Saatanakin luotiin sen takia tekeekö hyvää vai pahaa

Anonyymi-ap

Sille annetaan valta niihin jotka tekee väärin Adam valitsi väärin ja teki syntiä ja maa on kirottu sen takia

24

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietysti yhtiökokoukseen kuului evakin paneskeli saatanan kanssa ja näitä cainilaisia satanisti perkeleitä tuli maailma täyteen

• Anonyymi

Juutalainen rabbi kirjoitti satuja ja te uskotte. Eva nai Adamin ja syntyi synnytyskivut. Olisipa ollut naimatta.

• Anonyymi

Tuska festareilla oli tungosta taas.

• Anonyymi

Tai oikeestaan ihan sama

• Anonyymi

Kain on varmaan se hedelmä jonka Adam ja Eva söivät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos saatana tarjoili sen eka evalle ja sit Adam huomasi et ihmisyönti ei ookkaan sallittu ja menetti uskonsa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai jos saatana tarjoili sen eka evalle ja sit Adam huomasi et ihmisyönti ei ookkaan sallittu ja menetti uskonsa

Näistä juutalaisista riiteistä kun ei tiedä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se hedelmä on omavanhurskaus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Omavanhurskas=tilan porkkana=tilan korpi caini=eilen teini pirkko=tilan Repo kettu=maatilan vilja sato=alin raju sana poliisi=äitini pomon kuollessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kain oli synnin hedelmä tuli huorattua. Entä kaikki thaibordellien lapset onko hyvät geenit isien pahat teot kostetaan juutalaisten rabbien pojille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten juutalainen osaa juutalaista satukirja sen vertaa että KAIN SYNTYI EVASTA JA LLI PAHA. HYI HELVETTI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei luottanut luojaan vaan päätti itse toimia kuin Sara ja Abraham tultuaan orjia Egyptistä ottivat sijais synnyttäjän ORJASTA. Tuli taas ongelmia. Abraham muuten on haudattuna mamren Tammistoon Arabiassa luvatussa maassa jota johtaa mohamettilauma. Siellä on se luvattu maa eikä täällä. Täällä on vaan hyönteisvitsaus.

• Anonyymi

Jeesus on uusi Adam uusi kantaisä uusi Israel.

Joh: 1:12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
      1:13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.

Joh: 13:34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut - että tekin niin rakastatte toisianne.
      Tällaiseksi Pyhäksi ihminen on alunperin luotu. toimii tällä tavalla.

Se on Pyhä Henki joka tällaiseksi muuttaa.

Apt: 4:32 Ja uskovaisten suuressa joukossa oli yksi sydän ja yksi sielu; eikä kenkään heistä sanonut omaksensa mitään siitä, mitä hänellä oli, vaan kaikki oli heillä yhteistä.
      4:34 Ei myöskään ollut heidän seassaan ketään puutteenalaista; sillä kaikki, joilla oli maatiloja tai taloja, myivät ne ja toivat myytyjen hinnan
      4:35 ja panivat apostolien jalkojen juureen; ja jokaiselle jaettiin sen mukaan, kuin hän tarvitsi.
      4:36 Niinpä Joosef, jota apostolit kutsuivat Barnabaaksi - se on käännettynä: kehoittaja - leeviläinen, syntyisin Kyprosta,
      4:37 myi omistamansa pellon, toi rahat ja pani ne apostolien jalkojen juureen.

Apt: 2:47 kiittäen Jumalaa ja ollen kaiken kansan suosiossa. Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

Jeesuksella ja kristityillä yksi taivaallinen laki ei kaksilla rattailla, se pelastaa maailman tuholta.

Jumala siunasi elämäntavan: Ja Herra lisäsi heidän yhteyteensä joka päivä niitä, jotka saivat pelastuksen.

• Anonyymi

Niin siinä on ihmettä kerrakseen että juutalaiset myi talonsa kun kääntyivät kristityiksi. Tämä on suuri ihme.

• Anonyymi

Vain yksi sinulta puuttuu Jeesuksen sisäinen tunteminen ja sen myötä kaikki

Jeesus on absoluuttisen puhdas ja kirkas, ei varjon varjoa ei tahran tahraa, iloa laupeutta rahaa ja armoa ja anteliaisuutta täynnä.

• Anonyymi

Mistä niin päättelet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä niin päättelet?

Onko minussa joku vika?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko minussa joku vika?

Ei oo rahaa se on varma merkki etten voi olla kristitty kunhan saan miljoonan voin rinta rottingilla kävellä ja kehua et oon tehny parannuksen

• Anonyymi

Soita mun veljelle Harrille se on pyhyyttä täynnä antaa varmasti kun pyydät jakelee armoneuvoja auliisti etsintäkuuluttaa kaikki jotka ei usko niinku hän mutta laiton ja maksaa kiltisti veronsa

• Saatanaa ei luotu,, vaan enkeliksi luotu enkeli teki lakon, ja muuttui itse saatanaksi.

• Anonyymi

Näinhän se meni ja ihminenkin on enkeli ja jumala odottaa tekeekö sekin lakon

• Anonyymi

Mitä vikaa Jeesuksessa on ja altruismissa hyvä hyvyydessä, laupeudessa armossa ja anteeksiannossa, rehellisyydessä uskollisuudessa joita Jeesus edustaa ja eli todeksi kaikki ja synnittömän elämän?

Pois helvetistä: jossa kidutuksesta tulee mielihyvää ja saastaisuudesta ja luonnottomuudesta.

Ihmiset tarvitsee sisäisen muutoksen pahoista töistään,
      sieltä ihmisen sisäisestä elämästä sen puhdistamisesta Jeesuksen tuntemisesta stä se tulee,.

• Anonyymi

Noin aito lesta tietää kaiken saatanasta ihan kuin juudakset. Juu ei mitään valtaa kyllä muihin kuin lestoihin Juudas.

• Anonyymi

Lestat ja muutkin vapauttaen suuntien väärentäjät. Naivat kuin kanit ja muita haukkuvat. Huijaavat ja ovat ahneita. Panettelevat muita itseään korottaen. Hyi syntiä. Kiroavat paitsi omiaan myös niitä jotka ei heihin kuulu. Teidän syntinne PILKKAAJAT nousee taivaaseen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe