Hyvä kun saatiin Kiteellekin tällainen rallitapahtuma. Oikein tuntee kun kaupungissa on hulinaa ja vilinää asian tiimoilta ja tuntuu kaupunki eläväiseltä.
Näitä tapahtumia lisää!
Ralli hulinaa Kiteelle
6
464
Vastaukset
- Anonyymi
Rallille maailmanlaajuinen kielto heti.Menkööt katsojat ryyppää muualle eli kotiin.
- Anonyymi
Muut kunnat on taas kateellisia! Kontiolahden ampuhiihtostadioinin valot pitäisi ennemmin sijoittaa Aimoon. Tuohon Itä-Suomen moottoriurheilu kehtoon.
- Anonyymi
Joutaa silloin myös ampumataulut ja samantien kisat Kitteelle. Rallirata rinttiväyläksi...
- Anonyymi
Aimo on ollut virhepäätös ja -investointi alusta alkaen. Kenen idea alun alkaen?
Ainutlaatuista jääkauden luomaa kaunista kangasmaata on mennyt piloille kymmeniä hehtaareja. Pelkästään saatuttavaa toimintaa varten.
Saisi mennä Aimo kiinni ja sitten maisemointi, niin luonto kiittää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aimo on ollut virhepäätös ja -investointi alusta alkaen. Kenen idea alun alkaen?
Ainutlaatuista jääkauden luomaa kaunista kangasmaata on mennyt piloille kymmeniä hehtaareja. Pelkästään saatuttavaa toimintaa varten.
Saisi mennä Aimo kiinni ja sitten maisemointi, niin luonto kiittää.Siinä tuli harkitsemattomia ratkaisuja. Niitä virheitä pitää osata korjata ja lopettaa Aimon toiminnot tämän vuosikymmenen loppuun mennessä.
- Anonyymi
Hävettävä asia koko ralli. On suorastaan ympäristörikos järjestää ralleja: fossiilisia polttoaineita siirtymisissä eri puolilta maata (ja takaisin), fossiilisten polttoaineiden käyttöä itse kilpailussa (saatetta, saastetta), särjetyt kylätiet, kaikki roska, ymjne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882