Eipä sinua näyttänyt kiinnostavan.

Anonyymi-ap

En edes yhtä katsekontaktia saanut 🙁 Kai se joutaa unelmat roskiin.. n>m

13

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä Varmasti saat katsekontaktin mun kanssa kun sut nään ja tunnistan. Haluan nähdä sut. Onko nyt joku väärinkäsitys päällä?!

      • Anonyymi

        Ei taida olla, olet vain väärä ihminen. Hän ei luonut minuun katsettakaan, näki ja tunnisti minut kyllä kun samassa paikassa oltiin.


      • Anonyymi

        Väittääkö ap totta vai vedättääkö? Sekin on mahdollista. Itse näin hänet, mut hän tuskin näki minua? Tiedostaako edes minua, sekin voi olla mahdollista, et kaikki tämä teatteri on vain minun pään sisällä? Jostain on yritettävä hyvää luoda itselle, ku muuten on vain olemista?

        Oletanko vain asioita, mitkä eivät pidä paikkaansa? Otan tunteesta irti sen mitä on otettavissa hyvällä tavalla, omaa henkistä minääni vahvistaen. Kiitän ja kumarran, satuinko vain olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa, että koin kaiken tämän hyvällä tavalla? Ehkä näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väittääkö ap totta vai vedättääkö? Sekin on mahdollista. Itse näin hänet, mut hän tuskin näki minua? Tiedostaako edes minua, sekin voi olla mahdollista, et kaikki tämä teatteri on vain minun pään sisällä? Jostain on yritettävä hyvää luoda itselle, ku muuten on vain olemista?

        Oletanko vain asioita, mitkä eivät pidä paikkaansa? Otan tunteesta irti sen mitä on otettavissa hyvällä tavalla, omaa henkistä minääni vahvistaen. Kiitän ja kumarran, satuinko vain olemaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa, että koin kaiken tämän hyvällä tavalla? Ehkä näin?

        Ei ole tarvetta vedättää, inha kommentti. Se tunne minulle tuli, ettei hän välitä minusta. Antakaa minun olla surullinen, se ei ole teiltä pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta vedättää, inha kommentti. Se tunne minulle tuli, ettei hän välitä minusta. Antakaa minun olla surullinen, se ei ole teiltä pois.

        Älä ota itseesi, jokainen kommentoi täällä ja ajattelee asioita oman kokeman kautta niin kuin sinäkin. Eli monet ovat vastaavassa tilanteessa, jossa on enemmän kysymyksiä kuin niihin vastauksia. Tsemppiä sinulle, toivotaan parempia aikoja meille kaikille.


    • Anonyymi

      Milloin näit hänet? Tänään?

      • Anonyymi

        Tänään joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään joo.

        Hyvä, sitten tää ei ollut mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään joo.

        noin yhden aikaan näin häntä.


    • Anonyymi

      Ei siellä töissä voi alkaa hempeilemään.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä voi oikein hyvin, ei tarvitse aina halailla ja kosketella, voi helliä katseilla♥️


      • Anonyymi

        Sinä et selkeästi ole edes ihastunut, niin miksi kommentoit? Kyllä työpaikkallakin voi tehdä monenlaista, kuten jutella, hymyillä ja katsoa toista silmiin. Näin minä ainakin käyttäydyn kun olen jostakusta kiinnostunut oli se sitten töissä tai vapaa-ajalla, kyllä se kiinnostus tulee näyttää jos sellaista on.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2300
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1902
    3. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1203
    4. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1192
    5. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      359
      1176
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      942
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      869
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      847
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      239
      765
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      369
      757
    Aihe