PETTERI oli TUNNIN junassa.

Anonyymi-ap

Mitä tapahtui? ARVAA ellet TIEDÄ .

46

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      OIKEA VASTAUS : ei mitään .

      • Anonyymi

        Se oli iso voitto kansalle.


      • Anonyymi

        Petteri haluaa tunnin juna kerhoon.


      • Anonyymi

        Ny kiäritään hihat.

        Käteinenkin kääri aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri haluaa tunnin juna kerhoon.

        Oliko juna myöhässä ??

        Eikö Petteri ehtinytkään UTVAan???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        Petteri Lama jatkaa 1930-lukua kohti ottaen ennätysmäärän velekoo .


      • Anonyymi

        PETTERI MENEE UUDELLEEN TUNNINJUNAAN.
        JOS TAPAHTUISI.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PETTERI MENEE UUDELLEEN TUNNINJUNAAN.
        JOS TAPAHTUISI.

        On kova junnamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri haluaa tunnin juna kerhoon.

        Hoksauttiko ORPO?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PETTERI MENEE UUDELLEEN TUNNINJUNAAN.
        JOS TAPAHTUISI.

        Petteri Lama yllattyi tunnin junassa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kova junnamaan.

        Petteri junnaa valtion lainojen lyhentämistä, kun väitti yli 6 miljoonaa velan lyhentyvän ekan vuoden aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ny kiäritään hihat.

        Käteinenkin kääri aikanaan.

        Tulos olikin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoksauttiko ORPO?

        Nyt alkaa tapahtua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        Petteri : EN MUUTA KEKSINYT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        SE OLI TOIMENPIDE,JOLLA SUOMI NOUSEE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko juna myöhässä ??

        Eikö Petteri ehtinytkään UTVAan???

        SEKOILU SEIS ⛔ PETTERI PARADOKSI .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko juna myöhässä ??

        Eikö Petteri ehtinytkään UTVAan???

        UTVA OLIKIN YKSIMIELINEN.
        EI PAATETTY MITÄÄN .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri Lama jatkaa 1930-lukua kohti ottaen ennätysmäärän velekoo .

        Petteri kokeili vessaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko juna myöhässä ??

        Eikö Petteri ehtinytkään UTVAan???

        TUNNIN JUNA STOPPASI SALOON.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        Vauhdin hurmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        NYT menen TUNNIN junaan.

        SE EI LIIKu.
        SAAN OLLA RAUHASSA.


      • Anonyymi

        Petteri nautti TOLOKKUA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PETTERI MENEE UUDELLEEN TUNNINJUNAAN.
        JOS TAPAHTUISI.

        KOHTI RUISROCKIA JUNAILLAAN. TOLOKKUA SIELLÄ OOTTELEE.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOHTI RUISROCKIA JUNAILLAAN. TOLOKKUA SIELLÄ OOTTELEE.

        Rakennetaanko Ruissaloon oma rock-sivuraide


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri Lama yllattyi tunnin junassa .

        Meni vaatimaan ilmaisia lounaita ravintolavaunuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        Kansalaiset nauttivat tunnin vapaudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoksauttiko ORPO?

        PETTERIKÖ HOKSAUTTI?.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        TYHJÄ ARPA.


      • Anonyymi00042
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        YKSIRAITEISELLA EDETÄÄN


      • Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

        YKSIRAITEISELLA EDETÄÄN

        Joko Orpolla on uusi sonderzug jo valmiina raiteille


      • Anonyymi00044
        Anonyymi kirjoitti:

        Petteri haluaa tunnin juna kerhoon.

        YKSIRAITEINEN ON UUSI VISIOMME


      • Anonyymi00045
        Anonyymi kirjoitti:

        Se oli iso voitto kansalle.

        JUNASSA EI LEIKATTU, OTETTIIN TOLOKKUA


    • Pölhöpersu Petturi Orpo ensimmäinen tyhmä, odottaa persuilta komennusta Suomen EU-erosta, eli koska ja miten se tulee kansalle ilmoittaa.

      Tai hän pelkäsi saavansa Jyri Häkämieheltä kovat haukut, koska työttömyys on noussut liian vähän ja palkansaajilla on vielä pikkuisen lainsuojaa. Ne hallituksen on mitä pikimmin poistettava, samoin kaikki palkkaan kuuluvat lisät.

      • Anonyymi

        Palkansaajien lopullinen kuolinisku on vaikea tai hidas toteuttaa mutta ainahan voimme härskillä hintojen nousuilla putsata palkansaajat kurjuuteen. Samalla eläkeläiset. Terveisin kokoomus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palkansaajien lopullinen kuolinisku on vaikea tai hidas toteuttaa mutta ainahan voimme härskillä hintojen nousuilla putsata palkansaajat kurjuuteen. Samalla eläkeläiset. Terveisin kokoomus

        Hohhoijaa Petteri PARADOKSI .


    • Anonyymi

      Ufot abduktoi lama-Petterin? Huiiiiiiiiii

    • Anonyymi

      Hän funtsasi koska leikkaukset alkaa purra .

      • Anonyymi

        Petteri toi esiin kaskulistan.
        Siitä saa moni Stand Up uutta virtaa.


      • Anonyymi

        Purra harmistui nimensä käytöstä .


    • Anonyymi

      Kyseli joko-joko ollaan 1800-luvulla torpparilaitoksessa?

    • Anonyymi

      Toivottavasti myös toinen Ville saa hallituksen luottamuksen, jos oppositio esittää epäluottamus äänestystä.

    • Anonyymi

      En muuta keksinyt!

    • Anonyymi

      Villellä oli oikeus tehdä ratkaisu, siihen emme puutu.

    • Anonyymi

      Reklamoi VRää kun matkaan kului aikaa 1 h 18 min

      • Anonyymi

        Lisäksi piti maksaa ruoat ja juomat omasta pussista tähän ei ole kokoomuksessa totuttu


    • Anonyymi00046

      Vois Petterin muokkaa johonkin turkulaiseen junaan joka kuuluu omaan valtioonsa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe