Se ei ollut yllätys mikä oli syyskuun entinen myyty puhelin tai sen versio. Itsekin olisin valinnut iphone 16 pro tai pro M pro max mallin. Mutta onko se yllätys millä rahalla ja maksuajalla niitä tavallinen ihminen hankkii. 36kk erässä pro hinta on vajaa 40€ kk ja pro max yli 40€. Porukat maksaa sitä erästä erään sen kolme vuotta ja osa varmaan leipiintyy jäljellä oleviin maksuihin jo parissa kuukaudessa. Se riittää, että operaattori saa luottotilin auki. Nyt saa aiemman pro mallin alle tonniin ja senkin kanssa voi osalla tehdä tiukkaa. Itselle kelpaisi 15 pro ihan hyvin. Se on jopa tässä hetkessä oma suosikki. Mutta peruspuhelimesta 999 jota 16 mallista pyydetään on liikaa. Ei muuta kuin lottoamaan.
Eniten myyty puhelin syyskuussa 2024
Anonyymi-ap
3
213
Vastaukset
- Anonyymi
Minä maksoin puhelimestani vuosi sitten muistaakseni 60 euroa.
- Anonyymi
Aloittaja kommentoi.
60€ hinnalla puhelin on vara uusia kerran vuodessa. Itselläni on 2021 hankittu iphone 12 mini 128gt joka maksoi 879. Olen ollut siihen ihan tyytyväinen. 3,5/5. Hyvää se, että se on ollut maksettu jo kaksi vuotta sitten ja siinä on paljon niitä asioita joita tarvitsen. Huonoa akun kapasiteetti uutena. Totuus ettei mikään ole ikuista.
- Anonyymi
Outoa että älypuhelimina ei myydä tavaratalojen leluosastoilla sillä lelujahan ne monelle ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1403909Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso93312Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai422913Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122812Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1382488- 502124
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For951296Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631274Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist151234Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361139