Miltä tuntuu

Anonyymi-ap

Jos joku on palavasti sinuun rakastunut?

35

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluaisin tietää siitä. Tuntuisi maailman parhaalta.

      • Anonyymi

        Itse ajattelen, et silloin ei kannata käsitellä herkästi palavia aineita, eikä materiaaleja? Kännykän lataaminenkin on hyvä suorittaa silloin muualla kuin kotona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ajattelen, et silloin ei kannata käsitellä herkästi palavia aineita, eikä materiaaleja? Kännykän lataaminenkin on hyvä suorittaa silloin muualla kuin kotona?

        Toi on totta, oltava monessa asiassa paljon varovaisempi.


    • Anonyymi

      Riippuu siitä, kuka! Se, että joku olisi ihastunut minun ei ole mikään syy ihastua itse.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei, mut se, et jos toinen on sinulle mieleen, silloin lähtökohdat ovat yhdessä ololle paljon myönteisemmät. Täytyy tuntua hyvältä niin että sydäntä lämmittää ajatuskin yhdessä olosta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mut se, et jos toinen on sinulle mieleen, silloin lähtökohdat ovat yhdessä ololle paljon myönteisemmät. Täytyy tuntua hyvältä niin että sydäntä lämmittää ajatuskin yhdessä olosta.

        2024-10-04 10:15:27
        Totta. Erään hepun kohdatessani sydän rauhoittui ja tuntui, kuin kuuluisin aina siihen hänen lähelleen. Yleensä olen kovin epäluuloinen ihmisten suhteen.


    • Anonyymi

      Mukavalta tuntuisi jos saisin siitä tietää.

    • Anonyymi

      En tiedä

    • Anonyymi

      No eipä ole eikä tule tällä naamalla

    • Anonyymi

      Miltä se ny tuntuis kyllä mä ainakin tiedän että lapseni rakastavat isäänsä ja minä isänä lapsiani vaikka en sitäkään luultavasti osaa näyttää mu se taas ei ole lasteni ongelma eikä vika

    • Anonyymi

      Vaahtosammutin on aina käden ulottuvilla. 🧯

    • Anonyymi

      Jos molemmat on palavasti rakastunut niin se tunne on paras ikinä. Intohimo räiskyää! Jos toisen tunteet on laimeat niin ei toimi ei!

    • Anonyymi

      Silloin, kun ei pidä toisesta enempää, se tuntuu vaivaannuttavalta. Olen kerran saanut täysin puskista rakkaudentunnustuksen nuorena. Olin hyvin hämmentynyt ja en tiennyt enää, miten suhtautua. Sen jälkeen en ole enää saanutkaan tunnustuksia, kun olen ollut varattu melkein koko iän 😏
      Ei ole kukaan niin palavasti ihastunut varattuna 😂

    • Anonyymi

      olisin järkyttynyt

    • Anonyymi

      En tiedä miltä tuntuu. Joku on joskus sanonut olevansa rakastunut minuun, mutta ei näyttänyt sitä juuri mitenkään, joten ei se missään oikein tuntunutkaan.

      • Anonyymi

        Pieni kalu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni kalu?

        Kasva aikuiseksi.


    • Anonyymi

      kyllä se varmaan on upea tunne kun mies ja nainen rakastuu samanaikaisesti, sellaista kokonaisvaltaista, suudellessa kuluisi tunteja ja rupatellessa tai muuta mukavaa tehdessä loput tunnit. sitä kai se on, ei ole aikaa muille eikä muuhun, täytyy pidellä toista kiinni tai odottaa sitä jossain tai olla menossa sen luokse. rakkaus kun osuu kohdalle, se muuttaa koko elämän eikä enää koskaan ole paluuta sinne missä ei rakkautta ollut eikä sitä toista.

      https://youtu.be/kClhsgnKMzI

    • Anonyymi

      💕💕

    • Anonyymi

      Mikäli se olisi M-mies ja saisin tietää että tunne on edelleen kertoisin kaiken hänelle.

      • Anonyymi

        Kannattaa varmaan kysyä suoraan...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jos pidän henkilöstä mutta en tunne samoin, niin pahalta hänen puolesta. Jos en pidä henkilöstä enkä tunne samoin, niin epämukavalta.

      Kirjoittamani tuntui antaneen vastauksen yhteen omaan kysymykseen mutta eipä antanutkaan. Jos kaivattu pitää sinusta mutta vaikuttaa ahdistuneelta niin mitäs ihmettä se sitten tarkoittaa 🤨

      (..seksuaalista vetoa mutta ei muuta 😞)

    • Anonyymi

      Siinä lähinnä hämmentyy, toivoo että toinen rauhoittuisi että vois mennä ns. samaa tahtia.

    • Anonyymi

      En usko että minuun olisi tulisesti rakastunut
      kukaan elämäni aikana, tosin en osaa muutenkaan sanoa toisen ihmisen tunteista miten tunteet/tunteita kokee siis yleensä kun varmaan niin ettei kukaan osaa tietystikään kuin se ihminen itse. Mutta en minä sellaisesta kauhistu, ehkä hämmentyisin ja olisin aika epäuskoinen aluksi ehkä.
      Erilaisten tunteiden tunteminen on mielestäni luonnollista ihmismielelle, oli se sitten syvempää tai vähemmän syvempää, niitä on eri asteita. Mikä on sitten tulisesti rakastunut, on jokaisen oma ajatus
      siitä.

    • Anonyymi

      Voi olla liian syviä tunteita toisellakin.

      • Anonyymi

        Sitten vaan suoraan sanomaan, että nyt voisi hiukan himmailla?


    • Anonyymi

      Jos olisi superkiva mies niin haluaisin tietää ja ehkä tutustuakin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Enpä ole tuollaista kokenut.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kuumottavalta 🥵

    • Anonyymi
      UUSI

      Varmasti moni ainakin haluaisi tietää sen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Trollit kovin ”rakastuneita”

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä, kun kukaan ei ole sellaista kertonut ILR.

    • Anonyymi
      UUSI

      En tiedä, ei ole kokemusta.

    • Anonyymi
      UUSI

      Eipä oikein miltään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe