Moikka kankaanpää!
Kävin amista -05 - 08 vuosina. Oli mukava paikka kaikenkaikkiaan, nykyisin pohjanmaalla asustelen. Onko samaan aikaan amista käyneitä täällä? Mukavia muistoja paljon! Mikä oli se kauppa/kioski josta kaikki alaikäiset hakivat ensiröökejään ja alkoholia silloin? Niiden avulla toteutettiin monet kotibileet ym… 😊 Olisi mukava verestää muistoja, jos vaikka tuttujakin löytyisi.
Kankaanpään amismuistoja
4
314
Vastaukset
- Anonyymi
Aijai niitä aikoja, suht samaan aikaan 2007-10 tuli käytyä amis Kankaanpäässä. Amiksen jälkeen asuin myös lähes 10 vuotta muualla,mutta sitten muutin vanhaan lapsuuden kotiini kun työpaikka löytyi siedettävällä työmatkalla.
Kyllä tämä Kankaanpää ihan hyvä paikka jälleen asua on näin vuoden jälkeen ainakin.
Tietysti täällä edelleen nämä hyvä veli verkostot ja juorukerhot kokoontuu näkemään vaivaa muiden asioista mutta ne kun koittaa jättää omaan arvoonsa niin pärjää. Välillä heitän vettä kiukaalle ja syötän näille aivan keksittyjä juttuja, mukava kuulla sitten kylältä kun on Lotto miljonääri vaikken edes lottoa;)
Hyvät muistot myös noilta ajoilta, harmillista ettei ole enään tuo kioski auki.
Sieltä itsekin ensikännit vetäisin 14v kun pari vuotta vanhempi siskoni haki mulle ja kaverille kympiltä parit 6 packit ja pehmeän askin Colt tupakkaa. - Anonyymi
Mä kävin amiksen vuosina 1997-1999! Asuin asuntolassa. Oi että mitä aikaa! Justeerin kymppikioskilta haki mullekki vuotta vanhempi kaveri lonkeroa lasipullossa. Silloin oli kavereita eikä tiedetty älypuhelimista vielä mitään. Naamatusten juteltiin ja eikä kukaan pahottanut mieltään mistään niinkuin nykyään.
- Anonyymi
Mä kävin Kankaanpäässä 2006-2009 ja Kokemäellä 2011-2013.
- Anonyymi
Kävin kauppista v. 2007–2010.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999