No ni... :P Nyt ois sitte neitokakadu tulossa perheeseen ja olen aloittamassa häkin rakentamisen... :)Olen tässä jo suunnitellu jonkin laisia häkkkejä, ja nyt alan jonku laista häkkiä rakentelemaan. Ja nyt pyytäisin neuvoja millasen häkin vois rakentaa? ;)
Häkkiä rakentamassa... ;)
4
374
Vastaukset
- ...
Ja jos voisitte vielä arvellla hinnan...suunnilleen ?:) paljonko oma häkkinne maksoi? =)
- -N-
Hei!
Itse olen kaksikin eri häkkiä rakentanut, kumpikin samalla kaavalla. Erilaisia häkinteko-ohjeita löydät täältä: http://forum.papukaijat.net/index.php?topic=5386.0
Minun häkkini ovat tehty tällä tavalla, selaa alas (en jaksa kirjoittaa tänne erikseen): http://www.freewebs.com/lemmikkilinnut/neitokakadunhakki.html
Täältä löytyy myös häkinteko-ohjeita:
http://www.evvk.biz/cockatiels/itsetehtyhakki.htm
Mikäli tarvitset vielä apua häkin rakentamisessa, niin voin kyllä auttaa kun kokenut tästä olen. (:
- -N-
Häkin hinta riippuu vähän minkälaisen häkin tekee, mutta karkeasti heittäisin, että noin 40-200e, joissakin paikoissa verkot ovat kalliimpia ja toisissa halvempia, minä sain täältä verkkoa 5m 20 eurolla (Lappajärven T-Tarvike).
Ja siitähän on paljon keskusteltu, että saako olla sinkittyä varkkoa vaiko ei, minä en pistäisi, kun se voi kerääntyä elimistöön ja koitua jopa kohtaloksi. Kaikkein varmin tapa on pulverimaalata häkki, jota tehdään teollisuusmaalaamoilla, hinnaksi arvelisin 20e, minä sain ilmatteeksi koska on sukulaisia on töissä sellaisessa. Pikkunokille voisi muovitettukin käydä. - ...
Minkälainen verkko olisi hyvä ja paljonko se suunnilleen tulisi maksamaan? :P mistä tehdä häkkiin pohja? Käykö pelkkä vesivaneri? Ja mistä tukiosat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522