Onhan se elämä vilissy silmien edessä. Viulistia kovasti odoteltu ja puhdetöinä tappeja jos jonkinmoista veistelty. Naapurin emäntäkin silikonit hankki.
Milloin Maisa Torppa saatas Juukaan. Uutisten mukaan sinkku nykyään. Todennäköisyys tissin vilautukselle nousee jos ei oo ukkoa toppuutelemassa.
Torppa Juuassa?
12
332
Vastaukset
- Anonyymi
Torpan pimperon pieltä ois kiva nuuhkaista.
- Anonyymi
Anustapit jakoon meni Torpalla ja ukolla.
- Anonyymi
Varmaan jos ei ukko rajoita touhuja niin jos se haarojaan levittäs tai pyllistäs minihameessa ilman stringejä.
- Anonyymi
Pitäskö vartavasten monitehot ostamassa saa zoomattua torpan pimperoa. Kehystää kuva takan reunalle.
- Anonyymi
Minnoon käynä torpan sisällä,hais hommeelta!tietäähän nuo vanhat torpat jotta ne haisoo pahale.
- Anonyymi
No minäpä oon kuulles lauennut Torpan sisään.
- Anonyymi
Torppa ja Lothar vois kahden vaunun junan järjestää Juuan torilla. Lothar juna ja Torppa veturi varustettuna anustapilla.
- Anonyymi
Torpan pillu on kuin veteen piirretty viiva.
- Anonyymi
Torppa antaa ilmaisiksi jos olet oikea naistenmies ja osaat puhua pimpin kostuttavia lipeviä tarinoita.
- Anonyymi
Torpalla on olkkarissa häppi hour tasarahalla pimpsaa mutta päälle alennukset kumminkin. Edullista mutta totta.
- Anonyymi
Torppa on tuttu näky pubilla.
- Anonyymi
Torpan pillun on nähnyt jokainen. Tuttu toosa Juuan pubin biljardi pöydällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138