Eki on kokemukseni mukaan vaikeuttanut laatimiaan ristikoita. Apu 40 Ekin laatima ristikko ei ollut muutaman viikon tapaisesti läpikirjoitettava vaan ristikkoa sai tosissaan pohtia. Edellinenkin Eki laatima ristikko oli haastavampi kuin vaikka puoli vuotta sitten julkaistut Ekin ristikot.
Miten Apu Ristikot -lehden kohdalla on tilanne.
Apu- ja Apu Ristikot -lehtien ristikot
6
478
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä muuta kuin kioskille ostamaan kyseinen lehti!
- Anonyymi
Ensi maanantain Iltiksen lööppi: "Ratkoja raivoissaan: Suomalainen laatija vaikeuttaa sanaristikoitaan!"
Turha parodisoida.
Jotkut ovat täällä esittäneet toiveen, että Avun ristikoita vaikeutettaisiin. Positiivisena asian koin, sillä aiemmin Ekin "kakkoset" olivat läpikirjoitettavia pehmiksiä. Joku joskus kirjoitti, että Wahlströmin ykköset olivat vaikeampia. Nyt yksi- ja kaksipalloiset vastaavat paremmin vaikeustasomerkintöjään.- Anonyymi
Tapio-Huuhaa kirjoitti:
Turha parodisoida.
Jotkut ovat täällä esittäneet toiveen, että Avun ristikoita vaikeutettaisiin. Positiivisena asian koin, sillä aiemmin Ekin "kakkoset" olivat läpikirjoitettavia pehmiksiä. Joku joskus kirjoitti, että Wahlströmin ykköset olivat vaikeampia. Nyt yksi- ja kaksipalloiset vastaavat paremmin vaikeustasomerkintöjään.Keisari haluaa hallita. Ei siedä, että Eki tekee omat päätöksensä neuvottelematta keisarin kanssa. Keisarilla on kuitenkin mustavyö arvostelussa ja jankkaamisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keisari haluaa hallita. Ei siedä, että Eki tekee omat päätöksensä neuvottelematta keisarin kanssa. Keisarilla on kuitenkin mustavyö arvostelussa ja jankkaamisessa.
Oli sitten ihan pakko pilata säie?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli sitten ihan pakko pilata säie?
Huuhaa se on ihan itse pilannut aikamoisen määrän säikeitä eri palstoilla. Toisilla on tekemistä jos aikovat yltää samoihin lukuihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1482007Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041701- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45917