En tiedä onko kenelläkään toisella karvaisella naisella ongelmana ettei kehtaa aloittaa seurustelua tämän runsaan karvoituksen vuoksi. Kamala ajatuskin että olisi karvaisena ilkosillaan miehen edessä tai mies näkisi/tuntisi ajetun sängen.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Pari mamutipua on ollut haarukassa, mutta kyllä se on tyssännyt jo mustakarvaisiin jalkoihin ja viiksensänkeen. Ei se vaan sovellu valkoiselle sellainen.
- Anonyymi
Se sänki se pahin on. Jos kukkulakin on kuin metsurin leuka, niin sehän raapii kielenkin verille.
- Anonyymi
Sivuako tämä asia siis huutokauppiaita?
- Anonyymi
Sun äitiäs aasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun äitiäs aasi
Mää joudun joka lauantai ajelemaan höylällä mutsin sängen veks. Kolinalla sitten taputtelen, ennen kuin asiakkaat saapuvat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää joudun joka lauantai ajelemaan höylällä mutsin sängen veks. Kolinalla sitten taputtelen, ennen kuin asiakkaat saapuvat.
Niinhän sinä äipän tissiposki teet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sinä äipän tissiposki teet
Se on pakko. Minähän sen perin aikanaan ja sen pitää ansaita kunnolla.
- Anonyymi00011
Anonyymi kirjoitti:
Se on pakko. Minähän sen perin aikanaan ja sen pitää ansaita kunnolla.
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi00009
Tarja ainakin on karvainen oliko joku sivula tai sellainen..
- Anonyymi00012
Sun äitis aasi
- Anonyymi00010
Matumies käy ostamassa kelarahoilla eukolleen partakoneen lahjaksi.
- Anonyymi00013
Sinä "neiti "et omista edes kaavoja luumuissas 😅🤣
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Sinä "neiti "et omista edes kaavoja luumuissas 😅🤣
Onko sinulla kaavoitetut luumut? Asutko kaava-alueella, hönö?
- Anonyymi00015
Onhan se herttaista kun kaikki mahmutin perheen naiset voivat ajaa partansa samalla koneella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459