Kävin viikko sitten juttelemassa lääkärille siedätyshoidon aloittamisesta koivun ja timotein allergiaan ja tänään soittelin tuloksista labraan. Labran täti oli tosin ilmeisen ammattitaidoton tai sitten sen ei tarvinnut tietää asiasta mitään, koska kun kysyin tuloksista niin se luetteli vaan lukuja... Kysyin sitten, että mitä ne käytännössä tarkoittavat ja vastaus kuului: "En minä vaan tiedä." Joten osaisiko joku teistä kertoa mitä tarkoittaa kun koivun testissä tulos oli 13 ja allergialuokka 3, timotein allergialuokka oli 4. Teidän kyllä olevani allerginen molemmille koska minut on testattu jo n. 10 vuotta sitten mutta lääkäri halusi kuitenkin tehdä uudet testit kun edellisistä oli niin kauan.
Allergiatestin tuloksista
2
1838
Vastaukset
- L_P
Olet koivulle erittäin yliherkkä ja allerginen. Jos tuo luku olisi ollut esim 7 tai 8, niin jo silloin olisit ollut koivulle kovin altis. Luku 13 kertoo jo niin phasta koivuallergiasta, että oli jo aikakin ottaa uudet testit.
En kyllä osaa sanoa, mitä tuo allergialuokka tarkoittaa, arvoistahan nyt on kyse. Eri testeissä käytetään eri asteikkoja. Olisiko tuo allergialuokka sitten sitä, että timotei ja koivu on testattu eri kerroilla ja kertoo histamiinille herkistymisestäsi tutkimushetkellä. Toisaalta koivu ja timoteihan testataan samalla kerralla eli ns. prick-perussarjassa. Vai otettiinko testit sitten verikokeena?- pikkuteemu
Testit otettiin verikokeena ja molemmat samalla kertaa. Noi luvut mitä luettelin oli ainoot jotka sain, että en sitten tiiä mikä se timotein arvo on. Taytyy varmaan soittaa suoraan sille lääkärille kun ei ne siellä labrassa mitään tienny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994