Jos mitenkään mahdollista?
Haluaisin tavata sinut.
97
2695
Vastaukset
- Anonyymi
M>N?
- Anonyymi
Naisen käsialaa aloitus, mielestään tehnyt nyt oman osuutensa. Haluaa kunnon sosialistin ja feministin tapaan siirtää työt miehen vastuulle ja napsia rusinat pullasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen käsialaa aloitus, mielestään tehnyt nyt oman osuutensa. Haluaa kunnon sosialistin ja feministin tapaan siirtää työt miehen vastuulle ja napsia rusinat pullasta.
On sinulla miespuolinen aloittaja värikästä kertomaa kertakaikkiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinulla miespuolinen aloittaja värikästä kertomaa kertakaikkiaan
Tuo sinun miehenkaipuu saa omituisia ilmenemismuotoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sinun miehenkaipuu saa omituisia ilmenemismuotoja.
Näkee miehiä joka kirjoituksessa 🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sinua täällä kukaan kaipaa. Anna olla.
- Anonyymi
On se mahdollista. Laita viestiä.
- Anonyymi
Sillähän se selviää ja voi sopia tapaamisajan ja paikan.
- Anonyymi
Tottakai on, olenkin odottanut kutsua🤗
- Anonyymi
Tähän vatssn että ei kiitos.
- Anonyymi
vastaan
- Anonyymi
Vaikutat huomionhakuiselta kiukuttelevalta kakaralta. Miksi vaivaudut.
- Anonyymi
Ei, mikäli se minusta riippuu. Vain oikeudessa jogon molempien on pakko tulla.
- Anonyymi
Oikeus shmoikeus, onko se niin justiin aina, mitä oon toisten sekoilua ymmärtänyt
Jos teet siitä mahdollista😌
- Anonyymi
S…rin kanssa haluaisin kyllä nähdä
- Anonyymi
Nyt on täällä epäselvä juttu omalta osalta ja pystyn keskittymään vain yhteen kerrallaan.
Ennemminkin leikki vaiheessa. - Anonyymi
Nyt tuli täällä naapurin leikit selviksi.
Menee ainakin muutama päivä, ennen kuin saan zen tilani takaisin. - Anonyymi
Sariako vai Siiriä tarkoitat? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on täällä epäselvä juttu omalta osalta ja pystyn keskittymään vain yhteen kerrallaan.
Ennemminkin leikki vaiheessa.Jaa, minkälainen leikki teillä on meneillään? 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, minkälainen leikki teillä on meneillään? 😄
Piirileikki! 🙂
- Anonyymi
Sopii, nähdään vaan. Onko tämä kaikille?
- Anonyymi
No ei ainakaan kenellekään yksityisesti, kai sen tästä jo huomaa! 🙂
- Anonyymi
Oikeat sanat viestinä puhelimeeni niin lähtisin vaikka heti kävelemään tuonne sateeseen.
- Anonyymi
Oletko vapaa viikonloppuna? Pistäydy kahville. Miehelle kutsu.
- Anonyymi
E ota yhteyttä
- Anonyymi
Riippunee ket tarkoitat
- Anonyymi
Mä en halua tavata ketään.
- Anonyymi
Kyllä, olisi ihanaa tavata!
- Anonyymi
Ihanaa se olisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa se olisi
Mutta kenet sinä haluaisit tavata??? Minä miehen, jolla ikää hippusen vaille 50 ja todella kivan näköinen aina vaan.
- Anonyymi
Koska voitaisiin tavata?
Kävisikö mahdollisimman nopeasti? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska voitaisiin tavata?
Kävisikö mahdollisimman nopeasti?Kyllä kävisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kenet sinä haluaisit tavata??? Minä miehen, jolla ikää hippusen vaille 50 ja todella kivan näköinen aina vaan.
Muuten sopisi kuvaus, mutta täytin jo 50.
- Anonyymi
S-i-n-u-t, noin ota siitä mallia. Jos tavaamisen sijaan haluat tavuttaa, niin se on si-nut.
- Anonyymi
Et voi vaatia kuumeiselta kovinkaan paljoa.
- Anonyymi
Kukaan ei tiedä, ei yksikään https://youtu.be/YmBs2OL8yVY?si=zELgPr1qkPjeqsdI
- Anonyymi
Kaunis laulu.
- Anonyymi
Tykkäsin. Kiitos.
- Anonyymi
siihen ollut valmiina jo pitkään vastasin kuin hänelle.
- Anonyymi
Ei nyt kiinnosta enän ikinä tavata sinun kantasi on selväksi tullut no hyvää loppu elämää jos sinulla efes on
- Anonyymi
Minä haluaisin tavata hänet.
- Anonyymi
H-ä-n-e-t, ota siitä mallia, niin ei tartte jahkailla. 🙂🙃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
H-ä-n-e-t, ota siitä mallia, niin ei tartte jahkailla. 🙂🙃
Et nyt viitsisi viisastella, tavata voi tarkoittaa tosiaan kahta asiaa🙂
sivu
- Anonyymi
Eipä meidän enään tarvitse nähdä eikö olla yhteydessäkään kun et osaa käyttäytyä niin ei sitten heippa
- Anonyymi
heilurin mukaan tämä voisi olla minulle mutta myös monelle muulle. omalla kohdalla uskallanko tavata, vastaus heiluri ei liiku mihinkään.
- Anonyymi
Ei kai kukaan halua tavata noin yksinkertaista tyyppiä joka ehdottaa tapaamista anonyyminä koko Suomelle!
- Anonyymi
Mutta sinun on jostain syystä pakko lueskella fanaattisesti näitä miehen huuhaatrollauksia ja länkyttää jostakin?
- Anonyymi
Ikea muijjalle?
- Anonyymi
Haluaisin olla kanssasi sylikkäin, oltais vaan ja halittaisiin ja vähän muutakin... Olisi ihana tuntea kehosi vasten kehoani, läheisyys ja meidän välinen lämpö. Oltaisiin syysillan hämärässä kahden kiireettömästi, se olisi aika taivaallista. 🧡💛
- Anonyymi
Viivyn matkalla puolen kuun aikaan.
- Anonyymi
Tarkoittaako tuo että ehtisit nähdä, vai että et ehtisi?
- Anonyymi
Onnistuu. Aloitat H ja loppuu N. ään.
- Anonyymi
Mukavaahan se olisi tutustua toisiin, vaikka alkuaskeleet onkin otettu, ei se ihan sama ole kun yhdessä pienessä tilassa kahden kesken.
- Anonyymi
Otan kopion
- Anonyymi
Ota ihmeessä. Ei haittaa. Sitähän sä halusit. Kostoa. Ai vittu oon hölmö, taas. Ei voi kun nauraa itselleen. Ja varsinkin sulle miten sää***tävä kiusaaja olet. 😊😊😊😊
Hyvää loppuelämää ❤️
- Anonyymi
Kopiovastaava tavattavissa
- Anonyymi
Ite Pulkkinenko se siellä?
- Anonyymi
Missä nähdäån ja mistä tunnetaan toisemme
- Anonyymi
Ehdotuksia missä.
- Anonyymi
Ryhmätreffit Senaatintorilla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ryhmätreffit Senaatintorilla?
Peskää ny rappuset ym samalla vaivalla
- Anonyymi
Onnistuu. Mennäänkö kävelemään?
- Anonyymi
Heh
- Anonyymi
Mennään 🌌
- Anonyymi
No mihin tulet kahville tai jotain muuta?
- Anonyymi
Tänään on taas se torstai ja huomenna perjantai.
- Anonyymi
Tapaamisiin https://tapaaminen.net/
- Anonyymi
En halua tavata nyt uusia ihmisiä.
Olet tervetullut elämääni, jos tiedät missä asun.- Anonyymi
Tiedän jos asut siellä minne viimes kohdatessaemme kävelit, tosin en tiedä kuin mikä talo se on 😉😍 (en oo ap mutta haluan silti tavata)
- Anonyymi
Mitä täällä itket
- Anonyymi
なぜ会いたいのか
- Anonyymi
🤔🙄🤪 oujea.
- Anonyymi
あなたを知りたいです
- Anonyymi
Hankalan reitin jatkeena olen.
- Anonyymi
Väärä päivä vasemmalla puolen nyt.
- Anonyymi
Niin kuka ja kenelle? Nämä kaipausviestit turhia jos et kerro kuka olet ja ketä kaipaat. Sekin olisi tärkeä tietää onko M-N vai N-M
- Anonyymi
Olen n ja se on nyt moro, kohta lentokone nousee ilmaan.
- Anonyymi
jos olisit hän…niin ehkä mul vois olla aikaa
- Anonyymi
Sun vuoro. Ei tohon edelliseen voi vastata mitään. En tiedä enää mitä minusta haluat. En ole tyrkky. Enkä itseäni enempää enää alttiiksi tälle sun pelille laita. Ymmärrän sun pointit, avaat mun silmiä, oot siinä tosi taitava. Silti hämmennät mua liikaa. Jossain on iso red flag joka heiluu, ei, se ei ole pelkästään se, se on palosireeni joka huutaa älä tee sitä.
Mun on vaikea luottaa, en luota lähtökohtaisesti kehenkään. Sä et auta asiaa yhtään.
- Anonyymi
Mopoottele sinne postilaatikolleni ja ehdota ajankohtaa tapaamiselle?
- Anonyymi
No missä nähdään ? Onko pokkaa ?
- Anonyymi
Eiku nokkaa.
- Anonyymi
Käykö huomenna aamupäivällä.
- Anonyymi
Ei minua kannata yrittää tavata sen jälkeen,kun tyydytin toisen miehen kädellä.
J mies- Anonyymi
🫣🤭voihan mites nyt niin kävi.
- Anonyymi
Voihan pyhä jysäys! Haluaisit tavata ja tällä palstalla tuot sen esiin. Oletko ymmärtänyt ettei tämä keskustelupalsta ole tapaamispyyntöjä varten. Kenet sinä haluaisit tavata? Tämä palsta kattaa koko suomen, tyhjä tänne on laittaa toiveita tapaamisesta. Toki kun ilmoitat nimen, paikkakunnan, ketä haet ja kerrot kuka hakee, voisit saadakin yhteyden. Treffipalstat ovat erikseen. Mielestäni jatkossa tämän kaltaisia ilmoituksia ei tulisi sallia tällaiselle palstalle. Epätoivoisia seuranhakuja varten ovat ihan omat palstat. En minäkään ensirakkauteeni saa yhteyttä tällä palstalla vaikka kertoisin ; se olit sinä 125 yamaha- kevarilla gruisailtiin vuonna -73. Missä olet? Toki en kaipaakaan, oli vaan esimerkki, kuinka epätoivoista on ketään näin etsiä. Mutta onhan tässä tärkeä puoli henkisen hyvinvoinnin kannalta; Jos on ilman rakkautta, läheisyyttä, sen voi tuoda julki näin, "etsin kunnes löydän sun". Näin se ei kuitenkaan toimi, ihmisten on tavattava kasvotusten, keskusteltava, se lähtee siitä tai sitten ei. Hyvää jatkoa , kuka lienetkin. Voihan se olla että salarakkaat näin viestittelevät toisilleen. No, on se lapsellista touhua. Jokainen teke niin kuin lystää.
- Anonyymi
Nyt vasta luin noita muita kommentteja ja todella järkytyin. Kuinka paljon tässä maassa on yksinäisiä ja epätoivoisia ihmisiä. Tuntuu pahalta. Fantasiat ovat keksityissä tarinoissa tietokoneelle.. Ei ole muuta sanottavaa.
- Anonyymi
Vastaukseni olisi yhä kyllä.
- Anonyymi
Vastannut näihin jo monta kertaa.
- Anonyymi
Tule nainen illalla saunaan. Tiedät kyllä missä asun. Olen viikonlopun töissä niin en liiku sinun kaupungissasi, jotta itse pääsin soittelemaan ovikelloasi. Ja jos tämä nyt koskettaa useampaakin kaipaajaa niin ei mene ainakaan kutsu hukkaan.
- Anonyymi
Tapaaminen olisi mahdollista. Sinun tarvitsisi vain kysyä.
- Anonyymi
Miksi et itse kysy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et itse kysy?
Koska en minä oikeastaan kaipaa ketään. Muutama nainen on sellainen, että nussisin jos tulisi mahdollisuus, mutta en minä heidän kanssaan mitään parisuhdetta halua.
- Anonyymi
On mahdollista jos olet kaipaamani nainen
- Anonyymi
Haluaisin
Yhden miehen jo vihdoinkin...
N- M - Anonyymi
koulutuksia on tarjolla, kauneusalan kotkeatutkintos, mukana markkinointia, liikuntaa ja personal trainingiä, tai sitten hyvinvointia, seksuaaliterapiaa. tuo kauneusalan korkeakoulututkinto työn ohessa voisi olla hyvä, suhteita muualle myös. teille siis. ja miehet harkiten, kiitos, jutut pois. hiljaa mennään pari vuotta, työtä ja kärsivällisyyttä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033624Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161932Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471737- 971612
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4191564Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21500Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311452Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041