Haluaisin tavata sinut.

Anonyymi-ap

Jos mitenkään mahdollista?

97

2695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

M>N?

• Anonyymi

Naisen käsialaa aloitus, mielestään tehnyt nyt oman osuutensa. Haluaa kunnon sosialistin ja feministin tapaan siirtää työt miehen vastuulle ja napsia rusinat pullasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisen käsialaa aloitus, mielestään tehnyt nyt oman osuutensa. Haluaa kunnon sosialistin ja feministin tapaan siirtää työt miehen vastuulle ja napsia rusinat pullasta.

On sinulla miespuolinen aloittaja värikästä kertomaa kertakaikkiaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sinulla miespuolinen aloittaja värikästä kertomaa kertakaikkiaan

Tuo sinun miehenkaipuu saa omituisia ilmenemismuotoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sinun miehenkaipuu saa omituisia ilmenemismuotoja.

Näkee miehiä joka kirjoituksessa 🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinua täällä kukaan kaipaa. Anna olla.

• Anonyymi

On se mahdollista. Laita viestiä.

• Anonyymi

Sillähän se selviää ja voi sopia tapaamisajan ja paikan.

• Anonyymi

Tottakai on, olenkin odottanut kutsua🤗

• Anonyymi

Tähän vatssn että ei kiitos.

• Anonyymi

vastaan

• Anonyymi

Vaikutat huomionhakuiselta kiukuttelevalta kakaralta. Miksi vaivaudut.

• Anonyymi

Ei, mikäli se minusta riippuu. Vain oikeudessa jogon molempien on pakko tulla.

• Anonyymi

Oikeus shmoikeus, onko se niin justiin aina, mitä oon toisten sekoilua ymmärtänyt

• Jos teet siitä mahdollista😌

• Anonyymi

S…rin kanssa haluaisin kyllä nähdä

• Anonyymi

Nyt on täällä epäselvä juttu omalta osalta ja pystyn keskittymään vain yhteen kerrallaan.
        Ennemminkin leikki vaiheessa.

• Anonyymi

Nyt tuli täällä naapurin leikit selviksi.

Menee ainakin muutama päivä, ennen kuin saan zen tilani takaisin.

• Anonyymi

Sariako vai Siiriä tarkoitat? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on täällä epäselvä juttu omalta osalta ja pystyn keskittymään vain yhteen kerrallaan.
        Ennemminkin leikki vaiheessa.

Jaa, minkälainen leikki teillä on meneillään? 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa, minkälainen leikki teillä on meneillään? 😄

Piirileikki! 🙂

• Anonyymi

Sopii, nähdään vaan. Onko tämä kaikille?

• Anonyymi

No ei ainakaan kenellekään yksityisesti, kai sen tästä jo huomaa! 🙂

• Anonyymi

Oikeat sanat viestinä puhelimeeni niin lähtisin vaikka heti kävelemään tuonne sateeseen.

• Anonyymi

Oletko vapaa viikonloppuna? Pistäydy kahville. Miehelle kutsu.

• Anonyymi

E ota yhteyttä

• Anonyymi

Riippunee ket tarkoitat

• Anonyymi

Mä en halua tavata ketään.

• Anonyymi

Kyllä, olisi ihanaa tavata!

• Anonyymi

Ihanaa se olisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa se olisi

Mutta kenet sinä haluaisit tavata??? Minä miehen, jolla ikää hippusen vaille 50 ja todella kivan näköinen aina vaan.

• Anonyymi

Koska voitaisiin tavata?
        Kävisikö mahdollisimman nopeasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska voitaisiin tavata?
        Kävisikö mahdollisimman nopeasti?

Kyllä kävisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kenet sinä haluaisit tavata??? Minä miehen, jolla ikää hippusen vaille 50 ja todella kivan näköinen aina vaan.

Muuten sopisi kuvaus, mutta täytin jo 50.

• Anonyymi

S-i-n-u-t, noin ota siitä mallia. Jos tavaamisen sijaan haluat tavuttaa, niin se on si-nut.

• Anonyymi

Et voi vaatia kuumeiselta kovinkaan paljoa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kaunis laulu.

• Anonyymi

Tykkäsin. Kiitos.

• Anonyymi

siihen ollut valmiina jo pitkään vastasin kuin hänelle.

• Anonyymi

Ei nyt kiinnosta enän ikinä tavata sinun kantasi on selväksi tullut no hyvää loppu elämää jos sinulla efes on

• Anonyymi

Minä haluaisin tavata hänet.

• Anonyymi

H-ä-n-e-t, ota siitä mallia, niin ei tartte jahkailla. 🙂🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

H-ä-n-e-t, ota siitä mallia, niin ei tartte jahkailla. 🙂🙃

Et nyt viitsisi viisastella, tavata voi tarkoittaa tosiaan kahta asiaa🙂
        sivu

• Anonyymi

Eipä meidän enään tarvitse nähdä eikö olla yhteydessäkään kun et osaa käyttäytyä niin ei sitten heippa

• Anonyymi

heilurin mukaan tämä voisi olla minulle mutta myös monelle muulle. omalla kohdalla uskallanko tavata, vastaus heiluri ei liiku mihinkään.

• Anonyymi

Ei kai kukaan halua tavata noin yksinkertaista tyyppiä joka ehdottaa tapaamista anonyyminä koko Suomelle!

• Anonyymi

Mutta sinun on jostain syystä pakko lueskella fanaattisesti näitä miehen huuhaatrollauksia ja länkyttää jostakin?

• Anonyymi

Ikea muijjalle?

• Anonyymi

Haluaisin olla kanssasi sylikkäin, oltais vaan ja halittaisiin ja vähän muutakin... Olisi ihana tuntea kehosi vasten kehoani, läheisyys ja meidän välinen lämpö. Oltaisiin syysillan hämärässä kahden kiireettömästi, se olisi aika taivaallista. 🧡💛

• Anonyymi

Viivyn matkalla puolen kuun aikaan.

• Anonyymi

Tarkoittaako tuo että ehtisit nähdä, vai että et ehtisi?

• Anonyymi

Onnistuu. Aloitat H ja loppuu N. ään.

• Anonyymi

Mukavaahan se olisi tutustua toisiin, vaikka alkuaskeleet onkin otettu, ei se ihan sama ole kun yhdessä pienessä tilassa kahden kesken.

• Anonyymi

Otan kopion

• Anonyymi

Ota ihmeessä. Ei haittaa. Sitähän sä halusit. Kostoa. Ai vittu oon hölmö, taas. Ei voi kun nauraa itselleen. Ja varsinkin sulle miten sää***tävä kiusaaja olet. 😊😊😊😊

Hyvää loppuelämää ❤️

• Anonyymi

Kopiovastaava tavattavissa

• Anonyymi

Ite Pulkkinenko se siellä?

• Anonyymi

Missä nähdäån ja mistä tunnetaan toisemme

• Anonyymi

Ehdotuksia missä.

• Anonyymi

Ryhmätreffit Senaatintorilla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ryhmätreffit Senaatintorilla?

Peskää ny rappuset ym samalla vaivalla

• Anonyymi

Onnistuu. Mennäänkö kävelemään?

• Anonyymi

Heh

• Anonyymi

Mennään 🌌

• Anonyymi

No mihin tulet kahville tai jotain muuta?

• Anonyymi

Tänään on taas se torstai ja huomenna perjantai.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En halua tavata nyt uusia ihmisiä.
      Olet tervetullut elämääni, jos tiedät missä asun.

• Anonyymi

Tiedän jos asut siellä minne viimes kohdatessaemme kävelit, tosin en tiedä kuin mikä talo se on 😉😍 (en oo ap mutta haluan silti tavata)

• Anonyymi

Mitä täällä itket

• Anonyymi

なぜ会いたいのか

• Anonyymi

🤔🙄🤪 oujea.

• Anonyymi

あなたを知りたいです

• Anonyymi

Hankalan reitin jatkeena olen.

• Anonyymi

Väärä päivä vasemmalla puolen nyt.

• Anonyymi

Niin kuka ja kenelle? Nämä kaipausviestit turhia jos et kerro kuka olet ja ketä kaipaat. Sekin olisi tärkeä tietää onko M-N vai N-M

• Anonyymi

Olen n ja se on nyt moro, kohta lentokone nousee ilmaan.

• Anonyymi

jos olisit hän…niin ehkä mul vois olla aikaa

• Anonyymi

Sun vuoro. Ei tohon edelliseen voi vastata mitään. En tiedä enää mitä minusta haluat. En ole tyrkky. Enkä itseäni enempää enää alttiiksi tälle sun pelille laita. Ymmärrän sun pointit, avaat mun silmiä, oot siinä tosi taitava. Silti hämmennät mua liikaa. Jossain on iso red flag joka heiluu, ei, se ei ole pelkästään se, se on palosireeni joka huutaa älä tee sitä.

Mun on vaikea luottaa, en luota lähtökohtaisesti kehenkään. Sä et auta asiaa yhtään.

• Anonyymi

Mopoottele sinne postilaatikolleni ja ehdota ajankohtaa tapaamiselle?

• Anonyymi

No missä nähdään ? Onko pokkaa ?

• Anonyymi

Eiku nokkaa.

• Anonyymi

Käykö huomenna aamupäivällä.

• Anonyymi

Ei minua kannata yrittää tavata sen jälkeen,kun tyydytin toisen miehen kädellä.

J mies

• Anonyymi

🫣🤭voihan mites nyt niin kävi.

• Anonyymi

Voihan pyhä jysäys! Haluaisit tavata ja tällä palstalla tuot sen esiin. Oletko ymmärtänyt ettei tämä keskustelupalsta ole tapaamispyyntöjä varten. Kenet sinä haluaisit tavata? Tämä palsta kattaa koko suomen, tyhjä tänne on laittaa toiveita tapaamisesta. Toki kun ilmoitat nimen, paikkakunnan, ketä haet ja kerrot kuka hakee, voisit saadakin yhteyden. Treffipalstat ovat erikseen. Mielestäni jatkossa tämän kaltaisia ilmoituksia ei tulisi sallia tällaiselle palstalle. Epätoivoisia seuranhakuja varten ovat ihan omat palstat. En minäkään ensirakkauteeni saa yhteyttä tällä palstalla vaikka kertoisin ; se olit sinä 125 yamaha- kevarilla gruisailtiin vuonna -73. Missä olet? Toki en kaipaakaan, oli vaan esimerkki, kuinka epätoivoista on ketään näin etsiä. Mutta onhan tässä tärkeä puoli henkisen hyvinvoinnin kannalta; Jos on ilman rakkautta, läheisyyttä, sen voi tuoda julki näin, "etsin kunnes löydän sun". Näin se ei kuitenkaan toimi, ihmisten on tavattava kasvotusten, keskusteltava, se lähtee siitä tai sitten ei. Hyvää jatkoa , kuka lienetkin. Voihan se olla että salarakkaat näin viestittelevät toisilleen. No, on se lapsellista touhua. Jokainen teke niin kuin lystää.

• Anonyymi

Nyt vasta luin noita muita kommentteja ja todella järkytyin. Kuinka paljon tässä maassa on yksinäisiä ja epätoivoisia ihmisiä. Tuntuu pahalta. Fantasiat ovat keksityissä tarinoissa tietokoneelle.. Ei ole muuta sanottavaa.

• Anonyymi

Vastaukseni olisi yhä kyllä.

• Anonyymi

Vastannut näihin jo monta kertaa.

• Anonyymi

Tule nainen illalla saunaan. Tiedät kyllä missä asun. Olen viikonlopun töissä niin en liiku sinun kaupungissasi, jotta itse pääsin soittelemaan ovikelloasi. Ja jos tämä nyt koskettaa useampaakin kaipaajaa niin ei mene ainakaan kutsu hukkaan.

• Anonyymi

Tapaaminen olisi mahdollista. Sinun tarvitsisi vain kysyä.

• Anonyymi

Miksi et itse kysy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et itse kysy?

Koska en minä oikeastaan kaipaa ketään. Muutama nainen on sellainen, että nussisin jos tulisi mahdollisuus, mutta en minä heidän kanssaan mitään parisuhdetta halua.

• Anonyymi

On mahdollista jos olet kaipaamani nainen

• Anonyymi

Haluaisin

Yhden miehen jo vihdoinkin...

N- M

• Anonyymi

koulutuksia on tarjolla, kauneusalan kotkeatutkintos, mukana markkinointia, liikuntaa ja personal trainingiä, tai sitten hyvinvointia, seksuaaliterapiaa. tuo kauneusalan korkeakoulututkinto työn ohessa voisi olla hyvä, suhteita muualle myös. teille siis. ja miehet harkiten, kiitos, jutut pois. hiljaa mennään pari vuotta, työtä ja kärsivällisyyttä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      103
      3624
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      316
      1932
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1737
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      97
      1612
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      419
      1564
    6. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1500
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      431
      1452
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1210
    9. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      43
      1087
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      359
      1041
    Aihe