Taiteilija sirtelee käpyjä jos Kumi puhkees. Ei ole mieleinen siitä syystä siirtää haluaa että hänen autosta särkyy Rengas saisi korvauksia haluaa saada korvauksia saa ruveta taiteilijaksi itse taiteilija
Vastaukset 1
- Anonyymi
Lumikokkare tiellä estää taiteilijan ajamasta onnettomalaan taiteilijapirttiin mökkiin. Metsäkoneurakoija työntekijä kuuntelee taiteilija naisen selitystä että tiellä on lumi valli esteenä tahallaan laitettu. Taiteilija nainen ja miehensä soittaa auraaja valmetti linkoojan. Linkooja kysyy naiselta ja sen mieheltä ihmeissään mitä taas nyt on tapahtunut. Metsäkoneurakoija työntekijä ei jäänyt taiteilijanaisen selvityksen vuoksi odottelemaan vaan ajoi pikkumäelle metsäleimikolleen töihin. Nämä kaksi lumilohkareen tietäjää taiteilijanainen ja miehensä ajoivat vuorotellen lumilohkaretta katsomaan ja peruuttivat takaisin risteykseen, tätä kesti tunnin eikä näillä ollut kykyä siirtää lumilohkaretta pois, koska koko keissi naisen ja miehen tiimoilta perustui omaankiukkuunsa.
Hahassuilta tämän tyyppiset jutut ei tule loppumaan heiltä koska karhunpaskakin on heidän siirtämänä ollut tiellä josta kertovat lauseet kasvotaulussa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791752
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo108771En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset208669- 133638
- 52591
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20580Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562- 37546