Talous Gallup

jeppe

Tällä on aika paljon keskustelua velkaisten seurojen auttamisesta. Pistetään gallup pystyyn mikä taloutesi nyky tilanne ja kuinka pohjalla olet pahimmillaan ollu?

Mulla:
Nyt 500 000
Huonoin: -100 000

28

4157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 8div

      Toinen kausi menossa, alimmillaan kassassa oli n 100K ja nyt mä olen melko tarkasti siinä missä alotinkin, eli 300K.

      • duvie-westcott

        Noh, tällä nykyisellä joukkueella , Viikingit , on jotain 60 000 miinuksella..


        Ja pahimmillaan on ollut yli 500 000 miinusta.

        2joukkuetta nimittäin mennyt konkkaan.


      • 8div
        duvie-westcott kirjoitti:

        Noh, tällä nykyisellä joukkueella , Viikingit , on jotain 60 000 miinuksella..


        Ja pahimmillaan on ollut yli 500 000 miinusta.

        2joukkuetta nimittäin mennyt konkkaan.

        No, mullahan on ainakin kai tonne aladivariin oikein hyväkin taloudellinen tilanne. Mutta toi johtuu lähinnä vaan siitä, että mä mietin kaiken tuosta näkökulmasta. Tolla tyylillä toi ensimmäinen kausi meni vähän persiilleen, mutta nyt tää toinen sujuu kuin rasvattu :o).


    • talous on

      80 000 €
      ja pahimmillaan -230 000 €

      • Moppe....

        Mulla on nyt tällä hetkellä -206 000 ja viime viikolla oli jo aika paha -340 000 mutta tästä vaan yks tie ja se on ylöspäin!!


      • gfagagagag
        Moppe.... kirjoitti:

        Mulla on nyt tällä hetkellä -206 000 ja viime viikolla oli jo aika paha -340 000 mutta tästä vaan yks tie ja se on ylöspäin!!

        Nytten 20 tonttua plussalla, eikä vissiin oo kertaakaan ollu miinuksella.. (onneksi)


    • Von-Bruker

      ei pahasti mutta -56 000. Ainakun pääsee takasin plussalle, niin ne pitää sijoittaa johkin (pelaajaan)... Jos ei ole kotipeliä, niin miinukselle menee.

      • the jack

        ärsyttää kun vieraspeleistä ei saa tuottoja itselle


      • the jack
        the jack kirjoitti:

        ärsyttää kun vieraspeleistä ei saa tuottoja itselle

        sillä viikolla kun mulla on vieras liigamatsi niin aina tulee miinusta jotain 25 000, mutta kun kotimatsiviikko, niin plussaa noin 29 000

        tiukillehan se vetää, mutta sentään sarjanousu on tulossa ja palkintorahat häämöttää


    • byromans

      Lähes 200k miinuksella käytiin ja toiminta tuotti tappiota joka viikko. Pelaaja kaupoilla pääsin alle kuukaudessa plussalle. Nyt 100k miinusta huomenna taas plussalla(jos hattrickjumala suo).

    • its3

      Pahin tilanne oli -505 000, eikä muuten edes mennyt konkkaan:=)

      Paras tilanne oli ehkä jotain 150 000 , nyt on noin saman verran miinuksella, mutta kuitenkin ainakin kun on kotipeli niin saa sen verran rahaa, että velka pienenee hitaasti mutta varmasti.

    • Hartzi

      olen joskus ollu 350k plussalla :DD ja miinuksella olin 550k kun stadionia laajensin mutta nyt on velkaa enää sellaiset 350k :P

    • Hattutemputtaja

      Joukkueen alkutaipaleella otin useasti rahaa lainaan ryhdistämistarkoituksessa, ja myöhemmin oon sitte päässy isompien hankintojen makuun.

      Parhaimmillaan n. 3 400000
      Huonoimmillaan n. 290 000

      • Hattutemputtaja

        Huonoimmillaan tietenki n. -290000. Tämänhetkisessä tilanteessa ei oo valittamista: rahaa on vajaa milli.


    • peelo

      ...raha-asioitten suhteen, nääs.

      Mulla on huonoimmillaan ollut 150000. Sitä paitsi, eikö peli ala tilanteesta, jossa rahaa on 300000? Joten se nyt ainakin kaikilla on ollut.

    • aliaas

      parhaimillaan on ollu 500000
      huonoimmillaan-500000

    • tumbi-

      -70 069 € (-102 717) € näyttää tällä hetkellä mutta tänään on kotiottelu josta pitäis tulla pljon rahaa.

      huonoimmillaan on ollu n. -450000 mutta nostin lähes superjunnun ja sen jälkeen olin n. 350000 plussalla :) ja tuo on korkein rahamäärä mitä on ollut.

      • tumbi-

        unohdin että silloin ku alotin sai vielä 500000 että se on korkein


    • 8Ha

      Tällä hetkellä se on -35 000 ja parhaimmillaan 410 000.

    • minäminä

      nyt 5000
      pahimmillaan -20000

      • -Antinho-

        Nyt: 3,7M €
        Pahimmillaan noin -200K €


    • Jukka-27

      Pahimmillaan oli n. -250 000 euroa miinuksella, kun rakensin stadionia.
      Nyt nousee talous n. 70 000e viikossa.
      Pian olen plussan puolella.

      • Yksvaan

        Mulla miinusta n.250000 ja kokoajan lama syvenee :( mutta löytyyhän minulta hyvä veska, siirtovertailun mukaan sais jotain miljoonan... tarvii varmaan luopua luottomiehestä!!!!


    • HTNYSTÄVÄ

      Pari vuotta ollaan nyt ht:ta tahkottu ja kyllä se talous aina vähintään sen 1 miljoonan on plussalla...
      Pahimmillaan tuo kävi joskus alussa parin päivän ajan -200k mutta katsojatuloilla saatiin takas plussalle
      Tänään viimeisimmän treenin tuotot kerätty ja tili näyttäis olevan 10,5 miljoonaa, että eiku maalinteko treeniä alottamaan :) Vois vaikka vahvistaa puolustusta ylijäävillä :P

    • --------------------

      Nyt: 472 197 €
      Huonoin: ei voi muistaa, olisko hetken ollut -150 000€

      Vituttaa tää peli, kun tässä ei tunnu pärjäävän muuta kuin treidaamalla. Jotta tiimi pärjää ees 6. divarissa, ja haastamaan kärkijoukkueita, niin tarpeeksi tasokkaiden pelaajien palkat mulla ainakin syö kaiken aikaa balanssi pakkaselle. Kotipeli tuo viikon, mutta ei tarpeeksi. Eli tulot on pienemmät kuin menot. Ja oma tiimi ei edes ole kutosen kärkitasoa, jossain alle 1500. sijalla 6. divarissa.

      Oikeassahan maailmassa joukkue pärjää sponsoreilla ja katsojatuloilla. On se nyt helvetti, jos täysi 50k stadikka ei anna tarpeeksi rahaa joukkueen hengissä pysymiseen. Junnutreeni on ongelmallista, kun junnujenkin palkat nousee, kun taso nousee. Ja ne joutuu siten myymään jo ennemmin kuin saisi tarpeeksi katetta myynnistä.

      Oon pelannu peliä jo vuodesta -04 lähtien, 6. divarissa lähes kaiken aikaa, 3 kertaa noussut 5. divariin ja tippunut heti takas, ei siellä pärjää, kun ei treidaile itselleen lisämillejä.

      • Välikommentoija

        Come on. Jotain on pahasti pielessä, jos ei kutosessa pärjää ilman, että palkat söisivät kaikki tuotot. Paljonko maksat viikossa palkkoja ja minkälaisilla arvosanoilla pelaat? (Hatstats)

        Sijoita pelaajiin, joilla on kohtuulliset sivutaidot niin saat hyvät ratingit ilman, että joka pelaajan päätaito olisi yliluonnollinen/titaaninen.

        Ja vielä, se että kahden viikon bilanssi on /- 0, on jo hyvä tilanne. Jos treenaat millään tavalla järkevästi, tienaat joka kausi vähintään muutaman miljoonan, joilla voit kehittää joukkuetta. V-divarissakaan ei Suomessa tarvitse juuri palkkoja murehtia, vasta nelosesta ylöspäin alkaa se todellinen tasapainottelu.


    • Max25

      Omalla joukkueella on rahaa lähes 25 miljoonaa. Sillä voisi rakentaa vaikka minkälaisen joukkueen, mutta ei vain nappaa pelaaminen. Olisi hyvä, jos joku löisi käteistä käteen niin antaisin omat tunnukset käyttöön. Tulisi niille virtuaalieuroillekin käyttöä eivätkä vain makaisi tilillä.

      • Osta

        Osta Max25 Maalikunkulta Guifre MAsvidal 50 000.Jos et osta joudun konkurssiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe