Hei!
Olen paikkakunnalle muuttanut aikuisopiskelijanainen ja tiedustelen missä huittisissa on parhaat tanssilavat tai tanssipaikat yleensä?
Talven puskiesa päälle, taitaa ulkolavat olla pitkälti mennyt tai vähintäänkin menosa kiinni?
Onko siis jonkun hotellin yhteydessä hyviä tanssipermantoja? Myös tanssiin saa minua hakea! Jenkakahvaa hieman on vyätärölle siunaantunut,mutta siitä saa tukevan otteen! Kertokaa siis vinkkejä! Orotan viikonloppua jo kuumasti!
Tanssittava huittinen
13
776
Vastaukset
- Anonyymi
Hyppää lietekaivoosi trolli!
- Anonyymi
Itse olen valtavasti pitänyt huittisjärven tanssipaviljongin parketista. Permanto on saatu pernajauhoilla sopivan liukkaaksi joten soveltuu hyvin laakerikenkilleni.
Lavalla usein esiintyvä lietepumppu-trio soittaa mukaansatempaavaa musiikkia,joka saa jalan vipattamaan.
Tauoilla on tarjoulua aina kahvista krillimakkaraan.
Paikalla käy paljon sinkkuja, ja syvempää tuttavuutta olen nähnyt harjoitettavan metsässä vasten koivus. Annan arvosanan paikalle 5/5 - Anonyymi
Hirvensuuli. Punkalaitumen puolella särkkä.
- Anonyymi
Ainiin unohdin mainita, että Särkkä on vain kesäisin.
- Anonyymi
Onko särkkä veden äärellä, kuten paviljongin lava huittisissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin unohdin mainita, että Särkkä on vain kesäisin.
70- luvulla Särkkä oli mahtava Juhannuksenvietto paikka.
- Anonyymi
Aina kun nainen ilmoittaa olevansa aikuisnainen, vaikka sitten opiskelijakin, niin semmoinen on ilman muuta kiinnostava nainen. Vähän niin kuin Paula Koivuniemi tyyliltään. Hyvä, iso tukka, matala käheä ääni ja hyvät sääret mitä näytellä korkkareissa ja saumasukissa.
Kaikki tällaiset aikuiset naiset on aina tervetulleita Huittisiin asumaan. - Anonyymi
Harjavallassa kai lähin.
- Anonyymi
Kesällä Pamauksen lava eteläisellä Pitkäjärvellä.
Harmi, että Ripovuori kärsi tuhopolton.
- Anonyymi
Järjestääkö lieteseura tänä talvena päivähypyt-tanssitapahtumaa Lietepirtillä?
Olisi mukavaa ajankulua näin eläkeläiselle lietepingon lisäksi.
En väheksy lieteviestin lukemista himassa, mutta pieni liikunta ja yhdessäolo lämmittää sydäntäni valtavasti!- Anonyymi
Kyllä järjestettään päivähypyt,jos vaan saaraan järjestysmiähiä...tuppaavat oleen päiväsaikaan lietteenajossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä järjestettään päivähypyt,jos vaan saaraan järjestysmiähiä...tuppaavat oleen päiväsaikaan lietteenajossa..
Eiks Huhtamossa ole joku tatina-talli tai navetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks Huhtamossa ole joku tatina-talli tai navetta.
Huhtamosa hallit on pääasiasa lietevaunujen hualtohalleja, mutta jos niitä hieman ruakkois, kai niisä vois tanssatakkin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793