Oletko pitkä mies

Anonyymi-ap

tietoinen, että keskustelet kanssani korkeammalla tietoisuuden tasolla mm. musiikin kautta, saan sinulta vastauksia moniin kysymyksiin, tiesitkö?

Mutta oletko sinä joskus kirjoittanut minusta laulun? Jos et, aiotko?  💕

43

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt menee yli todellisuuden tajun

• Anonyymi

Kyllä tämä sinun teennäinen teinijuonto on mennyt jo hyvän aikaa sitten rollasi mies sitten puupäästä tai ohukaisesta ns. Hanki elämä boi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tämä sinun teennäinen teinijuonto on mennyt jo hyvän aikaa sitten rollasi mies sitten puupäästä tai ohukaisesta ns. Hanki elämä boi

Paksukaisesta en uskaltanu mainita mitään, ettei tule herjasyytettä heh heh he

• Anonyymi

😬 Punainen lippu liehuu kyllä nyt.

• Anonyymi

Miksi? Antaa liehua rauhassa.

Hän joko ymmärtää, tai sitten ei. 😊 Ketään ei pakoteta mihinkään. Ei se ole minulta pois jos hän kokee minussa red flagejä. Se vain tarkoittaa sitä, että ei nähdä maailmaa samalla tavalla. -Ap ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän joko ymmärtää, tai sitten ei. 😊 Ketään ei pakoteta mihinkään. Ei se ole minulta pois jos hän kokee minussa red flagejä. Se vain tarkoittaa sitä, että ei nähdä maailmaa samalla tavalla. -Ap ❤️

Yritätkö emojien setä vakuuttaa itseäsi vai muita? Olethan sinä pitkä stiltit jalassa ehkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku kokee saavansa viestejä toiselta musiikin kautta, on paras keskustella siitä psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku kokee saavansa viestejä toiselta musiikin kautta, on paras keskustella siitä psykiatrian erikoislääkärin vastaanotolla.

No eikä ole, kyllä minä ainakin koen musiikin kautta yhteyttä tähän mieheen. (sivusta nainen vastaa)

• Anonyymi

Takasi maanpinnalle.
      Ihastunut mieli saa sut yhdistämään musiikin kielen häneen hän itse ei vaikuta .
      Se on se ihastumisen aivokemiallinen myrky sekoittanut pääsi ilman mitää yliluonnollista aspektia

• Anonyymi

Musiikki herättää erilaisia tuntemuksia, mielihyvää, suuttumusta, poistaa jännitystä, rentouttaa jne. Kuulijalle voi olla erittäin tärkeää.

• Anonyymi

"Mä laulamaan jos pystyisin tai kirjoittamaan kirjaimin sen, minkä sydämestäin sorvaa" hänelle. m-n

• Anonyymi

No ole hyvä ja laula jos ei kerran myöhäistä oo

• Anonyymi

• Anonyymi

Sen täytyy olla telepatiaa. Mitä muuta se voisi olla?

• Anonyymi

Ehkä. Riippuu siitä miten hän sen kokee. Jos se on red flag niin sitten se on varmaan jotain muuta. Ehkä joku näkymätön sidos joka on vaan jäänyt välillemme roikkumaan ja meistä vain minä sen aistin. En tiedä. Odotellaan vastausta. -Ap 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä. Riippuu siitä miten hän sen kokee. Jos se on red flag niin sitten se on varmaan jotain muuta. Ehkä joku näkymätön sidos joka on vaan jäänyt välillemme roikkumaan ja meistä vain minä sen aistin. En tiedä. Odotellaan vastausta. -Ap 😊

Ei ollut minulta tuo red flag-viesti.

Kerro enemmän että miten tuo kaikki ilmenee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ollut minulta tuo red flag-viesti.

Kerro enemmän että miten tuo kaikki ilmenee?

No miten sen nyt voisin ilmaista. Jos pyydän merkkejä yhteydestämme, niitä saan.

Lauluissa, eläiminä, hyönteisinä, autojen värinä, numeroina, sanoina toisten suusta ym ym. Kuulostaa ihan hölmöltä, tiedän.

En halua selittää ehkä tänne sen enempää. 🫣

Kato sitten myös se mun toinen aloitus jos olet hän. 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mies näistä itseäsi koskevista sepustuksista huomaa että tendenssejä on joka lähtöön. Se on muuten usein merkki skitsoaffektiivisuudesta puhua itsestään kolmannessa persoonassa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mies näistä itseäsi koskevista sepustuksista huomaa että tendenssejä on joka lähtöön. Se on muuten usein merkki skitsoaffektiivisuudesta puhua itsestään kolmannessa persoonassa

Välillä on myös ilmaista opetusta tarjolla vastapainoksi vttuilulle

• Anonyymi

Juu olen huomannu. Tietyt biisit tulee tiettyyn aikaan ja tietyssä paikassa.

• Anonyymi

Mistä ne kertoo? Mun biisit kertoo rakkaudesta, kaipuusta, tosi usein niissä mainitaan sielusta jotain. Joskus vihaa, katkeruutta. Riippuu mikä siinä hetkessä resonoi. -Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ne kertoo? Mun biisit kertoo rakkaudesta, kaipuusta, tosi usein niissä mainitaan sielusta jotain. Joskus vihaa, katkeruutta. Riippuu mikä siinä hetkessä resonoi. -Ap

Kaikista noista. Vihasta ja katkeruudesta ei kerro.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikista noista. Vihasta ja katkeruudesta ei kerro.

Tai no kertoo jos tarkemmin ajattelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai no kertoo jos tarkemmin ajattelee.

Kaikki tunteet käy kuumina. 🔥

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki tunteet käy kuumina. 🔥

Joo. Pitää pillereitä vetää naamaan että pysyy ees jotenkii työkuntoisena 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Pitää pillereitä vetää naamaan että pysyy ees jotenkii työkuntoisena 😅

🤭🤭🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤭🤭🤭

Noh hullulla on halvat huvit vai miten se meni😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh hullulla on halvat huvit vai miten se meni😅

Jep. 😊

• Anonyymi

Muistitko VARMASTI ottaa hoitajan tuomat aamupillerit

• Anonyymi

Nämä sun laukomiset on vähän katatonisen oloisia jo, onko tutu rytyssä?

• Anonyymi

Tämä ei ole minulta. Vaikka musiikkia kuuletkin. / oikaisu sivusta

• Anonyymi

Kiitos tiedosta 🤣

• Anonyymi

Nämä lähestulkoon kaikki hei mies, sin' mies, mies mies mies aloitukset on siltä vtun palstatransulta. Kai se nyt pistää pääkopan sekaisin kun koko elämänsä joutunut kyhnöttää netissä ilman oikeita ihmissuhteita

• Anonyymi

💔 surullista. -Ap

• Anonyymi

Kyllä sen jokainen peräkammarin peikko tai muu elämänkoulun äänitorvi tietää, ne vain teeskentelee ylitsepääsemättömän katkeruuden takia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sen jokainen peräkammarin peikko tai muu elämänkoulun äänitorvi tietää, ne vain teeskentelee ylitsepääsemättömän katkeruuden takia

Mulla on sulle vielä yks tärkeä asia. Ehkä isoin, mikä eniten ahdistaa.. kerron sen just. En tiedä onko tämä hän, mutta jos luet, niin...

• Anonyymi

Ei edes sitä. Ei mitään telepatiaa ole olen tullut siihen tulokseen. On olemassa sattumaa. Ei Häntäkään viimein tunnustin itselleni että pahasti erehdyin. Ihminen voi ja saa erehtyä. Seesteisyys ja tasapaino nyt ja ihan parasta.

• Anonyymi

0 viestiä täältä tähän. Vain tämä.

• Anonyymi

Voit nainen olla varma, että en ole tietoinen.

• Anonyymi

Olen alle keskimittainen

• Anonyymi

Olen vain 176cm pitkä🤔

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tiedän tasan tarkkaan mitä kaivatulleni ilmaisen olemme niin samanlaiset puolikkaat

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3710
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      74
      1954
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1598
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      82
      1243
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1067
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1008
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      898
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      863
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      788
    Aihe