Kerrostalot

Anonyymi-ap

Loimaan kerrostalot alkaa olla aika vanhoja kun niitä tänään tossa katselin.
Jos järkevästi aattelis niin kannattaako noita kalevalankadun asuntoja enää paljon rempata. Ne on tosi kamalia ulkoakin päin. Kaikissa ei oo varmaan putkiremppaa tehty. Satakunnantiellä ja vesikoskenkadulla on muutamia kauniita ja hyviä taloja
Entisen ankkuripaikan tilalla on kans kaunis talo, mutta se on vaan väärässä paikassa kun se on niin korkea niin se ei sovi siihen.
Entäs noo Tintti vintin yläpuolella olevat asunnot, varmaan aika kauheita.

3

482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tiedä häntä kauniista tai rumasta mutta kiva jos joka aikakauden rakennuksia vaalittaisiin eikä ainakaan kaikkia ruveta repimään, osa toki voi jäädä aikanaan tarpeettomiksi kun loimaalaiset vääjäämättä vähenee.

• Anonyymi

Mieluummin asuu ns. rumassa ja katsoo ikkunasta niitä kauniita!

• Anonyymi

Olen huomannut samaan Loimaalle muuttoa harkitsevana. Hirvikoskella osa kerrostaloista todella rumia/ankeita/vanhoja myös välittäjien kuvien perusteella sisältä. Vuokrapyynti voi olla 300-450 euroa yksiöstä tai pienestä kaksiosta, mikä on minusta liikaa ottaen huomioon taantumaisen kunnan, vanhan asuntokannan ja mm. alaliikkeiden poistumisen kerrostalon pohjakerroksesta jo vuosia sitten. Uudempaa asuntokantaa ei ole, tai sitten en vain osannut etsiä sitä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      87
      2071
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      756
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      701
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      598
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe