Loimaan kerrostalot alkaa olla aika vanhoja kun niitä tänään tossa katselin.
Jos järkevästi aattelis niin kannattaako noita kalevalankadun asuntoja enää paljon rempata. Ne on tosi kamalia ulkoakin päin. Kaikissa ei oo varmaan putkiremppaa tehty. Satakunnantiellä ja vesikoskenkadulla on muutamia kauniita ja hyviä taloja
Entisen ankkuripaikan tilalla on kans kaunis talo, mutta se on vaan väärässä paikassa kun se on niin korkea niin se ei sovi siihen.
Entäs noo Tintti vintin yläpuolella olevat asunnot, varmaan aika kauheita.
Kerrostalot
3
337
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedä häntä kauniista tai rumasta mutta kiva jos joka aikakauden rakennuksia vaalittaisiin eikä ainakaan kaikkia ruveta repimään, osa toki voi jäädä aikanaan tarpeettomiksi kun loimaalaiset vääjäämättä vähenee.
- Anonyymi
Mieluummin asuu ns. rumassa ja katsoo ikkunasta niitä kauniita!
- Anonyymi
Olen huomannut samaan Loimaalle muuttoa harkitsevana. Hirvikoskella osa kerrostaloista todella rumia/ankeita/vanhoja myös välittäjien kuvien perusteella sisältä. Vuokrapyynti voi olla 300-450 euroa yksiöstä tai pienestä kaksiosta, mikä on minusta liikaa ottaen huomioon taantumaisen kunnan, vanhan asuntokannan ja mm. alaliikkeiden poistumisen kerrostalon pohjakerroksesta jo vuosia sitten. Uudempaa asuntokantaa ei ole, tai sitten en vain osannut etsiä sitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163325Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3703049Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o752878Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362739Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582248- 491869
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141779- 831778
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181769- 571659