Yleesä moppaan kloriitilla lattiat. Ostin uuden pullon mut siinä lukee kloori, tätä en huomannut kun vasta kotona. Ei siinä kielletä lattianpesua, vaan on ohjeet vaatteidenki valkasuun yms.
Mikä ero noilla edes on jos on. Eikös kloorikin käy ihan kuin kloriitti?
Kloriitti ja kloori onko eroa?
15
536
Vastaukset
- Anonyymi
No ei juuri mitään. Mutta mitään muuta pesuainetta älä sekota niihin, sillä voi syntyä kloorikaasua, eikä sitä ole terveellistä hengittää
- Anonyymi
Miksi käytät noin älyttömän vahvaa ainetta lattioiden pesuun.
Eihän mikään lattia kestä jotain kloriittia. Tuohan on vaarallistakin, jos lapsia tai lemmikkejä tulee kylään. Klooria ainakin käytetään uima-altaissa.- Anonyymi
Ihan asun yksin ja on vuokrakämpän muovimstot jotka olleet niin pskaset että vain kloriitti niitä on mitenkuten valkassukaan
- Anonyymi
Ei tuu ei. Sellasia kylään.
- Anonyymi
2dl 4-5l vettä, ideaali seos mutta mitään muuta ei pidä sekottaa.
- Anonyymi
Kylmää vettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylmää vettä.
No mielellään joo kun se kuuma höyry nostaa sen kloorihuurun helpommin nenään ellei ny haluu maski päässä hikoilla
- Anonyymi
Yks ja sama aine
- Anonyymi
kloriitilla lattioita,. Ei jatkoon
- Anonyymi
Millään muulla en oo lattioita koskaan pessykään kuin sillä
- Anonyymi
Btw eipähän näy muuten ötököitä nurkissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millään muulla en oo lattioita koskaan pessykään kuin sillä
Okei😅.. Kylppärin siis toki ymmärrän mut toi kuulostaa vaa raffilta. Noh en tuomitse x)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Btw eipähän näy muuten ötököitä nurkissa
No ei varmasti🤭
- Anonyymi
No se on käytännössä samaa kamaa. Käy mihin vaan mutta puulattioita en lähtis pesemään ja tietynlaista tiskipöytäpintaa. Muuhun käy kyllä.
- Anonyymi
Kloori/kloriitti on samat. Ei saa käyttää lämpimässä vedessä eikä toisten pesuaineiden kanssa. Tolu on parempi kun sillä voi pestä kaikki astioita ja pyykkiä myöten. Itse käytän klooria vain vessanpyttyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372495Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3591938- 401597
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311423Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281330Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941193- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327917Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles107889Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53762