Kesällä tapahtuu.

Anonyymi-ap

Olimme siis mieheni kanssa katsomassa erästä peliä ja kotimatkalla poikkesimme baariin, siellä tuli asiaa naistenhuoneeseen.
Hetken kuluttua sinne tuli nuori, kaunis nainen, hän tuli heti juttusille sanoi, että olen katsellut sinua, sinulle on upea tukka ja olet muutenkin hyvän näköinen, saanko koittaa hiuksiasi, hän ei odottanut vastaustani, vaan tuli ihan lähelle, siveli hiuksiani ja alkoi yllättäen suudella minua ja toinen kätensä kosketteli rintaani, tilanne oli niin yllättävä, etten voinut kuin vastata hänen ihanaan kielariin.
Kiihotuin salaman nopeasti ja puristuimme toisiamme vasten, olen kyllä salaisesti fantasioinut siitä miten olen naisen kanssa ja se on kiihottanut erikoisen paljon.
Kesken kaiken joku tuli sisään ja nainen lähti saman tien, jäin vähän hölmistyneenä seisomaan kunnes tuli mieleen, että haluaisin hänen yhteystietojaan, mutta hän oli häipynyt, en nähnyt häntä enää.
Kotiin tultuamme halusin sänkyyn ja sen jälkeen mieheni alkoi kyselemään, että mikä minut on niin kuumaksi saanut, kerroin mitä baarin vc,ssä oli tapahtunut ja haluaisin tavata se naisen, se kiihotti miestäni ja aloitimme uudestaan.
Otimme asian puheeksi, että miten tuon naisen löytäisi, kävimme baarissa vähän useammin, mutta ei häntä enää löytynyt sieltäkään.
Kävin yleensä salilla tiettyyn aikaan, kun mies ei ollut kotona siellä alkoi jostain syystä kummasti tykyttelemään ja tyydytin alkuun itseni tietyssä laitteessa, mutta lopetin, kun huomasin, että miehet virvistelee ja tuijottelee tiesivät mitä siinä tapahtuu, aloitinkin aina kotiin tultuani vibraamisen - pehmeäkärkisellä sauvalla, se antaakin erinomaiset nautinnot, varsinkin kun mielessä on tuo baarin seksikäs nainen.

0

4293

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
        Ikävä
        179
        1492
      2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
        Kauhava
        43
        1081
      3. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
        Maailman menoa
        194
        1011
      4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
        Ikävä
        38
        755
      5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
        Kuusankoski
        14
        690
      6. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
        Hyrynsalmi
        21
        680
      7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
        Ikävä
        37
        673
      8. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
        Kauhava
        30
        671
      9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
        Ikävä
        46
        617
      10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
        Puolanka
        17
        603
      Aihe