ulkonäkö. Jotenkin niin nenäkäs :D m-m
Naurattaa se sun ihailijan
64
796
Vastaukset
- Anonyymi
Voi luoja.. niin on. Oikea nenäkkyyden mestari.
- Anonyymi
On kuin porsas
- Anonyymi
Tää on nyt tätä nykyaikaa kun juopoillakin on älypuhelimet. Ennen öristiin puiston penkillä, nyt paskotaan housuun omalla sohvalla ja suolletaan paskaa nettiin.
- Anonyymi
Juuri näin. Tuokin ap olisi 30v sitten tärissyt likaisessa vuokrayksiössään yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Tuokin ap olisi 30v sitten tärissyt likaisessa vuokrayksiössään yksin.
No siellähän se tärisee nytkin. Puhettakaan että tällaista samaa sontaa päivittäin suoltava luuseri mitään muuta tekisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisko se siten parempi että tällä gubella esim olisi joku huutosakkikuoro vieressä? Outoa retoriikkaa sinulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siellähän se tärisee nytkin. Puhettakaan että tällaista samaa sontaa päivittäin suoltava luuseri mitään muuta tekisi
Siinä missä jotkut luuserit värittelee netissä ja netin kautta tätä äijää joksikin toiseksi, ei kovin tasapainoista sekään
- Anonyymi
Ei se ole se kun se on se toinen. Se upea blondi. Se jolla oli se sininen mekko viimeksi. Aivan upea.
- Anonyymi
Taidan tietää hänet. Sehän on upea nainen, ei htto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan tietää hänet. Sehän on upea nainen, ei htto.
Milloin naine, milloin mies?????
- Anonyymi
Isot sieraimet 🤣
- Anonyymi
Ja toinen vajukki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toinen vajukki.
Kyllä se on ihan tämä apgubbe edelleen, hän on keksinyt mielestään tosi kovan läpän ja saattaa hekottaa sille päiväkausia
- Anonyymi
Ja miten asia kuuluu sulle??
- Anonyymi
Kyllä asia kuuluu mulle! Ap
- Anonyymi
Hv! Ihmetyttää että eikö sitä miestä hävetä tuollainen nokka nainen! Ap
- Anonyymi
Mikä sä luulet olevasi?
- Anonyymi
Ok
- Anonyymi
Eikö sinua kyllästytä tämä teatraalinen hermostuminen trolliguben jutuille? Kokeiles näyttämötaiteita mieluummin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö sinua kyllästytä tämä teatraalinen hermostuminen trolliguben jutuille? Kokeiles näyttämötaiteita mieluummin
Trolligubbe mikälie olio voisi kokeilla itse "näyttämötaiteita" koska hänellä ei tunnu mitään tekemistä, harrastuksia, työtä tai muuta elämää olevan.
- Anonyymi
Anna niiden kahden kuherrella rauhassa. Sinä et kuulu kuvioihin. Sille miehelle se nainen on mitä parhain.
- Anonyymi
Ei ole jos mä sen päätän! Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelet täällä ittes kanssa. Onko sulla joku dissosiaatiohäiriö vai mitä yrität kertoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelet täällä ittes kanssa. Onko sulla joku dissosiaatiohäiriö vai mitä yrität kertoa?
Hyppää kaivoon! Se nainen ei saa sitä miestä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääset kohta lusimaan? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluatko håmåilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä jäät yksin ku pahaa suollat niiden suhteelle ja vonkaat kokoaja miks haluut sotkee suhteita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saa? Onko se mies sun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei saa? Onko se mies sun?
Aloittajahan on håmå. Siksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinulla oikein on diagnostiikka, kun jaksat suoltaa kommenttia tälle apäijälle kuin se muuttaisi hänet joksikin toiseksi, eikö se nimenomaan ole harhaisen käytöstä? Et sinä mikään altruismin abbedissa ole todellakaan😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääset kohta lusimaan? :)
Veisivät heti tollasen kiusaaja luuserin, tuhoo kaiken hyvän ympäriltään toi gubbe ap!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinulla oikein on diagnostiikka, kun jaksat suoltaa kommenttia tälle apäijälle kuin se muuttaisi hänet joksikin toiseksi, eikö se nimenomaan ole harhaisen käytöstä? Et sinä mikään altruismin abbedissa ole todellakaan😉
Yllättävää yypeet et se poistui.
Voi G ummijummi sentää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä jäät yksin ku pahaa suollat niiden suhteelle ja vonkaat kokoaja miks haluut sotkee suhteita
Tuo ap pitää saada hoitoon, ei tuota jaksa kukaan edes live elämässä. Naapureita joka paikassa on ahdistanut ja ahdistellut reilut kymmenen vuotta ja pitempäänkin!
- Anonyymi
Niin on, se mies on mulle tarkoitettu. Sen kissakin kävi mua katsomassa äsken. Meillä on sellanen henkinen yhteys toisiimme :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miksei?
- Anonyymi
Kysymys aapeelle: menitkö munimaan?
- Anonyymi
🐽🐽
- Anonyymi
Kaksi possua kirjoittele tätä tarinaa? Okei, on sitä hullumpaakin kuultu
- Anonyymi
Sairas vanha ihminen sinä olet.
Se nainen on jo saanut sen miehen rakkauden. - Anonyymi
Saako näistä päivittäisistä psykooseista jotain palkkaakin vai maksaako valtio (eli me) teille (tai sinulle) jotain erityistä vammaistukea jonka avulla pysytte hengissä? Ikävä jos näin.
- Anonyymi
Eipä sinunkaan lausuma tälle trolligubelle kovin jäsennellyltä vaikuta, eikä hänen oireilunsa liioin sinun päivärahoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä sinunkaan lausuma tälle trolligubelle kovin jäsennellyltä vaikuta, eikä hänen oireilunsa liioin sinun päivärahoihin
No olipa hyvä comeback hyvä gubbe!!!!!
- Anonyymi
Kaivattuni nenä on ihana. Antaisin pusuja minkä kerkeisin siihenki.
- Anonyymi
Onko AP joku homå joka on mustasukkainen jollekin naiselle?
- Anonyymi
No joku katkera äijä netistä, nämähän on ihan tusinatavaraa, ei niitä vaa yleensä kukaan jaksa vatvoa kovinkaa virallisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joku katkera äijä netistä, nämähän on ihan tusinatavaraa, ei niitä vaa yleensä kukaan jaksa vatvoa kovinkaa virallisesti
Ja joko virtuaalit on paikalla, he on hyvät ja ottavat koppia tästä ajatuksesta, että miten meni niinku omasta mielestä
- Anonyymi
Ei varmaankaan. On varmaan isot rahat odotettavissa ja taliaivot odottaa niitä. Siitä kaikki paskapuheet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joko virtuaalit on paikalla, he on hyvät ja ottavat koppia tästä ajatuksesta, että miten meni niinku omasta mielestä
No mutta, jospa on ollut pakko mennä eteenpäin kohti opjektiivisuutta, niin ihan hyvä mitä opimme tästä Korvaan supisijasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei varmaankaan. On varmaan isot rahat odotettavissa ja taliaivot odottaa niitä. Siitä kaikki paskapuheet
Missä likaisessa duunissa tienaa pskapuheilla? Kyllä minäki siihen taipuisin nääs
- Anonyymi
Onpa kyllä kamalaa tällainen ulkonäön arvostelu täällä internetissä, etkö mies ajattele muiden tönteitä yhtään?🥱
- Anonyymi
AP on sairas håmppeli jolla päässä niin paljon vikaa ettei millään käsitä että se mies EI ole h0mo. Se mies rakastaa sitä nuorta naistaan.
- Anonyymi
Tykkäätkö siitä, kun olen nenäkäs? Saanko sua edes nauramaan?
Epäilen.- Anonyymi
En tykkää.
- Anonyymi
Kaunis nainen on. Ihanakin vielä!
- Anonyymi
Mä oon nyt peilallut nenääni itku kurkussa monta tuntia. Muttei se kovin iso oo. Joo jostain kuvakulmasta ehkä.
- Anonyymi
Onko sulla noin löysää töissä? Tä? 🤷🏼♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla noin löysää töissä? Tä? 🤷🏼♂️
Ei taideta edes tuntea. Eli v* ttua mun työt sulle kuuluu.
- Anonyymi
Loinen sulla on housussasi. 😂
- Anonyymi
Mitä se sua kiinnostaa. En ainakaan sua ajatellut elättää luuseri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se sua kiinnostaa. En ainakaan sua ajatellut elättää luuseri.
Sähän elätät! 🤷🏼♂️ et vain tiedä sitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähän elätät! 🤷🏼♂️ et vain tiedä sitä
Ihan sama mulle sä kuolet tän palstan mukana.
- Anonyymi
Häiriintyneet murkut oppineet näpyttelemään!
Täällä näitä vajaaälysiä riittää. - Anonyymi
Isot tissit?
- Anonyymi
Iso perse
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262798Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292322- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542199Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211812Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891672Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981607- 3031509
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131429- 1331428