ❤️
Ei tuo yksin jankuttava tamma ole mies enää vsin edes sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo eiköhän tämä rahvaiden teatteri ole jo nähty
Ei todellakaan. Lisää tulossa ennemmin kuin arvatkaan. Voit sitten rullata ohi. 🥰🥰
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tämän palstan iso ongelma: täällä on hyvin harvoin mitään aitoa enää. Aidosti sydäntä vihlovaa kaipuuta, rintakehän räjäyttävää lempeyttä ja untuvaan koko ikävöijän kietovaa hyvää tahtoa toista ihmistä kohtaan. Ihmistä, jonka luokse kaipaa niin että sattuu.
Syynä varmasti sekin, että ne joilla oli tuota kaipuuta ja hyvää tahtoa ihmistä kohtaa, ovat saaneet pettyä rakkauteensa. Joku onnellinen ehkä voinut saadakin kaipauksen kohteensa. Sitten ovat lopettaneet täällä kirjoittelemisen. Tilalle ei ole tullut uusia kaipaajia.
- Anonyymi
Jos suhteenne on tuolla asteella, niin ihmettelen suuresti, että ette yhteystietoja ole vaihtaneet, vai tuntematon mieskö kävi kimppuusi.
- Anonyymi
Ja ensitapaamisella nosti seinää vasten. Anna mun nauraa! Sitten heräsin ja se oli unta vain.
- Anonyymi
Olette hauskoja! Ai että.. Kiitos kaikille kommenteista. Tarina perustuu tositapahtumiin ❤️ -Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olette hauskoja! Ai että.. Kiitos kaikille kommenteista. Tarina perustuu tositapahtumiin ❤️ -Ap
Saahan sitä trrransullakin unelmat olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saahan sitä trrransullakin unelmat olla.
Olen kuulemma erittäin hyvännäköinen, transuksi. -Ap
Ps. Nyt lopetan teille vastaamisen ja odotan hänen vastaustaan. 🩷❤️🩷
Bye. 💕 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kuulemma erittäin hyvännäköinen, transuksi. -Ap
Ps. Nyt lopetan teille vastaamisen ja odotan hänen vastaustaan. 🩷❤️🩷
Bye. 💕Älä selittele noin. Nolaat vain itsesi. sivusta
- Anonyymi
Nosti seinää vasten mutta naitteko te sen jälkeen?
- Anonyymi
Menit samaan ansaan kuin meistä jokainen vuorollaan.
Se on tämän palstan harha. Vastaukset osuu ja kaikista tuntuu tuolta jossain vaiheessa.- Anonyymi
Miks mä oon varma, ettei kaikista todellakaan tunnu samalta kuin minusta. Palstaharhan voin kyllä allekirjoittaa.
- Anonyymi
No mitä helvettiä sä haluat että teen? 🤣 Lopeta jo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ihan kamala ikävä nyt
Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E238269Muistan kyllä kirkkaasti kaiken
Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu552888- 1362662
Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut
Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html1472639- 501738
A-nainen, ajatukseni sinussa
Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,111701- 101691
- 471651
66-vuotias miesystävä ampui 29-vuotiaan homokiekkoilijan
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaa791417En valehtele vaan ihastuin sinuun
Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en521380