Ajattelin tänne kirjoittaa ja kysyä teidän mielipitetiä asiasta elikkäs minulla alkoi jokin aika sitten psyk polin hoito eli käyn hoitajalla juttelemassa ja nyt minulle on varattu aika uudelle psykiatrille ja kysymykseni kuuluukin näin että mitä siellä uskaltaa kertoa ja sanoa että ei joudu osasto hoitoon? koska ei tunne yhtään hänen ajatus maailmaa niin minulla on skitsofrenia diagnoosi ja minulla on tällä hetkellä pahoja kuulo ja näkö harhoja ja lääkkeet ei oikein auta niin voiko se todeta että olen psykoosissa? koska mulla on pitkä hoito historia ja oon työkyvyttömyys eläkkeellä ja oon kahdesti ollut suljetulla osastolla niin voiko sinne joutua taas? niin olen 46 vuotias mies ja en toivoisi muuta kuin lääke muutoksia että niitä pelkästään tehtäisiin minä kyllä pärjään kotona
Mitä uskaltaa sanoa uudelle psykiatrille?
5
140
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyisin on osastolle niin pitkät jonot että ei mahda pelkillä sanomisilla osastolle päästä. Pitää jo tehdä hassuja asioita.
Eli aika vapaasti saa tuntojaan siellä tulkita. - Anonyymi
juu ei ne voi auttaa sua jos et oo rehellinen sielä
- Anonyymi
Kannattaa olla rehellinen. Kyllä ne huomaa jos valehtelet.
- Anonyymi
Mitä vähemmän puhut henkilökohtaisista asoista, sen parempi.
Kannattaa kertoa yleisiä asioita esim. jos on syönyt hampurilaisen tai yhetiskunnalliset asiat ym. muttei missään tapauksessa mitään omia asioita kannata kertoa.- Anonyymi
No eikös sinne mennä sen takia, että puhutaan omaista asioista ?
Small talkia voi harrastaa ihan kavereiden kanssa.
Ei ne heti osastohoitoon laita, vaikka kertoisi harhoistaankin ja muusta.
Jos aloittaja toivoo keskustelua lääkkeistä, niin se varmaan onnistuu ilman osastolle joutumista, vielä kun sanoo, että pärjää kotonakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v13978Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3721837Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2421621Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281609Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2491197- 731033
- 581004
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60775- 47756
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25719