Saitko tänään tekstiviestin poliisilta. Siinä luki että olen suuremmassa vaarassa tulla huijatuksi. Luulin ensin etyä huijausviesti mutta ei.
Poliisi kertoo varoittaneensa
kohdennetusti sellaisia henkilöitä, joiden epäillään joutuvan huijauksen tai petoksen kohteeksi.
"Poliisi kertoo varoittaneensa kohdennetusti sellaisia henkilöitä, joiden epäillään joutuvan huijauksen tai petoksen kohteeksi." Nimi ja numero vissiin löytyny joidenkin rikollisten listalta.
Siili
Tekstiviesti poliisilta
12
194
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä vanhuksille lähetetään tämä viesti. Se on hyvä, että meistä pidetään huolta!
- Anonyymi
No noin minäkin ensin luulin vaikka toisaalta kellekään muulle suht samanikäiselle ei tuota viestiä tullut.
Eilen kerrottiin uutisissakin et tämä viesti poliisilta oli tullut jonkin rikollisilta löytyneen listan perusteella eli yhteystietoni olivat olleet siellä?
Siili
- Anonyymi
En ole saanut varoitusviestiä, mutta en myöskään niitä huijausviestejä tai puheluita mistä jatkuvasti varoitellaan. Sähköpostiinkaan huijausviestejä ei tule, ainoastaan tilaamani eri yritysten asiakaskirjeet sekä Postin tai Matkahuollon viestit saapuneesta tilaamastani paketista. Puhelinnumeroani ja sähköpostiosoitettani käytän kaikenmaaliman kilpailuissakin eikä siltikään tule roska- / huijausviestejä. Kiitos kuuluu käyttämilleni operaattoreille.
- Anonyymi
Minulle on joskus tullut postista huijausviesti tai eräästä pankista.
Siili
- Anonyymi
Naurua sain, kun luin tuon viestin huolimattomasti, "Olet suurimmassa vaarassa tulla hulluksi"! HAHAHAA!
- Anonyymi
No siis
Siili - Anonyymi
Sellaisten tiedothan rikollisten listoilta löytyy😅.
Siili
- Anonyymi
Olen yli 80v.mies. Olin maksamassa laskua verkkopankissa. Lasku oli isohko minun varoissa, alle 400€ kuitenkin.
Näytölläni se oli kasvanut yli 600 euroksi. En hyväksynyt laskua. Luulen, että huijari olisi voinut lisätä tuon summan ja ottanut jotenkin rahat tililtäni.
En käsitä juurikaan näit juttui. Pyysin apua eräältä taholta, joka ei varmasti varasta keneltäkään. Hän on matkoilla ulkomailla. Palailee parin viikon sisällä.
Tarkkana pitää olla. Laskutuslisä on se 5€ /huomautus. - Anonyymi
En ole saanut viestiä poliisilta. Luin siitä kyllä lehdistä.
Muutenkin olen saanut vain yhden ainoan -sinulle on paketti-viestin, jonka poistin. Ei muuta tyrkky- tai kalastuspostia.
Nyt pitää vai yrittää muistaa että olen saamassa 2 viikon - 1.5 kuukauden sisään todellisen paketti-ilmoituksen. Maksoin liikkeessä tavaran, johon tehdään valmistusvaiheessa pieni muutos ja lähetetään postissa koti-osoitteeseeni. Etten vain tarkistamatta poista. - Anonyymi
En saanut, mutta ihmettelin uutisista kuultuani, millä perusteella ja kenelle tuollaisen viestin viranomainen lähettää.
- Anonyymi
"Itä-Suomen poliisi on saanut soittolistat haltuunsa tutkiessaan laajaa huijauskokonaisuutta. Poliisi on huomannut, että listoilla näkyvät henkilöt ovat joutuneet huijausyritysten kohteeksi."
Siili - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Itä-Suomen poliisi on saanut soittolistat haltuunsa tutkiessaan laajaa huijauskokonaisuutta. Poliisi on huomannut, että listoilla näkyvät henkilöt ovat joutuneet huijausyritysten kohteeksi."
SiiliJaahas, mua ei kyllä huijata, se on yks', mikä on varma. En luota enää kehenkään enkä mihinkään näitten halvatun tietsikkatoosien ja älyttömien puhelimien myötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033624Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161932Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471737- 971612
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4191564Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21500Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4311452Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431087Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041