Kävin viikko sitten juttelemassa lääkärille siedätyshoidon aloittamisesta koivun ja timotein allergiaan ja tänään soittelin tuloksista labraan. Labran täti oli tosin ilmeisen ammattitaidoton tai sitten sen ei tarvinnut tietää asiasta mitään, koska kun kysyin tuloksista niin se luetteli vaan lukuja... Kysyin sitten, että mitä ne käytännössä tarkoittavat ja vastaus kuului: "En minä vaan tiedä." Joten osaisiko joku teistä kertoa mitä tarkoittaa kun koivun testissä tulos oli 13 ja allergialuokka 3, timotein allergialuokka oli 4. Teidän kyllä olevani allerginen molemmille koska minut on testattu jo n. 10 vuotta sitten mutta lääkäri halusi kuitenkin tehdä uudet testit kun edellisistä oli niin kauan.
Allergiatestin tuloksista
2
1894
Vastaukset
- L_P
Olet koivulle erittäin yliherkkä ja allerginen. Jos tuo luku olisi ollut esim 7 tai 8, niin jo silloin olisit ollut koivulle kovin altis. Luku 13 kertoo jo niin phasta koivuallergiasta, että oli jo aikakin ottaa uudet testit.
En kyllä osaa sanoa, mitä tuo allergialuokka tarkoittaa, arvoistahan nyt on kyse. Eri testeissä käytetään eri asteikkoja. Olisiko tuo allergialuokka sitten sitä, että timotei ja koivu on testattu eri kerroilla ja kertoo histamiinille herkistymisestäsi tutkimushetkellä. Toisaalta koivu ja timoteihan testataan samalla kerralla eli ns. prick-perussarjassa. Vai otettiinko testit sitten verikokeena?- pikkuteemu
Testit otettiin verikokeena ja molemmat samalla kertaa. Noi luvut mitä luettelin oli ainoot jotka sain, että en sitten tiiä mikä se timotein arvo on. Taytyy varmaan soittaa suoraan sille lääkärille kun ei ne siellä labrassa mitään tienny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158