8. Yöt märissä vaipoissa
Olen työskennellyt vanhusten palveluasumisen yksikössä kahdeksan vuotta. Jokaisessa kunnallisessa paikassa on samanlainen meininki kuin yksityisellä puolella. Kerran viikossa pääsee pesulle, vaatteet ovat likaisia, kun ei ehditä vaihtamaan joka käänteessä. Yöt ollaan märissä vaipoissa, ja vanhukset viettävät aikansa keskenään tai yksin tekemättä juuri mitään, koska virikkeitä järjestetään vain muutaman kerran viikossa. Hoitajilla ole aikaa asukkaille.
Kotikäynti 910
5
537
Vastaukset 5
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä..itse kotihoidossa ollut töissä..jollain asiakkaille 5min ja ulos
- Anonyymi
Ne ilmoittautuilijat joilla sammalia jo oman talonsa ikkunapellissä, vaihtoko mukamas nopea on.
- Anonyymi
Tämä niin totta.Nyt paikkoja suljetaan iäkkäät viiään ties minne kuntiin.Hoitajia tulee nyt ulkomailta.Omat jää työttömiksikö?Nykyvaipat katsottu vaihtoväli voi olla pitempi,mutta ei ne läpimärkiä saisi olla.Omissa vaatteissa,meidän nykyiset iäkkäät on vaatimattomia.,vaatteet pitäisi silti vaihtaa usein puhtaisiin.Eikä vaan suihkupnä.Aamulla yöpuvun vaihdon yhteydessä puhtaat.Tuo suihku käyntien tila,ainahan se ollut noin.keretään kerran viikkoon tai(, joskus jopa kaksikin viikkoa kun käynyt suihkussa,näin muualla suomessa,silloin osastoilla oli 30kin hoidettavaa ja pyöri vähäisillä hoitoresusseilla.)Kaikki sentään sai ateriat ja kahvit jne hoidon,saa nähdä miksi kaikki muuttuu..
- Anonyymi
Hyvinvointi alue uppoaa kuin Titanic.Kannella juhlitaan ja alakansilla taistellaan elämästä ja kuolemasta.
- Anonyymi
Titanic ei ole nykyisin mikään höyrylaiva. Terveisin we winner.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1601522Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291190Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63717- 52690
- 46685
- 76586
- 52582
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568