Tämä kuuluisi tuonne kinky osastolle, mutta kun on tosi juttu, niin kirjoitan sen tänne.
Olen kaunis ja sopusuhtainen 31 v. nainen. Miesystäväni, jonka kanssa olen asunut jo kaksi vuotta, kertoi minulle vasta nyt olevansa BI. Ja vielä, että hänellä on kaksikin salasuhdetta samanhenkisiin työkavereihinsa. Siis, mitä ? Oletteks te silai, siis homoja ? Kysyin. Mies vastasi, että kyllä me naisitakin tykätään.
Mieheni on kaunis ja jotenkin naisellinen, pitkä ja hoikka. Ja nuo hänen kaverinsa myös ovat miehiksi kauniita kasvoiltaan. Mieheni kanssa minulla seksi sujuu hienosti, ei juurikaan mitään ongelmia, paitsi, että hän on joskus rakastellessamme jotenkin poissaolen oloinen. No tuo ei minua vaivaa.
Mieheni haluaa, että pukeudun en niin naisellisesti. Nahka on must, shapsit ja aukolliset rintsikat. Ja bootsit... stetsonia unohtamatta.
Mieheni ystävät ovat käyneet myös meillä kylässä ihan perusjutuissa, ei siis seksiä, ainakan minun nähteni.
Muutama viikko sitten he olivat meill, ja humalassa ehdottivat, että voisivat yhdessä pitää minua hyvänä, siis juuri noilla sanoilla. Ja sitten illan mittaan he alkoivat harrastaa seksiä keskenään. Kiihottavaa katseltavaa, kun toinen mies imee toista. He pyysivät minua mukaan. Ja niinhän siinä sitten kävi, että mieheni imi kaverinsa kyrvän juhlakuntoon ja kysyi, kelpaisiko tämä.
Tunnin päästä kaksi noista mieheni kavereista oli käynyt sisälläni... ja kyllä se tuntui jännältä, ja kiihottavalta.
Mieheni BI- yhtävät
Anonyymi-ap
5
2144
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mies on myös Bi. Ja hänellä on myös tuollainen hännällinen tyttöystävä. Kummatkin ovat hyvin siroja ja naisellisia.
- Anonyymi
Menkää pennut muualle satuilemaan!
- Anonyymi
Mun mies 39 v. on myös BI. Ja hänellä on noita poikaystäviä. Ei mulla ole mitään sitä vastaan, kun tuo ei ole multa pois.
- Anonyymi
Mutta, nussitko niiden kaikkien kanssa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta, nussitko niiden kaikkien kanssa ?
Joo, miksi en. kauniita , hoikkia miehiä. Niinhän nuo homotkin ovat yleensä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856284
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283130Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271320
Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11936Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46929Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849