JA Kone oy jatkaa autokauppaa Hedin Automotivelta ostetuissa tiloissa verkkosivulla juttu Lieksan lehdessä
JA Kone jatkaa autokauppaa
10
714
Vastaukset
- Anonyymi
Pösilöt päivittää tärkeää tietoa facessa ja suoli 24:lla. Samat hemmot päivittävät päivän sään ja vitun vähän kiinnostavat heidän tekemiset.
- Anonyymi
Haluaisin merisäätiedotteen koska lähden jamaliin saunalautalle ☝️
- Anonyymi
Lieneekö uusien autojen edustusta. Käytettyjen kaupalla ei elä Lieksassa.
- Anonyymi
Äläpä turhaan huolta kanna. Asialla on tuon alan Lieksan parhaat toimijat. Uusien myynnillä ei elä, vaan uusiin liittyvä jälkimarkkina on se joka elättää, jos yleensä joku elättää.
Käytettyjen kauppaa voi tehdä myös Lieksassa, koska niitä myydään jopa ympäri Suomea, ei yksin Lieksaan. Käytettyjen kauppa on nimenomaan se joka kannattaa.
- Anonyymi
Onko luotettava autokauppias.
- Anonyymi
Etrkö tiedä, että mikä tahansa kauppa perustuu aina pieneen petokseen.😄
- Anonyymi
Uusien autojen kauppa on hiljentynyt tämän kalliin sähköhöpinän vuoksi, käytetyt menee kaupaksi hyvin, kertoi alan ammattilainen.
- Anonyymi
Myykö se käytettyjä dacioita ja subaruja metsästäjille?
- Anonyymi
Toivottavasti ei myy rättisitikoita, koska ne on ituhippien kulkineita.
- Anonyymi
Pelkällä Dusteri ja Kaskai kaupalla pärjäisi uusissa autoissa.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1653080Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732091- 411881
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii431856Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321431Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541183
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul329993Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles114973Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53802