Varkaus 2.11. juhlitaan Halloweeniä metallimusiikin siivittämänä!

Anonyymi-ap

NYT SE ON MENOA! Varkauden kovimmat Halloween bileet juhlitaan asiaankuuluvan musiikin merkeissä.

Yksi suomen ensimmäisistä speed/thrash metal yhtyeistä eli PRESTIGE saapuu Varkauteen lauantaina 2. marraskuuta yhdessä paikallisten Miehala ja Unhoped yhtyeiden kanssa.

80-luvun lopulla perustettu Prestige on keikkaillut lähivuosina aktiivisesti ympäri kotimaata ja Eurooppaa, mutta Varkauden suunnalla yhtyettä ei ole nähty tätä ennen!

Miehala ja Unhoped yhtyeet puolestaan edustavat tuoreempaa osastoa thrash genressä ja molempien yhtyeiden musiikista on kuultavissa vaikutteita niin death metallista kuin 80- ja 90-luvun meiningistäkin!

Meno tulee olemaan hyytävää ja koska HALLOWEEN, niin paras asu palkitaan!

18:00 ovet
22.00 Miehala
23.00 Unhoped
00.00 Prestige

Showtime klo 22.00, K-18, liput 10€.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Isä tuomittiin pahoinpitelystä.

Tulikohan oikeudelle nyt ylilyönti? Eihän tuon isän antama kurinpito niin vakavaa ollut. Tuomio olisi ollut aivan ymmärr
        Maailman menoa
        195
        2445
      2. Norja ottaa öljyrahastoista 40 mrd. Suomen pitäisi ottaa työeläkevaroista

Irtoraha kiertoon, jotta talous saadaan elpymäään. https://yle.fi/a/74-20116257 "Norjan hallitus kasvattaa öljyrahasto
        Maailman menoa
        396
        2057
      3. Arja Koriseva paljastaa erikoisesta asumisjärjestelystä Pekka-rakkaan kanssa: "Voin ottaa..."

Arja Koriseva viettää tänä vuonna 35-vuotistaiteilijajuhlaa ja kisaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa. Lue Arja Koris
        Suomalaiset julkkikset
        9
        1334
      4. Miten paljon

Haluat häntä????
        Ikävä
        71
        1201
      5. Mun treffi-ilmoitus

Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
        Sinkut
        26
        1193
      6. Hyvää yötä tänne

Kun nukkumaan käytte. Ei vanha mies ole kellekään mitään. 😐🌌🌃✨❤️🐺😊
        Ikävä
        133
        935
      7. Mä en kestä näin unta

Missä nukuit vieressäni. Käännyit otit lusikkaan ja kuiskasit korvaani. "Minä rakastan sinua kulta". 💔
        Ikävä
        70
        910
      8. Rita Niemi-Manninen kommentoi yllättäen Aki-miehensä suoritusta Selviytyjissä: "Olisi pitänyt..."

Rita Niemi-Manninen ja Aki Manninen herättävät vahvoja mielipiteitä… Nyt Rita Niemi-Manninen kisaa rankassa tosi-tv-kis
        Suomalaiset julkkikset
        6
        880
      9. Olet suloisinta mitä tiedän

Kun katsoit minua, en pystynyt katsomaan sinua takaisin koska pelkään että näet mitä sinua kohtaan tunnen. Ihastelen sin
        Ikävä
        21
        790
      10. Nainen, tunnetko sen meidän yhteyden

Tunnetko, kuinka rakkaus sinua koskettaa, kuinka eräs sinua suurella lämmöllä ajattelee? Mitä mietit niinä hetkinä? Onko
        Ikävä
        53
        775
      Aihe