Mieheni BI- yhtävät

Anonyymi-ap

Tämä kuuluisi tuonne kinky osastolle, mutta kun on tosi juttu, niin kirjoitan sen tänne.
Olen kaunis ja sopusuhtainen 31 v. nainen. Miesystäväni, jonka kanssa olen asunut jo kaksi vuotta, kertoi minulle vasta nyt olevansa BI. Ja vielä, että hänellä on kaksikin salasuhdetta samanhenkisiin työkavereihinsa. Siis, mitä ? Oletteks te silai, siis homoja ? Kysyin. Mies vastasi, että kyllä me naisitakin tykätään.

Mieheni on kaunis ja jotenkin naisellinen, pitkä ja hoikka. Ja nuo hänen kaverinsa myös ovat miehiksi kauniita kasvoiltaan. Mieheni kanssa minulla seksi sujuu hienosti, ei juurikaan mitään ongelmia, paitsi, että hän on joskus rakastellessamme jotenkin poissaolen oloinen. No tuo ei minua vaivaa.

Mieheni haluaa, että pukeudun en niin naisellisesti. Nahka on must, shapsit ja aukolliset rintsikat. Ja bootsit... stetsonia unohtamatta.

Mieheni ystävät ovat käyneet myös meillä kylässä ihan perusjutuissa, ei siis seksiä, ainakan minun nähteni.

Muutama viikko sitten he olivat meill, ja humalassa ehdottivat, että voisivat yhdessä pitää minua hyvänä, siis juuri noilla sanoilla. Ja sitten illan mittaan he alkoivat harrastaa seksiä keskenään. Kiihottavaa katseltavaa, kun toinen mies imee toista. He pyysivät minua mukaan. Ja niinhän siinä sitten kävi, että mieheni imi kaverinsa kyrvän juhlakuntoon ja kysyi, kelpaisiko tämä.

Tunnin päästä kaksi noista mieheni kavereista oli käynyt sisälläni... ja kyllä se tuntui jännältä, ja kiihottavalta.

5

1997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun mies on myös Bi. Ja hänellä on myös tuollainen hännällinen tyttöystävä. Kummatkin ovat hyvin siroja ja naisellisia.

• Anonyymi

Menkää pennut muualle satuilemaan!

• Anonyymi

Mun mies 39 v. on myös BI. Ja hänellä on noita poikaystäviä. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, kun tuo ei ole multa pois.

• Anonyymi

Mutta, nussitko niiden kaikkien kanssa ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta, nussitko niiden kaikkien kanssa ?

Joo, miksi en. kauniita , hoikkia miehiä. Niinhän nuo homotkin ovat yleensä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4427
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1168
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1042
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1022
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      893
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      881
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      837
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe