Ihmisten elämää hankaloittavat poliisit jotka isolla palkalla makaavat toimistoissaan jalat pöydällä ja menevät siitä mistä aita on matalin. Nytkin tehtiin ratkaisu joka hyvin tehokkaasti hankaloittaa ihmisten normaalia elämää. Eikö poliisi todellakaan osaa järjen käyttöä? Lunnit ammutaan ja kahveja keitellään mutta kun pitäisi töitä tehdä niin aina mennään helpoimman kautta mitään selvittämättä.
https://yle.fi/a/74-20113848
Poliisi töppäsi taas ja isosti
6
221
Vastaukset 6
- Anonyymi
Heh heh, kuka nyt kuvittelee, että poliisi ymmärtäisi jostain henkilökortin käytöstä kun se ei tunnista edes lunnia. Ehkä kortit säästyvät ampumiselta jos eivät liiku itsekseen.
- Anonyymi
Jos poliisit ovat noin tyhmiä, niin miten tyhmiä ovat rikolliset, kun vankiloissa on tungosta.
- Anonyymi
Joopa..Joo..Kuluttasuojan mukaan huonon tai toimimattoman tavaran voi palautaa, aion kokeilla miten käy.**
- Anonyymi
Poliisissa ollaan jopa yllättyneitä siitä, kuinka laajasti vanha viivakoodi on ollut yritysten ja organisaatioiden käytössä. Poliisihallituksen ylitarkastaja Mika Hansson sanoo, että poliisi on pyrkinyt jakamaan informaatiota uudistuksesta, jotta muutos olisi mahdollisimman jouheva.
Vaidoin vanhan henkilökortin uuteen, olisiko virkailijalta paljon, jos olisi maininut (Älä hukkaa vanhaa uusi ei toimi joka paikassa). - Anonyymi
Joopa...Joo.. Parempi jotta polliisi kyttää autoja teiden varsilla. kuin puuttuu isoihin hankkeisiin koska järki ei riitä.
En tosiaan tiedä mitä teen tuolla muovilapulla jota henkilökortiksi kutsutaan,koska se ei toimi MISSÄÄN. Entinen sentään toimi, ja minä kun hävitin sen kuten virkailia kehotti.** - Anonyymi
Poliisihallinnon HV-bisneksistä korttifirmojen kanssa seuraa tälläistä.
Tarkoitus on rahastaa mahdollisimman paljon järjettömillä käytännöillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361770Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 64560
- 46550
- 30546
- 66536
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25520