Hei!
Olen paikkakunnalle muuttanut aikuisopiskelijanainen ja tiedustelen missä huittisissa on parhaat tanssilavat tai tanssipaikat yleensä?
Talven puskiesa päälle, taitaa ulkolavat olla pitkälti mennyt tai vähintäänkin menosa kiinni?
Onko siis jonkun hotellin yhteydessä hyviä tanssipermantoja? Myös tanssiin saa minua hakea! Jenkakahvaa hieman on vyätärölle siunaantunut,mutta siitä saa tukevan otteen! Kertokaa siis vinkkejä! Orotan viikonloppua jo kuumasti!
Tanssittava huittinen
13
699
Vastaukset
- Anonyymi
Hyppää lietekaivoosi trolli!
- Anonyymi
Itse olen valtavasti pitänyt huittisjärven tanssipaviljongin parketista. Permanto on saatu pernajauhoilla sopivan liukkaaksi joten soveltuu hyvin laakerikenkilleni.
Lavalla usein esiintyvä lietepumppu-trio soittaa mukaansatempaavaa musiikkia,joka saa jalan vipattamaan.
Tauoilla on tarjoulua aina kahvista krillimakkaraan.
Paikalla käy paljon sinkkuja, ja syvempää tuttavuutta olen nähnyt harjoitettavan metsässä vasten koivus. Annan arvosanan paikalle 5/5 - Anonyymi
Hirvensuuli. Punkalaitumen puolella särkkä.
- Anonyymi
Ainiin unohdin mainita, että Särkkä on vain kesäisin.
- Anonyymi
Onko särkkä veden äärellä, kuten paviljongin lava huittisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin unohdin mainita, että Särkkä on vain kesäisin.
70- luvulla Särkkä oli mahtava Juhannuksenvietto paikka.
- Anonyymi
Aina kun nainen ilmoittaa olevansa aikuisnainen, vaikka sitten opiskelijakin, niin semmoinen on ilman muuta kiinnostava nainen. Vähän niin kuin Paula Koivuniemi tyyliltään. Hyvä, iso tukka, matala käheä ääni ja hyvät sääret mitä näytellä korkkareissa ja saumasukissa.
Kaikki tällaiset aikuiset naiset on aina tervetulleita Huittisiin asumaan. - Anonyymi
Harjavallassa kai lähin.
- Anonyymi
Kesällä Pamauksen lava eteläisellä Pitkäjärvellä.
Harmi, että Ripovuori kärsi tuhopolton.
- Anonyymi
Järjestääkö lieteseura tänä talvena päivähypyt-tanssitapahtumaa Lietepirtillä?
Olisi mukavaa ajankulua näin eläkeläiselle lietepingon lisäksi.
En väheksy lieteviestin lukemista himassa, mutta pieni liikunta ja yhdessäolo lämmittää sydäntäni valtavasti!- Anonyymi
Kyllä järjestettään päivähypyt,jos vaan saaraan järjestysmiähiä...tuppaavat oleen päiväsaikaan lietteenajossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä järjestettään päivähypyt,jos vaan saaraan järjestysmiähiä...tuppaavat oleen päiväsaikaan lietteenajossa..
Eiks Huhtamossa ole joku tatina-talli tai navetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks Huhtamossa ole joku tatina-talli tai navetta.
Huhtamosa hallit on pääasiasa lietevaunujen hualtohalleja, mutta jos niitä hieman ruakkois, kai niisä vois tanssatakkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138