Se mies ei valitettavasti ole sinä. Get over it!
Olen mies eroamassa toisen miehen vuoksi
13
310
Vastaukset
- Anonyymi
Kukahan sää mahat ees olla ?? 😆
- Anonyymi
Niin, etkä sinä tunne minua. Tiedänpähän nyt, että et ollutkaan ainoa, teissä on paljon samaa näköä, mutta eri ihminen on kyseessä. En omi mitään täältä, kerroin vaan mitä havaintoja tehnyt. Minua oikeasti edes kiinnosta joku suhde pätkääkään.
- Anonyymi
Täällä kerrot, että eroat minusta?!?! Kiitos vaan ja hyvää kesää.
- Anonyymi
Oh noo
Voinko esitellä kysymyksiä ja havaita juttuja siilä sivussa? - Anonyymi
Voi että yritän nyt kovasti.
- Anonyymi
Ei = et. Suomen kielen opettelu ensin on kova sana.
- Anonyymi
Molemmat käy. Ei ole kumpikaan väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat käy. Ei ole kumpikaan väärin.
Minusta se Et kuulostaisi luonnollisemmalle ja sujuvammalle. En ole tuo joka siitä huomautti.
- Anonyymi
Olet mies, joka on eroamassa toisen miehen takia, joka ei ole kolmas mies. vai miten tuo meni?
- Anonyymi
Tuon voi käsittää tosiaan kahdella tavalla. Outo lauseenrakenne.
- Anonyymi
Sinun tapaiset Iutkat ei osaa erota kuin toisen miehen takia.
Kukapa sitä ilman elättäjää pärjäisi.- Anonyymi
Voi olla mieskin. Ei oijein selviä onko nainen vai mies.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2494514Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232949Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412712Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741700Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051543Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn161431- 511271
- 921206
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2011065- 471045