Turhautunut miehen haluttomuuteen

piu-pau-

Olen nainen ja parisudetta takana 3 vuotta. Miheni on myös melkoisen haluton (seksiä n. 3 kertaa/kk minulle riittäisi 4-6). On jopa suutuspäissään sanonut että ei voi sille mitän että ei halua nimenomaan MINUA. Tiedän olevani hyvänäköinen (ikää vähän alta 30 vee) ja ihailijoita ja ottajia olisi, mutta ainahan se ei ole siitä kiinni.Rakastan miestäni todella ja haluan häntä ihan mielettömästi. En vaan osaa enään itsekkään tehdä aloitteita kun on tullut torjutuksi niin monta kertaa ja astin välillä hänestä, että ei ole tyytyväinen sexiimme. Lisäksi haluan kokea olevani haluttu ja miehen aloitteen ja kosketuksen. Olen yrittänyt kysellä että mistä hän pitää, mutte ei avaudu.. Mietin eroamista jokaisen torjunnan jälkeen ja sexittömien viikkojen jälkeen ihan todella mutta sitten se aina unohtuu. En todellakaan tiedä mitä pitäisi tehdä. Olen osaksi jo tottunut tähän, en tiedä onko hyvä vai huono asia. Sexiä kuitenkin on jonkun verrean, mutta aivan liian vähän. Puhuttu ja tapeltu on. Ylpeys estää aloitteiden tekemisen nykyään. Olen miettinyt että ehodottaisin vielä tosissaan parisuhdetepariaa/sexuaaliterapiaa ja sitten vaan muuttaisi pois jos ei onnistu tai mies ei lähde. Mitä mieltä olette??? Olen MELKEIN jo pettänytkin, minkä vuoksi pelkään että lähden sille tielle. En haluaisi....Pelkään että petän kännissä kun parisuhteessa tällainen ongelma.

21

3435

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesmies

      niitä miehiä ja naisia jotka valittaa kumppaninsa haluttomuutta. Ettekö hyvät ihmiset osaa käyttää omaa kättä? Harvoin se niin on että suhteessa kumpikin haluaa seksiä yhtä paljon, joten olkaa tyytyväisiä että saatte kuukaudessa edes kerran pari. Ei seksi ole pääasia, voi sitä olla vaikka vain lähekkäin sohvalla istumassa ja sitten jos haluaa seksiä ja toinen ei, niin menköön vaikka vessaan purkamaan paineet, mutta älkää painostako ja kiusatko kumppanianne haluamaan seksiä. Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia, eikä kaikkia haluta yhtä paljon.
      Minusta on sairasta kun pakotetaan kumppani menemään lääkäriin/terapiaan ja sitten joillakin pillereillä laitetaan haluton kumppani haluamaan lisää seksiä. Se on helvetin sairasta ja omahyväistä. Parisuhteessa pitää ymmärtää toista, eikä vaatia omahyväisesti itselleen lisää.

      Sinäkin nainen, katso peiliin!

      • Nainen on aina väärässä

        te miehet ootte pimeitä. Aina on naisen vika, teki mitä tahansa, tai vaikka jättäis tekemättä. Halutaan liikaa tai ei haluta riittävästi. Pihdataan tai ahdistellaan miestä seksuaalisilla toiveilla. Ikinä ei miehelle kelpaa. Onko ihme jos ei parisuhde tyydytä.


      • elämän hankkinut

        Aikuisiahan tässä ollaan, jos ei yhteiset intressit kohtaa suhteessa, on eroaminen yksi vaihtoehto. End of keskustelu, näin se oikeasti on!


      • totta on!

        Voisko paremmin sanoa! En itsekään tajua että seksi on kaikki kaikessa! Hitto kun työt väsyttää niin minkäs teet jos haluat nukkua. Naisten yleensäkin hyvä vaatia kun eivät itse joudu punnertamaan, vaaditaan että mies hoitelee ja itse maataan perinteisesti selällään ja voihkitaan.

        Hyvä että tällaisiakin kannanottoja uskalletaan ilmaista.

        Ja nimenomaan: Katso akka peiliin. Se mikä on omasta mielestäsi muka kivaa, ei ole miehestäsi. Kysy häneltä, mitä lisuketta hän haluaisi.


      • TULE SITTEN SANOMAAN

        KUN OLET OLLUT ILMAN VIISI VUOTTA JA NAIMISISSA!!!


    • Ilo

      Olen sitä mieltä, että sinä ansaitset arvoisesi partnerin joka haluaa sinua. Olet nuori, etsi itsellesi uusi mies. Ei kannata jäädä odottamaan, että toinen alkaisi haluta. Jos jäät tähän suhteeseen, niin kerrat vain harvenevat vuosien myötä ja itket vaan enemmän.
      Sinulla on oikeus parempaan. Tiedän tunteen, sillä minulle kävi niin. En ymmärtänyt lähteä huonosta suhteesta. Nyt se kaduttaa kun olen noin 50 vuotias ja 17 vuotta sitten olsi pitänyt tehdä ratkaisu ja lähteä.

    • mies

      Eroa turha tuota on kestä seksi on kuitenkin aika tärkeä asia !

    • mun exä!

      Se on kyltymätön äijä. Ja puputyyppi: tökkii pari, kolme kertaa ja laukee. Luulee olevansa uskomaton rakastaja kun haluaa päivittäin... Hahhah! Sinä et sitten saa siltä mitään, ei se jaksa sitten enää kun on lauennut.
      Ämmiä iskee jatkuvasti, etenkin nuoria muijia (on itse 43v) jotka on ihan kännissä eikä jaksa pistää hanttiin. Niillä muijilla on kiva leuhkata kavereille...
      Löydät sen taksista, ajaa yövuoroja ja löytää sillai ne naiset...

    • terapiaa

      Eniten sun viestissä kiinnitin huomiota siihen että miehesi on tunnustanut ettei hän halua nimenomaan sinua. Ja niinhän se ei voi olla. Teidän suhteessanne on varmasti paljon muita asioita, jotka pitävät teitä yhdessä. Sanoit myös rakastavasi häntä. Rakastaako hän sinua? Onko hän sanonut sen tai osoittaako hän sen muulla tavalla? Oletko taipuvainen hakeutumaan epätyydyttäviin suhteisiin? Oletko painanut omat suuremmat seksuaaliset tarpeesi taka-alalle jotenkin hävettävinä?

      Sinuna varmaan ehdottaisin vielä parisuhde- tai seksiterapiaa mutta jos ei suostuisi niin lopettaisin suhteen. Asia ei tietysti ole oikeasti noin yksinkertaista, varsinkaan jos on yhteisiä lapsia. Silti en usko että jaksaisin. Jos seksin vonkaaminen on itsekästä niin sitä on myös seksistä kieltäytyminen parisuhteessa. Aikansa sitä sietää mutta ei loputtomiin.

    • -------------------

      Ennen kuin totut tilanteeseen ja unohdat olevasi nainen.

    • eikä kaduta

      Tiedän niin tasan miltä sinusta tuntuu, ja se ei ole hyvä asia se! Itsekkin vielä noin puoli vuotta sitten vielä ruikutin noita samoja juttuja, kunnes tajusin etten voi tulla siinä suhteessa kuin vain lisää onnettomammaksi. Eipä ollut järin naisellinen olo, mies ei ollut tehnyt elettäkään siihen suuntaan moniin kuukausiin. Lähdin. Tietty tuska minusta on poistunut, se on vapauttavaa.

      Toki tilalle on tullut toisenlaisia tuskia. Sillä olen ajautunut sille tielle, että pönkitän edellisessä suhteessa kadotettua naiseuttani yhden illan suhteilla. Niistä saa vähän morkkiksia, mutta huh sentään olenpahan saanut myös seksiä! Toisin kuin edesmenneessä tylsässä parisuhteessani.

      Sanoit, että olet jo osaksi tottunut tähän, etkä tiedä onko se hyvä vai huono asia. En voi nyt puhua kuin omasta puolestani, että niin minäkin totuin, mutta sanoisinko että se taisi olla loppujen lopuksi sitä että unohdin itseni ja omat tarpeeni kokonaan, ja se ei ole hyvä asia. Tietenkin teet omat ratkaisusi, mutta muista asia minkä minä opin:
      Tee aina niin kuin sinun sydämesi sanoo =).

    • ISASKAR1

      Oottko miettinyt, että miehes on homosexuaali ja avioliittonne on hänelle kulissi ja hänellä onkin esim .työpaikalla salasuhde toisen tuhkaluukku-miehen kanssa. Tarkkaileppa hänen menojaan, että minkälaisen miesporukan kanssa hän menee ja mihin, onko yhteisiä "kala-,tai metsäst.reissuja" esimerkiksi. Silloin pitäis ainakin kellojrn ruveta soimaan . Tutulle rouvalle kävi näin. Toivottavasti saat asiasi kunt,, enkä turhaan maalaillut pirua seinälle.

      • tesotwao

        Kyllä täältä saa parhaat parisuhdevinkit :-)


    • miesjokakanssasekstaa

      Kerrot asiasta miehelle, että nyt riittää. Menette joko terapiaan tai sitten eroatte. Niin yksinkertaista se on. Elä hitossa ole suhteessa, jossa toinen ei halua seksiä. Se on parisuhteen moottori ja se jos ei toimi, sille on joko tehtävä jotain, tai sitten lopetettava. Tähän voi sit kaikki hiekkap**lut ja jeesustelijat sössöttää, että ei se ole tärkeää, mutta sehän vaan on tärkeää ja piste.

    • Hyväajatus

      Voisitko ottaa ulkomaalaistaustaisia miehiä kumppaneiksi. Olisi heillekin naimaseuraa.

    • Sitäsaamitätilaakin

      Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen. Ja siitä pitää molempien nauttia. Mistä haluttomuus johtuu se pitää selvittää. Miksi ei kykene seksiin parinsa kanssa? Sitten tullaan siihen erotaanko vai hoidetaanko seksi asiat kuntoon suhteessa miten. Aika nopeasti kyllä ongelmia tullut kun kolmessa vuodessa jo haluttomuutta. Jokin on pahasti pielessä joten kannattaa asia hoitaa heti.

      • Jompponen

        "Kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen. Ja siitä pitää molempien nauttia" Kerrohan ystäväni, mitä nauttimista siinä on? Haisevaa ja sotkuista hommaa koko touhu,
        Jos tykkäät läträt eriteissä niin hakeudu ihmeessä työhön jossa saat läträt ruumiin-neisteiden kanssa kylläksesi.

        Otappa kuule mikroskooppi ja tutki vähän mitä ne sisältää, epäilen että sen jälkeen ne läträyshalut hieman helpottaa..


    • tesoteso

      No pentele. Luulis että mies nyt osaisi edes vibraattoria pitää kädessä muutaman minuutin ihan kohteliaisuudesta. Ei toisen laukaisemin nyt niin iso jobi ole. Vai tarvitaanko siihen jokin useamman tunnin rupeama :-)

      • realistipitääolla

        No miksi sen miehen pitäsi pitää sitä vibraa?? Kyllä se on kuule ämmän itse pidettävä sitä vibraa, ei ole miesten velvollisuus tyydytellä ketään. Jos vakoa kutisee niin itse pitää se kutina myös hoitaa..Kummia nuo naiset työntäkööt dynamiitin vakoonsa ja sitten kun sytyttää niin ei kutise enään.. loppuu turhanpäiväiset kutinat. Menkää naiset töihin ja lopettakaa nuo turhanpäiväiset seksin kinuamiset. Ja sama miehille vasarallako pamauttaa kunnolla niin loppuu turhanpäiväset ajatukset seksistä. Tuon ajan kun käytätte oikeaan rahan ansaitsemiseen ja muuhun hyödylliseen niin kaikki voitta ja samalla elämänlaatu paranee kummasti.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe