Mitä haluaisit kuulla juuri häneltä?

Anonyymi-ap

Mitkä sanat johtaisivat tilanteenne edistymiseen?

30

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Annan hänelle ihan vapauden olla oma itsensä.

    • Anonyymi

      Kuule…Olen jo sun…Tiedät sen…Sun Jii…

      • Anonyymi

        Ihana ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana ❤

        Näin on!😘❤️


    • Anonyymi

      "Hei. Mitä kuuluu?" Sen jälkeen tekisin kaiken hänelle mahdollisimman helpoksi.

    • Anonyymi

      Ikävä, anteeksi rakastan olisi avain sanoja

    • Anonyymi

      Jos hän vaikka sanoisi minulle kerrankin niin, että haluaisin hieroa niskastasi ton jännityksen pois, jotta minä voisin rentoutua paremmin hänen seurassaan? Vakuuttaisi minut vielä, että hänen midaksen kosketus vaikuttaa endorfiini ryöppyyn minussa?

      Tämä voisi edes auttaa meidän välistä kanssakäymistä jatkossa, hän haluaa uskotella minulle? Johon minä sanoisin hänelle, että epäilen väittämääsi, johon hän, että haluaa siksi todistaa minulle, että on sanojensa mittainen nainen?

      Taitaa vaan olla liikaa vaadittu naiselta, vaikka hän voisi hyvin olla tällainen ekspertti tai -pirkko, ku on nainen? Oikeat sanat oikeaan paikkaan, eihän se lopulta muuta vaadi. Joku voisi sanoa, helppoa kuin heinän teko? Ei tunneta vielä toisia edes nimeltä.

    • Anonyymi

      Kysyisi vaikka että oliko ikävä.

    • Anonyymi

      Ihan mitä tahansa, mikä vain henk koht huomio olisi kiva. Mutta sitä ei taida olla tulossa. Näillä mennään.

      • Anonyymi

        En ole tulossa etkä sinä ole mitään tuntemassa kun sinulla ei ole tunteita ihan sama mitä sinulle sanoo et muista niitä etkä välitä. Olet vampuuri energia varas nardisti. Siksi en ole ikinä tulossa. Onnea muiden naisten tai tyttöjen kanssa. Nuoria ja hölmöjä. Minå en ole.


    • Anonyymi

      Mieheltä sitä että miksi se leikki tunteilla ja valehteli.

    • Anonyymi

      Voisin lähteä

    • Anonyymi

      "Rakastatko vielä minua?", näin hän viestit aloittelee.

    • Anonyymi

      häivy ja toivottavasti ei ikinä nähdä, tuo limen joka varastaisi vaan vielä lisää muille. ja toisi paskaa tilalle.

    • Anonyymi

      ne kolome piäntä sanaa

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️🤗


    • Anonyymi

      En enää mitään.

    • Anonyymi

      Mikä vaan kysymys henkilökohtainen kysymys tai vaikka ohimennen kosketus selkään. Se riittäisi. T-miehelle naiselta töistä.

    • Anonyymi

      kysyisin ehkä että 'onko ollu ikävä?'

      • Anonyymi

        tai siis hän kysyis tai mitä vaan


    • Anonyymi

      Ollaanko kavereita.

    • Anonyymi

      Sen tutun sanan Pillu halian kuulla

    • Anonyymi

      Olen kaivannut sinua niin...🎶🎶

    • Anonyymi

      Pimppini mun sulan sul

    • Anonyymi

      Mitkä tahansa sanat.

    • Anonyymi

      Jos jompikumpi pyytäisi kaffella sen tavallisen ja täynnä ihmisiä olevan tapaamispaikan ulkopuolelle eikä vain tartuttaisiin lentsuja, niin ois se mahtavaa!

    • Anonyymi

      Hei.

    • Anonyymi

      Haluaisin että hän kysyy, koska saan tulla katsomaan uutta kotiasi.

      • Anonyymi

        Oletko maininnut uudesta asunnostasi hänelle?


    • Anonyymi

      Kaikki sanat häneltä minulle ilahduttaisi. Eikä tarvitsisi edes johtaa mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe