tietoinen, että keskustelet kanssani korkeammalla tietoisuuden tasolla mm. musiikin kautta, saan sinulta vastauksia moniin kysymyksiin, tiesitkö?
Mutta oletko sinä joskus kirjoittanut minusta laulun? Jos et, aiotko? 💕
Oletko pitkä mies
43
552
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt menee yli todellisuuden tajun
- Anonyymi
Kyllä tämä sinun teennäinen teinijuonto on mennyt jo hyvän aikaa sitten rollasi mies sitten puupäästä tai ohukaisesta ns. Hanki elämä boi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tämä sinun teennäinen teinijuonto on mennyt jo hyvän aikaa sitten rollasi mies sitten puupäästä tai ohukaisesta ns. Hanki elämä boi
Paksukaisesta en uskaltanu mainita mitään, ettei tule herjasyytettä heh heh he
- Anonyymi
😬 Punainen lippu liehuu kyllä nyt.
- Anonyymi
Miksi? Antaa liehua rauhassa.
Hän joko ymmärtää, tai sitten ei. 😊 Ketään ei pakoteta mihinkään. Ei se ole minulta pois jos hän kokee minussa red flagejä. Se vain tarkoittaa sitä, että ei nähdä maailmaa samalla tavalla. -Ap ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän joko ymmärtää, tai sitten ei. 😊 Ketään ei pakoteta mihinkään. Ei se ole minulta pois jos hän kokee minussa red flagejä. Se vain tarkoittaa sitä, että ei nähdä maailmaa samalla tavalla. -Ap ❤️Yritätkö emojien setä vakuuttaa itseäsi vai muita? Olethan sinä pitkä stiltit jalassa ehkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän joko ymmärtää, tai sitten ei. 😊 Ketään ei pakoteta mihinkään. Ei se ole minulta pois jos hän kokee minussa red flagejä. Se vain tarkoittaa sitä, että ei nähdä maailmaa samalla tavalla. -Ap ❤️Jos joku kokee saavansa viestejä toiselta musiikin kautta, on paras keskustella siitä psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku kokee saavansa viestejä toiselta musiikin kautta, on paras keskustella siitä psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolla.
No eikä ole, kyllä minä ainakin koen musiikin kautta yhteyttä tähän mieheen. (sivusta nainen vastaa)
- Anonyymi
Takasi maanpinnalle.
Ihastunut mieli saa sut yhdistämään musiikin kielen häneen hän itse ei vaikuta .
Se on se ihastumisen aivokemiallinen myrky sekoittanut pääsi ilman mitää yliluonnollista aspektia- Anonyymi
Musiikki herättää erilaisia tuntemuksia, mielihyvää, suuttumusta, poistaa jännitystä, rentouttaa jne. Kuulijalle voi olla erittäin tärkeää.
- Anonyymi
"Mä laulamaan jos pystyisin tai kirjoittamaan kirjaimin sen, minkä sydämestäin sorvaa" hänelle. m-n
- Anonyymi
No ole hyvä ja laula jos ei kerran myöhäistä oo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ole hyvä ja laula jos ei kerran myöhäistä oo
https://youtu.be/DKaqpA7ptZk?feature=shared Yhteys on häneen olemassa kyllä irl. m-n
- Anonyymi
Sen täytyy olla telepatiaa. Mitä muuta se voisi olla?
- Anonyymi
Ehkä. Riippuu siitä miten hän sen kokee. Jos se on red flag niin sitten se on varmaan jotain muuta. Ehkä joku näkymätön sidos joka on vaan jäänyt välillemme roikkumaan ja meistä vain minä sen aistin. En tiedä. Odotellaan vastausta. -Ap 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä. Riippuu siitä miten hän sen kokee. Jos se on red flag niin sitten se on varmaan jotain muuta. Ehkä joku näkymätön sidos joka on vaan jäänyt välillemme roikkumaan ja meistä vain minä sen aistin. En tiedä. Odotellaan vastausta. -Ap 😊
Ei ollut minulta tuo red flag-viesti.
Kerro enemmän että miten tuo kaikki ilmenee? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta tuo red flag-viesti.
Kerro enemmän että miten tuo kaikki ilmenee?No miten sen nyt voisin ilmaista. Jos pyydän merkkejä yhteydestämme, niitä saan.
Lauluissa, eläiminä, hyönteisinä, autojen värinä, numeroina, sanoina toisten suusta ym ym. Kuulostaa ihan hölmöltä, tiedän.
En halua selittää ehkä tänne sen enempää. 🫣
Kato sitten myös se mun toinen aloitus jos olet hän. 🩷 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies näistä itseäsi koskevista sepustuksista huomaa että tendenssejä on joka lähtöön. Se on muuten usein merkki skitsoaffektiivisuudesta puhua itsestään kolmannessa persoonassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä mies näistä itseäsi koskevista sepustuksista huomaa että tendenssejä on joka lähtöön. Se on muuten usein merkki skitsoaffektiivisuudesta puhua itsestään kolmannessa persoonassa
Välillä on myös ilmaista opetusta tarjolla vastapainoksi vttuilulle
- Anonyymi
Juu olen huomannu. Tietyt biisit tulee tiettyyn aikaan ja tietyssä paikassa.
- Anonyymi
Mistä ne kertoo? Mun biisit kertoo rakkaudesta, kaipuusta, tosi usein niissä mainitaan sielusta jotain. Joskus vihaa, katkeruutta. Riippuu mikä siinä hetkessä resonoi. -Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne kertoo? Mun biisit kertoo rakkaudesta, kaipuusta, tosi usein niissä mainitaan sielusta jotain. Joskus vihaa, katkeruutta. Riippuu mikä siinä hetkessä resonoi. -Ap
Kaikista noista. Vihasta ja katkeruudesta ei kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikista noista. Vihasta ja katkeruudesta ei kerro.
Tai no kertoo jos tarkemmin ajattelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai no kertoo jos tarkemmin ajattelee.
Kaikki tunteet käy kuumina. 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki tunteet käy kuumina. 🔥
Joo. Pitää pillereitä vetää naamaan että pysyy ees jotenkii työkuntoisena 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. Pitää pillereitä vetää naamaan että pysyy ees jotenkii työkuntoisena 😅
🤭🤭🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭
Noh hullulla on halvat huvit vai miten se meni😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh hullulla on halvat huvit vai miten se meni😅
Jep. 😊
- Anonyymi
Muistitko VARMASTI ottaa hoitajan tuomat aamupillerit
- Anonyymi
Nämä sun laukomiset on vähän katatonisen oloisia jo, onko tutu rytyssä?
- Anonyymi
Tämä ei ole minulta. Vaikka musiikkia kuuletkin. / oikaisu sivusta
- Anonyymi
Kiitos tiedosta 🤣
- Anonyymi
Nämä lähestulkoon kaikki hei mies, sin' mies, mies mies mies aloitukset on siltä vtun palstatransulta. Kai se nyt pistää pääkopan sekaisin kun koko elämänsä joutunut kyhnöttää netissä ilman oikeita ihmissuhteita
- Anonyymi
💔 surullista. -Ap
- Anonyymi
Kyllä sen jokainen peräkammarin peikko tai muu elämänkoulun äänitorvi tietää, ne vain teeskentelee ylitsepääsemättömän katkeruuden takia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen jokainen peräkammarin peikko tai muu elämänkoulun äänitorvi tietää, ne vain teeskentelee ylitsepääsemättömän katkeruuden takia
Mulla on sulle vielä yks tärkeä asia. Ehkä isoin, mikä eniten ahdistaa.. kerron sen just. En tiedä onko tämä hän, mutta jos luet, niin...
- Anonyymi
Ei edes sitä. Ei mitään telepatiaa ole olen tullut siihen tulokseen. On olemassa sattumaa. Ei Häntäkään viimein tunnustin itselleni että pahasti erehdyin. Ihminen voi ja saa erehtyä. Seesteisyys ja tasapaino nyt ja ihan parasta.
- Anonyymi
0 viestiä täältä tähän. Vain tämä.
- Anonyymi
Voit nainen olla varma, että en ole tietoinen.
- Anonyymi
Olen alle keskimittainen
- Anonyymi
Olen vain 176cm pitkä🤔
- Anonyymi
Varsin hyvin tiedän yhteyden.
https://youtu.be/if2MFGZ-bD8?si=amXK-l6JcLKzW18G - Anonyymi
Tiedän tasan tarkkaan mitä kaivatulleni ilmaisen olemme niin samanlaiset puolikkaat
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Isä tuomittiin pahoinpitelystä.
Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr2042505Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista
Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto4202159Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."
Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris91354Mun treffi-ilmoitus
Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt261223- 711211
- 133935
Mä en kestä näin unta
Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔70920Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."
Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis6890- 76811
Olet suloisinta mitä tiedän
Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin21800