Loimaan kerrostalot alkaa olla aika vanhoja kun niitä tänään tossa katselin.
Jos järkevästi aattelis niin kannattaako noita kalevalankadun asuntoja enää paljon rempata. Ne on tosi kamalia ulkoakin päin. Kaikissa ei oo varmaan putkiremppaa tehty. Satakunnantiellä ja vesikoskenkadulla on muutamia kauniita ja hyviä taloja
Entisen ankkuripaikan tilalla on kans kaunis talo, mutta se on vaan väärässä paikassa kun se on niin korkea niin se ei sovi siihen.
Entäs noo Tintti vintin yläpuolella olevat asunnot, varmaan aika kauheita.
Kerrostalot
3
482
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedä häntä kauniista tai rumasta mutta kiva jos joka aikakauden rakennuksia vaalittaisiin eikä ainakaan kaikkia ruveta repimään, osa toki voi jäädä aikanaan tarpeettomiksi kun loimaalaiset vääjäämättä vähenee.
- Anonyymi
Mieluummin asuu ns. rumassa ja katsoo ikkunasta niitä kauniita!
- Anonyymi
Olen huomannut samaan Loimaalle muuttoa harkitsevana. Hirvikoskella osa kerrostaloista todella rumia/ankeita/vanhoja myös välittäjien kuvien perusteella sisältä. Vuokrapyynti voi olla 300-450 euroa yksiöstä tai pienestä kaksiosta, mikä on minusta liikaa ottaen huomioon taantumaisen kunnan, vanhan asuntokannan ja mm. alaliikkeiden poistumisen kerrostalon pohjakerroksesta jo vuosia sitten. Uudempaa asuntokantaa ei ole, tai sitten en vain osannut etsiä sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 562906
- 89988
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!13987- 49886
- 84844
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35761- 95729
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27660Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86615- 48585