Tanssittava huittinen

Anonyymi-ap

Hei!
Olen paikkakunnalle muuttanut aikuisopiskelijanainen ja tiedustelen missä huittisissa on parhaat tanssilavat tai tanssipaikat yleensä?
Talven puskiesa päälle, taitaa ulkolavat olla pitkälti mennyt tai vähintäänkin menosa kiinni?
Onko siis jonkun hotellin yhteydessä hyviä tanssipermantoja? Myös tanssiin saa minua hakea! Jenkakahvaa hieman on vyätärölle siunaantunut,mutta siitä saa tukevan otteen! Kertokaa siis vinkkejä! Orotan viikonloppua jo kuumasti!

13

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyppää lietekaivoosi trolli!

• Anonyymi

Itse olen valtavasti pitänyt huittisjärven tanssipaviljongin parketista. Permanto on saatu pernajauhoilla sopivan liukkaaksi joten soveltuu hyvin laakerikenkilleni.
      Lavalla usein esiintyvä lietepumppu-trio soittaa mukaansatempaavaa musiikkia,joka saa jalan vipattamaan.
      Tauoilla on tarjoulua aina kahvista krillimakkaraan.
      Paikalla käy paljon sinkkuja, ja syvempää tuttavuutta olen nähnyt harjoitettavan metsässä vasten koivus. Annan arvosanan paikalle 5/5

• Anonyymi

Hirvensuuli. Punkalaitumen puolella särkkä.

• Anonyymi

Ainiin unohdin mainita, että Särkkä on vain kesäisin.

• Anonyymi

Onko särkkä veden äärellä, kuten paviljongin lava huittisissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainiin unohdin mainita, että Särkkä on vain kesäisin.

70- luvulla Särkkä oli mahtava Juhannuksenvietto paikka.

• Anonyymi

Aina kun nainen ilmoittaa olevansa aikuisnainen, vaikka sitten opiskelijakin, niin semmoinen on ilman muuta kiinnostava nainen. Vähän niin kuin Paula Koivuniemi tyyliltään. Hyvä, iso tukka, matala käheä ääni ja hyvät sääret mitä näytellä korkkareissa ja saumasukissa.
      Kaikki tällaiset aikuiset naiset on aina tervetulleita Huittisiin asumaan.

• Anonyymi

Harjavallassa kai lähin.

• Anonyymi

Kesällä Pamauksen lava eteläisellä Pitkäjärvellä.

Harmi, että Ripovuori kärsi tuhopolton.

• Anonyymi

Järjestääkö lieteseura tänä talvena päivähypyt-tanssitapahtumaa Lietepirtillä?
      Olisi mukavaa ajankulua näin eläkeläiselle lietepingon lisäksi.
      En väheksy lieteviestin lukemista himassa, mutta pieni liikunta ja yhdessäolo lämmittää sydäntäni valtavasti!

• Anonyymi

Kyllä järjestettään päivähypyt,jos vaan saaraan järjestysmiähiä...tuppaavat oleen päiväsaikaan lietteenajossa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä järjestettään päivähypyt,jos vaan saaraan järjestysmiähiä...tuppaavat oleen päiväsaikaan lietteenajossa..

Eiks Huhtamossa ole joku tatina-talli tai navetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks Huhtamossa ole joku tatina-talli tai navetta.

Huhtamosa hallit on pääasiasa lietevaunujen hualtohalleja, mutta jos niitä hieman ruakkois, kai niisä vois tanssatakkin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe