Mikä saa sinut kaipaamaan minua edelleen? Miehelle.

Anonyymi-ap

Miten kauan olet kaivannut minua ihan oikeasti? Oletko edes kaivannut täällä minua, vai kenties jotakuta muuta ja törmäsit minuun sattumalta?

Tunsin jälkeen läsnäolosi eilen nukkumaan käydessäni. Tunne on sähköinen, lävistävä, mutta lämmin, tuttu ja kuitenkin niin tuntematon.

Kuten jossain aiemmassa tekstissäni kerroin, ajauduin tänne suohon sattumalta, en ole täällä koskaan ennen ollut, en mitään kirjoittanut. Mieleni pakotti minut puskemaan kaikki ne sisälläni olevat tunteet sanoiksi, ja lopulta vain jotenkin tiesin jutelleeni kanssasi täällä. Tunnen sen, kun tulet lähelleni. Se vie kaipauksestani pois sen terävimmän kulman, joka repii minua sisältä.

Voi luoja tätä tunnetta. Muistan kuin eilisen, kun ensitapaamisellamme nostit minut seinää vasten ja kerroit kuinka paljon minua haluat. Se saa vieläkin perhosia vatsaani.

- girl on fire🩷

33

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Luepa tuo viimeinen kappale uudestaan.

Jos tuolla asteella ollaan suhteessa, niin mikä ihme mättää että ei voi puhua kasvotusten tunteistaan? En kerta kaikkiaan ymmärrä.

• Anonyymi

Tämä on jännempää näin. Myös sivusta lukijoille. 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta- kiitos vaan teatterista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukijat pitävät tuota vain keskenkasvuisuutena ja huomionhakuisuutena. Pahoittelut maan pinnalle palauttamisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tämän palstan iso ongelma: täällä on hyvin harvoin mitään aitoa enää. Aidosti sydäntä vihlovaa kaipuuta, rintakehän räjäyttävää lempeyttä ja untuvaan koko ikävöijän kietovaa hyvää tahtoa toista ihmistä kohtaan. Ihmistä, jonka luokse kaipaa niin että sattuu.

• Anonyymi

Ei se sinullakaa hyvin mene, jos retoriikkasi on tämä suhteessa palstamiehen itsetarkoituksellisiin avautumisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatko sinä omasta teatteristasi jonkun suoritusmerkinnän kun yrität niin kovin kiusaannuttavasti kuvitella, että miehen teatteri on joltain osu totta ja aloitat aamusi tällä elämänkoulualustuksella? Taitaa olla pipa todella kireällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ja kumarrus 👏

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukijat pitävät tuota vain keskenkasvuisuutena ja huomionhakuisuutena. Pahoittelut maan pinnalle palauttamisesta.

Lukijat ovat keskenkasvuisia tusinamisogyynejä, jos he kokevat miehen aloitukset muka naisen kirjoittamaksi. Ikävä palauttaa maanpinnalle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lukijat ovat keskenkasvuisia tusinamisogyynejä, jos he kokevat miehen aloitukset muka naisen kirjoittamaksi. Ikävä palauttaa maanpinnalle

Mutta hän on hyvä ja kirjoittaa joka toiseen vastaavaan aloitukseen nk viimeisen sanan, niin sitten se on niin. Lisäys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa tietäisittekin. Mukavaa päivää kaikille. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta hän on hyvä ja kirjoittaa joka toiseen vastaavaan aloitukseen nk viimeisen sanan, niin sitten se on niin. Lisäys.

Kiitos kauniista sanoistasi. Olen otettu 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ei ole kovin kypsää suhtautumista ainakaan pidempään suhteeseen jos sitä tarvitsee "mainostaa" noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se sinullakaa hyvin mene, jos retoriikkasi on tämä suhteessa palstamiehen itsetarkoituksellisiin avautumisiin

Siinä toinenvauva herännyt harhaiseen päivään mieshimonsa kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei ole varmaan vielä herännyt. Tai sitten on töissä. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Ei ole kovin kypsää suhtautumista ainakaan pidempään suhteeseen jos sitä tarvitsee "mainostaa" noin.

Oletko kateellinen? ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumpa tietäisittekin. Mukavaa päivää kaikille. ❤️

Joo eiköhän tämä rahvaiden teatteri ole jo nähty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kauniista sanoistasi. Olen otettu 🤭

No miten on miespuolinen aloittaja tuntuuko jo siltä kuin käsi ei olisi omasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä sorruit kuin sorruitkin kirjoittelemaan apmiehen monologin yhteyteen iteäsi kompaten. Jos tuo käytös ei täytä psyk oittisuuden kriteerejä, niin mikä sitten. Aikuinen ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en minä ainakaa sinua apgubbe himoitse, että sen ny ainaki voi sulkea pois varmuudella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko kateellinen? ❤️

Ei tuo yksin jankuttava tamma ole mies enää vsin edes sitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo eiköhän tämä rahvaiden teatteri ole jo nähty

Ei todellakaan. Lisää tulossa ennemmin kuin arvatkaan. Voit sitten rullata ohi. 🥰🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Siinä tämän palstan iso ongelma: täällä on hyvin harvoin mitään aitoa enää. Aidosti sydäntä vihlovaa kaipuuta, rintakehän räjäyttävää lempeyttä ja untuvaan koko ikävöijän kietovaa hyvää tahtoa toista ihmistä kohtaan. Ihmistä, jonka luokse kaipaa niin että sattuu.

Syynä varmasti sekin, että ne joilla oli tuota kaipuuta ja hyvää tahtoa ihmistä kohtaa, ovat saaneet pettyä rakkauteensa. Joku onnellinen ehkä voinut saadakin kaipauksen kohteensa. Sitten ovat lopettaneet täällä kirjoittelemisen. Tilalle ei ole tullut uusia kaipaajia.

• Anonyymi

Jos suhteenne on tuolla asteella, niin ihmettelen suuresti, että ette yhteystietoja ole vaihtaneet, vai tuntematon mieskö kävi kimppuusi.

• Anonyymi

Ja ensitapaamisella nosti seinää vasten. Anna mun nauraa! Sitten heräsin ja se oli unta vain.

• Anonyymi

Olette hauskoja! Ai että.. Kiitos kaikille kommenteista. Tarina perustuu tositapahtumiin ❤️ -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olette hauskoja! Ai että.. Kiitos kaikille kommenteista. Tarina perustuu tositapahtumiin ❤️ -Ap

Saahan sitä trrransullakin unelmat olla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saahan sitä trrransullakin unelmat olla.

Olen kuulemma erittäin hyvännäköinen, transuksi. -Ap

Ps. Nyt lopetan teille vastaamisen ja odotan hänen vastaustaan. 🩷❤️🩷

Bye. 💕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kuulemma erittäin hyvännäköinen, transuksi. -Ap

Ps. Nyt lopetan teille vastaamisen ja odotan hänen vastaustaan. 🩷❤️🩷

Bye. 💕

Älä selittele noin. Nolaat vain itsesi. sivusta

• Anonyymi

Nosti seinää vasten mutta naitteko te sen jälkeen?

• Anonyymi

Menit samaan ansaan kuin meistä jokainen vuorollaan.
      Se on tämän palstan harha. Vastaukset osuu ja kaikista tuntuu tuolta jossain vaiheessa.

• Anonyymi

Miks mä oon varma, ettei kaikista todellakaan tunnu samalta kuin minusta. Palstaharhan voin kyllä allekirjoittaa.

• Anonyymi

No mitä helvettiä sä haluat että teen? 🤣 Lopeta jo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ihan kamala ikävä nyt

Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E
      Ikävä
      23
      8269
    2. Muistan kyllä kirkkaasti kaiken

Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu
      Tunteet
      55
      2888
    3. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      136
      2662
    4. Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut

Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
      Maailman menoa
      147
      2639
    5. Toinen leikki:kirjoita yksi sana

jolla kaivattusi voisi tunnustaa juuri sinut.
      Ikävä
      50
      1738
    6. A-nainen, ajatukseni sinussa

Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,
      Ikävä
      11
      1701
    7. Näin tässä taannoin taas mielitiettyäni

Olitpa taas lihonut ja muutenkin komistunut.
      Ikävä
      10
      1691
    8. Ikävän kohteesi paras

piirre tai ominaisuus? Sexikkäät hymykuopat ja hauis 💪. -ap
      Ikävä
      47
      1651
    9. 66-vuotias miesystävä ampui 29-vuotiaan homokiekkoilijan

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaa
      Maailman menoa
      79
      1417
    10. En valehtele vaan ihastuin sinuun

Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en
      Ikävä
      52
      1380
    Aihe