miksi et kirjoittele minulle mitään kaunista täällä: olet kyllästynyt siihen että meillä on vaan palstasuhde.
Ymmärrän hyvin
35
451
Vastaukset
- Anonyymi
Ai en kirjoita vai? 🤔
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18653473/voiko-enaa-syvemmalle-vajota - Anonyymi
Aika positiivinen tulkinta? Asiaahan ei tietenkään selitä se, että täällä kukaan ei tiedä keitä muut ovat, paitsi sen ettei se oikea henkilö ole täällä kuitenkaan.. 😂
- Anonyymi
En jaksa tällaista suhdetta jolla ei ole mitään pohjaa oikeassa elämässä.
- Anonyymi
Olet aivan oikeassa. Voisin kirjoittaa vaikka kuinka kauniisti mut sanojeni värähtely hivelisi vain sielusi pintaa ja haluaisit lisää vaan sanoja mut mä haluun sut mun elämään.
- Anonyymi
Sieluni janoaa sanojasi.
- Anonyymi
Puutteessa sinä ruunaperi ja aloittaja olet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sieluni janoaa sanojasi.
Aika pateettista.. Mielestäni minä en esittänyt aloituksessa valitusta, kunhan totesin asian.
(aloittaja)
- Anonyymi
Miksi et ota häneen yhteyttä?
- Anonyymi
Koska en ole varma haluaako et häneen otetaan yhteyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän se selviää haluaako, kun lähestyt häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö, että todellisuus olisikin toinen...että suhde toimisi vain palstoilla?
- Anonyymi
Miksi pidät jotain toista henkilöä yhtä daijuna kuin sinä, että ehdollistut tämän palstamiehen vedätykseen jolllain tapaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän se selviää haluaako, kun lähestyt häntä.
Lopeta jo moukkamainen peräkammarinmies tämän palstaguben psyykkaaminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäätkö, että todellisuus olisikin toinen...että suhde toimisi vain palstoilla?
Kai sinä ymmärrät hyvä ihminen, että sinun kipeä ajattelu perustuu sanoihin trollipalstalla? Etsit meriselityksiä, miksei tämä nainen ota yhteyttä ja ikäänkuin kasaat hänelle diagnostiikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kai sinä ymmärrät hyvä ihminen, että sinun kipeä ajattelu perustuu sanoihin trollipalstalla? Etsit meriselityksiä, miksei tämä nainen ota yhteyttä ja ikäänkuin kasaat hänelle diagnostiikkaa
Jos ei nyt sinun elämässäsi ei tapahdu mitään, sille en voi mitään. Sensijaan monen elämässä tapahtuu, täälläkin sanottuna.
- Anonyymi
Älä höpise Mitään palstasuhteita ei lasketa.
- Anonyymi
Jotain merkityksellisyyttä se sinäkin näistä äijän provoista kuitenkin haet, eli taidat olla yhtä lailla omissa maailmoissa
- Anonyymi
Ei yksinkertaisesti kiinnosta
- Anonyymi
Mitä sä täällä teet, jos ei kiinnosta.
- Anonyymi
Täälläkö ei saa olla jos ei ole tarjolla kuin tanssilavalla? Vähän häikii silmään tämä rageilu tuntemattomien kommenteista
- Anonyymi
Muru, sellainen sinusta tuli kun annoit itsesi murentua. Hellästi toisen käsiin.
- Anonyymi
Niin juurikin mies
En jaksa vain kirjoitella
Ihanii juttui ...
Sisälläni kuitenkin roihuaa ...
Ja se tuli kuluttaa ..
Sulla ja keskusteluilla asioilla on
semmoinen vaikutus
Aina kun sut kohtaa jossain
Välillä on kyyneleet silmissä minullakin
Kaikesta tästä johtuen
Vaikka positiivisesti ajatteleva ja suora nainen olenkin- Anonyymi
Hieno mietelmä sulta! m>n
- Anonyymi
Ihme soopaa taas jauhat originellgubbe😉
Anonyymi kirjoitti:
Ihme soopaa taas jauhat originellgubbe😉
Suuskiiiiiiii!!!!!!
En ollut minä ....
Tostaki jo heti tunnistaa ettei ole mun kirjoitus.
Mä en sano vain tossa yhteydessä,
mä sanon vaan.
Eikä toi muutenkaa oo mitenkään mun kuulonen.
Enhän mä ole edes positiivisesti ajattelevakaan.
Kuka lie onkaan 😉🤫
- Anonyymi
Kirjoitan naiselle vain kauniisti. Mutta täällä on muitakin, eikä viesti ihan todella mene perille. Voi kun joskus saisi hänelle puhuttua.
- Anonyymi
Miten voit
Sielun laita ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit
Sielun laita ?Ehjä edelleen. On ikävä sua. 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit
Sielun laita ?Ei ole sellaista, ei mitään mitä menettää
- Anonyymi
Hissiin yöksi
- Anonyymi
onko sun talossa hissi vaiko minne😂🤭😍
- Anonyymi
Ei se siitä johdu vaan siitä kun pelleilet joka kerta
- Anonyymi
Miten niin?
Ehkä meillä on sitten liian erilainen huumorintaju. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin?
Ehkä meillä on sitten liian erilainen huumorintaju.Mielestäni hän on tavallaan hauska. Osaa laittaa minut kuriin ja järjestykseen juuri oikealla tavalla. Shokki- toipuminen- sama meno jatkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni hän on tavallaan hauska. Osaa laittaa minut kuriin ja järjestykseen juuri oikealla tavalla. Shokki- toipuminen- sama meno jatkuu.
Olen selvästikin väärä ihminen, mä en ole "tavallaan hauska", mä _olen_ hauska. Ja jos mä en sinusta ole sellainen, niin aika masentavaa olis olla enemmän yhteydessä. 🥶
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riskialttiit mielipiteenne
Onko sinulla sellaisia mielipiteitä erinäisistä asioista, joista todennäköisesti loukkaannuttaisiin ja jonkinsortin pask512493Apua, pappi-Kanala maksoi hurjat 7800 euroa immuniteettilippaasta tosi-tv-sarjassa!
Ohhoh! Aikamoinen veikko tämä Kari. Pastori-Kanala on pelannut kyllä kovaa peliä Myyrä-realityssä. Hän teki pysäyttävän372263Ensitreffit alttarilla Jenni tilittää hermona itkien -Tämä iso haaste Jyrkin kanssa: "Ei, niinku..."
Voi ei… Mitähän tästä Jennin ja Jyrkin liitosta vielä tulee…? Ei se jalkapallokaan taida yhdistää tarpeeksi. Lue lisä142021Havahduitkohan jälkikäteen siihen
että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,151519Feministit eivät halua, että naiset ajelevat karvojaan
He haluavat, että naiset eivät viehätä miehiä. https://yle.fi/a/74-20112171951401Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona
Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin751371- 1021002
Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta
Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin332981Kuoleva kylä
KS; "Komake Oy irtisanoi vuokrasopimuksensa Taivalkosken kunnan kanssa – toiminta jatkuu vielä talven yli23980Yle 10/24: Marinin hallituspohja 56,6 %, Orpon 44,0 %
Eipä näytä Orpon äärioikeistoporukalla olevan vieläkään kansan mandaattia sekopäisten päätöstensä tueksi. Ei Orpolla ol254945