Aivan kuin köyhillä ei saisi olla varaa mihinkään ylimääräiseen välttämättömän lisäksi, hän sanoo. M

Anonyymi-ap

Aivan kuin köyhillä ei saisi olla varaa mihinkään ylimääräiseen välttämättömän lisäksi, hän sanoo.
Mukana myös huteja

Nykänen on ostanut Temusta tavaraa parilla tuhannella eurolla. Hän laskee, että jos olisi ostanut tavarat muualta, ne olisivat maksaneet noin 5 000–10 000 euroa.
https://yle.fi/a/74-20113972

11

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kokeneen ostajan mukaan köyhä voi hankkia Temusta hyvää tavaraa halvalla.

• Anonyymi

Olen itse tilannu temusta uusia varaosia 100e, jotka suomessa olis maksanut 2500e

• Anonyymi

on ostanut Temusta tavaraa parilla tuhannella eurolla. Hän laskee, että jos olisi ostanut tavarat muualta, ne olisivat maksaneet noin 5 000–10 000 euroa.

Olen itse tilannu temusta uusia varaosia 100e, jotka suomessa olis maksanut 2500e

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

on ostanut Temusta tavaraa parilla tuhannella eurolla. Hän laskee, että jos olisi ostanut tavarat muualta, ne olisivat maksaneet noin 5 000–10 000 euroa.

halvalla saa kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

halvalla saa kaikki

Raha ratkaisee

Kiinalaista verkkokauppaa kritisoidaan nyt ankarasti. Temu myy valtavia määriä tavaraa, joiden tuotanto-olosuhteista ei arvostelijoiden mielestä tiedetä tarpeeksi. Halvat hinnat puolestaan saavat ihmiset kuluttamaan turhaan.

Nykänen ei niele perusteluja.

– Monet tietotekniikan komponentit valmistetaan joka tapauksessa Kiinassa tai Aasiassa, hän sanoo.

Nykänen ostaa Temusta samoja tuotteita, joita myydään muissa verkkokaupoissa paljon kalliimmalla.

– Köyhällä ei ole varaa maksaa 4–5-kertaista hintaa tuotteista. Miksi maksaisin moninkertaisen summan kansainväliselle kauppaketjulle, jonka voitot menevät ulkomaille, eivätkä jää edes Suomeen? hän kysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ratkaisee

Kiinalaista verkkokauppaa kritisoidaan nyt ankarasti. Temu myy valtavia määriä tavaraa, joiden tuotanto-olosuhteista ei arvostelijoiden mielestä tiedetä tarpeeksi. Halvat hinnat puolestaan saavat ihmiset kuluttamaan turhaan.

Nykänen ei niele perusteluja.

– Monet tietotekniikan komponentit valmistetaan joka tapauksessa Kiinassa tai Aasiassa, hän sanoo.

Nykänen ostaa Temusta samoja tuotteita, joita myydään muissa verkkokaupoissa paljon kalliimmalla.

– Köyhällä ei ole varaa maksaa 4–5-kertaista hintaa tuotteista. Miksi maksaisin moninkertaisen summan kansainväliselle kauppaketjulle, jonka voitot menevät ulkomaille, eivätkä jää edes Suomeen? hän kysyy.

Raha ratkaisee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raha ratkaisee

ja halvin pärjää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja halvin pärjää

Poste restante on mailman paras osoite !
        Ei asumiskuluja !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poste restante on mailman paras osoite !
        Ei asumiskuluja !

Minä lopetin sähkösopimuksen ja tuotan aurinkopaneeleilla 90as pystyssä ja agrekaatilla oman sähkön eikä tule laskuja !
        On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä lopetin sähkösopimuksen ja tuotan aurinkopaneeleilla 90as pystyssä ja agrekaatilla oman sähkön eikä tule laskuja !
        On pitkällä juoksulla joka vuodessa huomattavasti halvempi kun valtakunnan verkko huijari firmoilla !Myös puulla lämmitän !

Empä haluais asua naapurissa enkä edes samassa kunnassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Empä haluais asua naapurissa enkä edes samassa kunnassa.

Miksei tämä joka palstan sontiva hihuli voisi vaikka jo kuolla?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ihan kamala ikävä nyt

Nyt on leikki kaukana tästä. Aina ollaan oltu suht korrekteja nähdessä. Tällä hetkellä hyppäisin kaulaan, jos näkisin. E
      Ikävä
      23
      8500
    2. Petollisten ex-jääkiekkoilija Janne Puhakka on kuollut

Lehtitietojen mukaan hänen kumppaninsa ampui hänet sunnuntai-iltana. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html
      Maailman menoa
      160
      2998
    3. Muistan kyllä kirkkaasti kaiken

Mitä silloin tapahtui. Ei ole muisti kadonnut minnekään. Mieluummin olisin unohtanut kaiken. Sattui niin noloja juttu
      Tunteet
      55
      2938
    4. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      138
      2705
    5. Toinen leikki:kirjoita yksi sana

jolla kaivattusi voisi tunnustaa juuri sinut.
      Ikävä
      53
      1822
    6. A-nainen, ajatukseni sinussa

Mieleni askartelee sinussa päivät pitkät ja mietin, mitä sinulle mahtaa kuulua. Kuljen ikään kuin matkassasi koko ajan,
      Ikävä
      11
      1751
    7. Ikävän kohteesi paras

piirre tai ominaisuus? Sexikkäät hymykuopat ja hauis 💪. -ap
      Ikävä
      49
      1727
    8. Näin tässä taannoin taas mielitiettyäni

Olitpa taas lihonut ja muutenkin komistunut.
      Ikävä
      10
      1711
    9. 66-vuotias miesystävä ampui 29-vuotiaan homokiekkoilijan

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010760884.html POLIISI tutkii epäiltyä tappoa Espoon Henttaalla. IS:n tietojen mukaa
      Maailman menoa
      80
      1646
    10. En valehtele vaan ihastuin sinuun

Pakko sanoa että sydämeni suli sinun olemuksestasi. Vaikutit rauhalliselta, ystävälliseltä ja sinussa oli jotain mitä en
      Ikävä
      52
      1420
    Aihe