Tikkakoskella leviää taudit kuin kulovalkea...

Anonyymi-ap

On aika pitää soltut kuukausia kiinni jotta taudit eivät leviä siviileihin.2/24 ei kotiudu koskaan.

8

326

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuukausien karanteeniin koko paikka.

• Anonyymi

Kaikki ruuat keitettävä ja astiat pestävä kunnolla kuumassa. Korkeat lämpötilat tappaa bakteerit. Lusikat haarukat voi keittää nopeasti tai kaataa päälle kiehuvaa vettä. Myös ne peltiset retki astiat. Ette ole enää lapsia ottakaa vastuuta. Itse. Sitten on flunssalääke yli muiden eli sipuli ja hunaja. Sipulin paloja kuumaan maitoon ja hunajaa.

• Anonyymi

No niin pennut. Sitten siivotaan huoneet ja pyyhitään sängyt desinfioivalla ja pöydät sekä pukukaapit ja niiden ovet. Desinfioivaa pesuainetta. Lähtee luteita samalla. Ja patjat ulos missä ne tampataan. Lamputkin pyyhitään. Ja ovenkahvat. Sitten 60-75 asteessa pesty lakanat patjoille ja kunnolla. Myös lakanat voi peitot ropsia täistä. Huoneet tuuletetaan nopeasti 20 minuuttia. Ja lattia viimeksi pestään. Sitten käydään suihkussa nopeasti niin että yksi valvoo ettei joku tule hakkaamaan saippualla tai muulla. Ja sitten pestään ne hampaat ja kammataan hiukset . Aletaan näin tappaa viruksia ja bakteereita. Katsotaan ettei suuhun mene mitään raakaa tai puoliraakaa. Eikä juoda toisten mukeista. Jos on maskeja niitä pidetään kun ollaan lähellä toisia tai kun yskittää ei yskitä päin ketään. Lopetetaan nämä tartunnat näin. Pyyhitään ne ovenkahvat ensin pesu aineeseen kostutetulla puhtaalla rätillä. Sitten käsidesillä mitä on laitettu vähän kankaan palaan tai käsipyyhkeeseen. Ulko ovella myös kaikki kahvat. Katkaistaan tartunta ketjut. Sitten pestään kädet ja myös kun mennään syömään. Jos joku lakana kangas kestää pestään 90 asteessa. Vessanpyttyyn yöksi kloriinia niin se desinfioi sitä.

• Anonyymi

Kodeissa samoin pieni supersiivous ja ovenkahvat. Lakanat kuumassa ja astiat. Vessat desinfiointi. Ei mitään puoliraakaa. Ovenkahvat. Myös ne päivittäin käytetyt tavarat voi pyyhkiä desinfioivilla. Sitten ne teidän kengät millä mennään elikoiden ulosteissa nekin on hyvä pestä kuumalla ja lattiakaivot puhdistaa. Kyllä elämä voittaa kun yhdessä tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kodeissa samoin pieni supersiivous ja ovenkahvat. Lakanat kuumassa ja astiat. Vessat desinfiointi. Ei mitään puoliraakaa. Ovenkahvat. Myös ne päivittäin käytetyt tavarat voi pyyhkiä desinfioivilla. Sitten ne teidän kengät millä mennään elikoiden ulosteissa nekin on hyvä pestä kuumalla ja lattiakaivot puhdistaa. Kyllä elämä voittaa kun yhdessä tekee.

On koettu että vanhat ukot pörskii päin toisten naamaa ja yskii. Sopii vähän yskiä hihaansa. Ja pitää nenäliina mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täi shampoo ei maksa paljon. Eikä myös ripuli lääkkeet mitä matkoillakin on.

• Anonyymi

Tikkakoskella on paljon Natolaisia, siksi taudit leviävät siellä helposti. Tämä on naton toinen puoli.

• Anonyymi

Suomen armeija romahti jo ennen sotaa. Ei kykene osallistuaman aseettomaan Nato-operaatioon, kun ei ole resuurssia. Kokonaisia varuskuntia halvaantunut, kun lääkintähuolto ei toimi. Jos sotaan joutusi lähtemään, todennäköisesti omat luutnantit ampuisivat selkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      310
      3069
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      63
      2370
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      126
      2072
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      350
      2051
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      70
      1303
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1268
    Aihe