Tämä tunne, sitä on vaikea sanoittaa

Anonyymi-ap

Kaipuu luoksesi on ääretön nainen. Mieli on jatkuvasti painuksissa, en saa rauhaa, en iloa, koska minulta puuttuu sinä. Pelkkä kuva tai vilaus sinusta tuo ilon minulle, niin, mitä olisivatkaan hyvät sanat ja hymy. Nauran ääneen kun kuvittelen meidän välistä keskustelua ja nasevia kommentteja. Näitä ajatellessani vaivun syvälle alakuloon, ja olo on lohduton. Se, että sinut on revitty irti elämästäni riipii ja viiltää koko ajan haavoja sisälle sydämeen, koska tiedän, minkä riemun pystyt tuottamaan minulle. Vain sinä. Jokin universumin suuri erehdys tai vääryys tässä on tapahtunut.

23

755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsehän valehtelit

    • Anonyymi

      Ei sinulta puutu minä.

    • Anonyymi

      Miksi, miksi et ota yhteyttä?

    • Anonyymi

      Koska olet hänet nähnyt viimeksi?

      • Anonyymi

        Tällä viikolla. Paitsi ei olla juteltu.


    • Anonyymi

      M naiselle? 😇

    • Anonyymi

      Joka päivä mietin ihan samaa. Miksi haluan erota, siksi että sinä olet olemassa. On vain yksi elmä toivon että saan jakaa vielä paljon hetkiä kanssasi. Luulin että lähtemisen jälkee se helpottaa, mutta tunne vain syö sisintä. Olisipa vielä ihana toukokuinen päivä, ja saisin kävellä kanssasi.

    • Anonyymi

      Miksi minut on revitty elämästäsi? Sukusi päätti?

      • Anonyymi

        Suku ei liity tähän mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suku ei liity tähän mitenkään.

        Oliko tämä se kuu ja aurinko juttu?


    • Anonyymi

      Et edes kuvittele kuinka paljon haluaisin saada tämän viestiä sinulta...

    • Anonyymi

      en usko että olet kaivattuni. hän ei käy palstalla! ja eks kaivatulle tiedoksi -älä kuseta_

    • Anonyymi

      Sinä valitsit sen kaiken muun. Heitit minut syrjään kuin roskan etkä edes antanut kunnon selitystä. Siihen epärehellisyytesi, valheesi, minun luottamukseni pettäminen ja pettäminen itsessään. Kuinkahan monta niitä kaikkiaan oli koko sen puolen vuoden aikana? Miten voisin luottaa enää sinuun?
      Mn

      • Anonyymi
        UUSI

        Jos on noin kohdellut sinua, niin ei kai hän kirjoittelisi kauniita palstalla?


      • Anonyymi
        UUSI

        Eiköhän tuo käytös ole itsessään vastaus jo. Hän ei ole ikinä välittänyt sinusta mitenkäään joten uskalsi alusta asti riskeerata kaiken. Hän myös luotti siihen, että olet aina häntä odottamassa vaikka miten huonosti kohtelisi. Se ei ole rakkautta, se on pelkkää hyväksikäyttöä


    • Anonyymi

      Kun pitää aistit ja sielun avoimina, voi inspiroitua melkein mistä vaan. Nähdä positiivisena sen kohta alkavan vuodenvaihteen kun jää tuijottamaan lumihiutaleita ja sitä, miten nätisti auro-autot lanaavat kinokset tien poskeen. Kylmyys ja ketutus. Saan energiaa silloin hitaista aamuista ja kaksi kuppia kahvia. Mitä tahansa päivä tuo vastaan, aamun hetki on ladannut täyteen virtaan.

      https://youtu.be/jyjVCbTo5F0?si=CIaqzzSfeie66Dme

    • Anonyymi

      Nää ei ole koskaan mulle, kun en ole kuviani mihinkään laittanut vuosiin. Niistä omista kuvista tai oman elämän jakamisesta netissä ei voi seurata mitään hyvää.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI

      Johtui muista asioista kuin teistä kahdesta?

      • Anonyymi
        UUSI

        En ymmärrä mihin viittaat. En muista mitä kysyin viimeksi. Ps. Laitoin sulle viestiä. Vastaa jos uskallat. Oon ihan loppu tähän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mihin viittaat. En muista mitä kysyin viimeksi. Ps. Laitoin sulle viestiä. Vastaa jos uskallat. Oon ihan loppu tähän.

        Missä laitoit?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä mihin viittaat. En muista mitä kysyin viimeksi. Ps. Laitoin sulle viestiä. Vastaa jos uskallat. Oon ihan loppu tähän.

        Kysymys oli täysin sivusta, tilanteen kyselyä. Ap-viesti oli niin murheellinen ja sitä toivoisi, että ihmiset voisivat vielä selvittää asiansa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Nainen, tänään ajattelin paljon sinua. Jotkut asiat muistuttavat sinusta. 💕

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Apua, pappi-Kanala maksoi hurjat 7800 euroa immuniteettilippaasta tosi-tv-sarjassa!

      Ohhoh! Aikamoinen veikko tämä Kari. Pastori-Kanala on pelannut kyllä kovaa peliä Myyrä-realityssä. Hän teki pysäyttävän
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1462
    2. Ensitreffit alttarilla Jenni tilittää hermona itkien -Tämä iso haaste Jyrkin kanssa: "Ei, niinku..."

      Voi ei… Mitähän tästä Jennin ja Jyrkin liitosta vielä tulee…? Ei se jalkapallokaan taida yhdistää tarpeeksi. Lue lisä
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1391
    3. Riskialttiit mielipiteenne

      Onko sinulla sellaisia mielipiteitä erinäisistä asioista, joista todennäköisesti loukkaannuttaisiin ja jonkinsortin pask
      Sinkut
      29
      1341
    4. Havahduitkohan jälkikäteen siihen

      että me molemmat haluttiin toisistamme kumppanit? Kumpikaan ei vain pystynyt olemaan järjen äänenä, sattuneesta syystä,
      Tunteet
      14
      1308
    5. Feministit eivät halua, että naiset ajelevat karvojaan

      He haluavat, että naiset eivät viehätä miehiä. https://yle.fi/a/74-20112171
      Maailman menoa
      80
      1073
    6. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      101
      805
    7. Tämä tunne, sitä on vaikea sanoittaa

      Kaipuu luoksesi on ääretön nainen. Mieli on jatkuvasti painuksissa, en saa rauhaa, en iloa, koska minulta puuttuu sinä.
      Ikävä
      23
      755
    8. Yle 10/24: Marinin hallituspohja 56,6 %, Orpon 44,0 %

      Eipä näytä Orpon äärioikeistoporukalla olevan vieläkään kansan mandaattia sekopäisten päätöstensä tueksi. Ei Orpolla ol
      Maailman menoa
      210
      737
    9. Kuoleva kylä

      KS; "Komake Oy ir­ti­sa­noi vuok­ra­so­pi­muk­sen­sa Tai­val­kos­ken kunnan kanssa – toi­min­ta jatkuu vielä talven yli
      Taivalkoski
      21
      706
    10. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      695
    Aihe