saada kovaa, mielellään , posliinia kullia takaapäin.
Ensin imisin kalun kovaksi,sitten saisit painaa mun tiukkaan kokemattomaan reikään,naida kiihkeästi ja saisit laueta päälleni.
Nyt tekee mieli
14
643
Vastaukset
- Anonyymi
Missä päi?
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Kouvolassa
- Anonyymi
Hyi saatana paskatykki
- Anonyymi
Kanta Hämeessä mies jota vielä naitiin 10 vuotta takaperin. Eläkkeellä olisi aikaa nauttia nyt rauhassa, löytäisipä topin joka tykkäis hyvästä suu hoidosta aluksi, nousis ratsaille ja ratsastaisi sydämmensä kyyllyydestä. T. Hyvä kroppainen eläkeläinen.
- Anonyymi
Itse etsinyt vanhempaa BTM pidemmän aikaa jota satunnaisesti voisi käydä astumassa.Suujutut ei nappaa.
M47v
- Anonyymi
No et sitä kyllä tämän palstan kautta löydä...
Täällä olis mies
- Anonyymi
Missäpäin ?
kuulostaa ihanan kiimaiselta kokemukselta
- Anonyymi
Niinpä,kokemuus vaan puuttuu saisinpa kunnon siemennyksen päälle ja perään.
- Anonyymi
Haluaisitko saada mun kalun sisääsi? Täällä olis raksapoika.
- Anonyymi
Missä raksapoika?
- Anonyymi
Haluaisin mielelläni,ensin voisin imeä sun kalun kovaksi ja sitten painat paljaan kullin mun sisään.
Voit laueta mun perään tai päälle.
ap
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914164
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703