Myös Oldsmobile oli USA:ssa GM:n halpa-automerkki.
Delta 88 oli taksiksi suunniteltu erittäin halpa perusauto Jenkeissä, jota "oikeat jenkkiautoharrastajat" eivät huoli Suomessakaan.
Halpoja mutta mukavia leluja joiden tarkoitus oli herättää vastakkaisessa sukupuolessa kiinnostusta.
Se sitten onnistuikin, sillä tapasin tulevan vaimoni Oldsiin nojaillen, kun 16 kesäinen hymytyttö siitä kaverinsa kanssa oli ohi kävelemässä.
Ilman tuota pippelin jatkoksi hankkimaani taksia on vaikeaa sanoa millaiseksi elämä olisi muodostunut.
TARINAA TYTTÖ2010NEITISEN99,9%PIPPELISENJATKOSTAAN.
34
327
Vastaukset
- Anonyymi
Lahden jenkkipiirit, hauskaa, varsinainen jenkkiautoharrastaja, vanhaan taksiin nojaileva kaikkien naisten märkä päiväuni edelleenkin ... piikittelee itseensä miestä ja ajelee murisevalla Raptorilla ja muistelee päivittäin surkeaa lapsuuttaan ja nuoruuttaan, koko elämäänsä PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
- Anonyymi
Onpas sinulla taas paljon asiaa, mutta ei omaa asiaa laisinkaan. Sinulla on tuo tietopuoli niin vähissä näistä amerikkalaisista autoistakin, ettet saa edes mielikuvituksella kerrottua niistä hienoista peleistäsi.
Miten onnistut kääntämään kaiken väärinpäin? Juuri kerroin että oikeat harrastajat ei Delta 88- Oldsia edes huolisi ja se ei ole mikään harrastus että millä autolla sitä ajelee, vai onko Saarituhero siis skodaharrastaja?
Kyllä sinäkin ajaisit murisevalla Raptorilla, mutta kun sinulla resupekalla ei ole rahaa edes siihen Ladaan ja lääkäri vei ajokorttisi.
Sinun olisi myös syytä piikitellä itseäsi, sillä olet ämmämäinen kuin hampaaton kerjäläismuori olemukseltasi ja täysin kyvytön.
Se vanhaan taksiin nojaaminen kannatti. Sain persettä enemmän kuin aseman vessan pönttö ja sain hyvän ja kauniin vaimonkin vielä, sekä terveet, kauniit, komeat ja fiksut sekä menestyvät lapset.
Sitä Oldsia luuli tietämättömät sadantuhannen markan autoksi ja jopa poliisit kadehti sitä kun tulivat aina puhalluttamaan ja soittamaan suutaan. Yksi nuorempi konstaapeli sanoi sähisten että "Mahtaa olla paljon hu...ia kyydissä maksamassa bensoja".
Minähän kiehahdin samantien ja sanoin että ketä sinä nimittelit juuri ja miksi? Sano uudestaan? Meni pojalla velli housuun ja yritti laittaa vitsiksi.
Ihan tavallinen sen aikainen lapsuus, mutta erittäin tapahtumarikas ja aktiivinen nuoruus. En muista viettäneeni yhtäkään iltaa yksin kotona poikamiehenäkään. Aina menossa, aina vientiä, aina kysyntää taikka sporttia.
Olen sitä ihmetellyt ennenkin mistä se johtuu, mutta sinä vaikutat ikäänkuin vastasyntyneeltä tähän maailmaan, ikäänkuin sinulla ei olisi omaa kokemusta mistään ja koskaan. Kaikki juttusi on pienen orpopojan mielikuvitusta ja haaveita.
Oletko vasta laskeutunut puusta vai mistä on kyse? Oletko käynyt kouluja ollenkaan vai ollut aina laitoshoidossa? Oletko kenties lusinut koko aikuisikäsi vai saanut jonkun aivoinfarktin, sillä vuoden vanha apinakaan ei ole noin pihalla ihan normaaleista asioista kuin sinä.
Synnyitkö invahomoksi vai tuliko sinusta sellainen jonkin trauman jälkeen?
Thaimaassa on paljon aktiivisia jenkkiautoharrastajia ja ihan viimeisen päälle hienoja tunattuja ja entisöityjä pelejä. Niitä näkee kokoontumisissa ja tapahtumissa, joissa sinä et ole milloinkaan käynyt etkä tule käymään.
Kolmen viikon päästä on Moto GP Thaimaan hienoimmalla moottoriradalla ja sielläkään emme tule näkemään Senssua eikä Majuri Possoa eikä näiden yhdistelmää. Minä menen sekä la- että su.
Siellä on jenkkiautoharrastajia ja Harley- miehiä sankoin joukoin paikalla.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas sinulla taas paljon asiaa, mutta ei omaa asiaa laisinkaan. Sinulla on tuo tietopuoli niin vähissä näistä amerikkalaisista autoistakin, ettet saa edes mielikuvituksella kerrottua niistä hienoista peleistäsi.
Miten onnistut kääntämään kaiken väärinpäin? Juuri kerroin että oikeat harrastajat ei Delta 88- Oldsia edes huolisi ja se ei ole mikään harrastus että millä autolla sitä ajelee, vai onko Saarituhero siis skodaharrastaja?
Kyllä sinäkin ajaisit murisevalla Raptorilla, mutta kun sinulla resupekalla ei ole rahaa edes siihen Ladaan ja lääkäri vei ajokorttisi.
Sinun olisi myös syytä piikitellä itseäsi, sillä olet ämmämäinen kuin hampaaton kerjäläismuori olemukseltasi ja täysin kyvytön.
Se vanhaan taksiin nojaaminen kannatti. Sain persettä enemmän kuin aseman vessan pönttö ja sain hyvän ja kauniin vaimonkin vielä, sekä terveet, kauniit, komeat ja fiksut sekä menestyvät lapset.
Sitä Oldsia luuli tietämättömät sadantuhannen markan autoksi ja jopa poliisit kadehti sitä kun tulivat aina puhalluttamaan ja soittamaan suutaan. Yksi nuorempi konstaapeli sanoi sähisten että "Mahtaa olla paljon hu...ia kyydissä maksamassa bensoja".
Minähän kiehahdin samantien ja sanoin että ketä sinä nimittelit juuri ja miksi? Sano uudestaan? Meni pojalla velli housuun ja yritti laittaa vitsiksi.
Ihan tavallinen sen aikainen lapsuus, mutta erittäin tapahtumarikas ja aktiivinen nuoruus. En muista viettäneeni yhtäkään iltaa yksin kotona poikamiehenäkään. Aina menossa, aina vientiä, aina kysyntää taikka sporttia.
Olen sitä ihmetellyt ennenkin mistä se johtuu, mutta sinä vaikutat ikäänkuin vastasyntyneeltä tähän maailmaan, ikäänkuin sinulla ei olisi omaa kokemusta mistään ja koskaan. Kaikki juttusi on pienen orpopojan mielikuvitusta ja haaveita.
Oletko vasta laskeutunut puusta vai mistä on kyse? Oletko käynyt kouluja ollenkaan vai ollut aina laitoshoidossa? Oletko kenties lusinut koko aikuisikäsi vai saanut jonkun aivoinfarktin, sillä vuoden vanha apinakaan ei ole noin pihalla ihan normaaleista asioista kuin sinä.
Synnyitkö invahomoksi vai tuliko sinusta sellainen jonkin trauman jälkeen?
Thaimaassa on paljon aktiivisia jenkkiautoharrastajia ja ihan viimeisen päälle hienoja tunattuja ja entisöityjä pelejä. Niitä näkee kokoontumisissa ja tapahtumissa, joissa sinä et ole milloinkaan käynyt etkä tule käymään.
Kolmen viikon päästä on Moto GP Thaimaan hienoimmalla moottoriradalla ja sielläkään emme tule näkemään Senssua eikä Majuri Possoa eikä näiden yhdistelmää. Minä menen sekä la- että su.
Siellä on jenkkiautoharrastajia ja Harley- miehiä sankoin joukoin paikalla.
2010Sorry, tarkoitus oli vain aktivoida sinut kiireinen perheellinen liikemies jonka elämän tärkein sisältö joka päivä on Pattayan matkailupalsta ja tarpeesi kirjoittaa itsestäsi arvostellen muita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpas sinulla taas paljon asiaa, mutta ei omaa asiaa laisinkaan. Sinulla on tuo tietopuoli niin vähissä näistä amerikkalaisista autoistakin, ettet saa edes mielikuvituksella kerrottua niistä hienoista peleistäsi.
Miten onnistut kääntämään kaiken väärinpäin? Juuri kerroin että oikeat harrastajat ei Delta 88- Oldsia edes huolisi ja se ei ole mikään harrastus että millä autolla sitä ajelee, vai onko Saarituhero siis skodaharrastaja?
Kyllä sinäkin ajaisit murisevalla Raptorilla, mutta kun sinulla resupekalla ei ole rahaa edes siihen Ladaan ja lääkäri vei ajokorttisi.
Sinun olisi myös syytä piikitellä itseäsi, sillä olet ämmämäinen kuin hampaaton kerjäläismuori olemukseltasi ja täysin kyvytön.
Se vanhaan taksiin nojaaminen kannatti. Sain persettä enemmän kuin aseman vessan pönttö ja sain hyvän ja kauniin vaimonkin vielä, sekä terveet, kauniit, komeat ja fiksut sekä menestyvät lapset.
Sitä Oldsia luuli tietämättömät sadantuhannen markan autoksi ja jopa poliisit kadehti sitä kun tulivat aina puhalluttamaan ja soittamaan suutaan. Yksi nuorempi konstaapeli sanoi sähisten että "Mahtaa olla paljon hu...ia kyydissä maksamassa bensoja".
Minähän kiehahdin samantien ja sanoin että ketä sinä nimittelit juuri ja miksi? Sano uudestaan? Meni pojalla velli housuun ja yritti laittaa vitsiksi.
Ihan tavallinen sen aikainen lapsuus, mutta erittäin tapahtumarikas ja aktiivinen nuoruus. En muista viettäneeni yhtäkään iltaa yksin kotona poikamiehenäkään. Aina menossa, aina vientiä, aina kysyntää taikka sporttia.
Olen sitä ihmetellyt ennenkin mistä se johtuu, mutta sinä vaikutat ikäänkuin vastasyntyneeltä tähän maailmaan, ikäänkuin sinulla ei olisi omaa kokemusta mistään ja koskaan. Kaikki juttusi on pienen orpopojan mielikuvitusta ja haaveita.
Oletko vasta laskeutunut puusta vai mistä on kyse? Oletko käynyt kouluja ollenkaan vai ollut aina laitoshoidossa? Oletko kenties lusinut koko aikuisikäsi vai saanut jonkun aivoinfarktin, sillä vuoden vanha apinakaan ei ole noin pihalla ihan normaaleista asioista kuin sinä.
Synnyitkö invahomoksi vai tuliko sinusta sellainen jonkin trauman jälkeen?
Thaimaassa on paljon aktiivisia jenkkiautoharrastajia ja ihan viimeisen päälle hienoja tunattuja ja entisöityjä pelejä. Niitä näkee kokoontumisissa ja tapahtumissa, joissa sinä et ole milloinkaan käynyt etkä tule käymään.
Kolmen viikon päästä on Moto GP Thaimaan hienoimmalla moottoriradalla ja sielläkään emme tule näkemään Senssua eikä Majuri Possoa eikä näiden yhdistelmää. Minä menen sekä la- että su.
Siellä on jenkkiautoharrastajia ja Harley- miehiä sankoin joukoin paikalla.
2010Se hyvä ja kaunis vaimoko lahosi samaa tahtia kuin sel Oldssi? Vai miksi piti vaihtaa nuoreen, eikä niin kauniiseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hyvä ja kaunis vaimoko lahosi samaa tahtia kuin sel Oldssi? Vai miksi piti vaihtaa nuoreen, eikä niin kauniiseen?
Lateksii pintaa niin näyttää vanhakin nuorelle, kauneus on suhteellista ja katoavaa joka tapauksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hyvä ja kaunis vaimoko lahosi samaa tahtia kuin sel Oldssi? Vai miksi piti vaihtaa nuoreen, eikä niin kauniiseen?
Vietin vielä karanteenia ja putsailin ovenkahvat yms. Pelkäsin norovirusta niin sitä ei lapsiin halua tartuttaa. Levittelin ja sekoitin eilen aamulla luomupohjaista lannoitetta (eli paskaa) niin pöpö on varmaankin siitä lähtöisin mutta tuskin noroa, koska nyt jo melkein kunnossa.
Kaikki vaimoni ovat kauniita. Edelleen. Ensimmäinen tumma kuin Jasmin, epäsuomalaisen näköinen, ennemminkin espanjalaisen näköinen, toinen vaalea elovena- tyttö 12 vuotta nuorempaa vuosikertaa.
Valtavan kokoiset bambin silmät ja todella kaunis hymy, hiukset puoleen selkään saakka ja missin vartalo. Hänen vaalean kauneutensa kanssa oli ongelmana varsinkin matkoilla kun ventovieraat tuli länkyttämään ja lapset halusi tunnustella hiuksiaan.
Ruotsalaisilla on kummallinen ego ja he eivät kunnioita laisinkaan sitä vaikka huomaavat että kyseessä on pariskunta. Tulevat muina miehinä pokaamismielessä juttelemaan eivätkä lopeta vaikka vaimo sanoo että "anteeksi mutta minulla on tässä mies enkä etsi toista"
Oldsi oli minulla alle kaksi vuotta. Vaikka se olikin halpa kippana, niin se tarjosi sellaiset amerikkalaiset kyydit joita ei nykyiset amerikanautot tarjoa.
Parhaat ja hienoimmat jenkit on mielestäni 1956-1972 välisenä aikana valmistettuja. Tuo taksi oli siihenkin nähden vähän liian uusi ja liian tylsä. Eniten diggaan niitä valtavia laivoja joissa on siipiä ja krumeluuria ja tilaa.
Tässä Ylen dokkarissa esitellään sellaisia juuri.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/01/28/viisi-klassisinta-amerikanrautaa
Muskeliautoja olen joskus koeajanut, esim 600 heppaista 69- mallin Corvettea joka oli aivan hirveä auto ajaa. Muskeliautojen ongelma onkin se että ajo-ominaisuudet ei riitä niille tehoille kuin kumin polttamiseen. Kaarteesta menevät sukkana pöpelikköön.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietin vielä karanteenia ja putsailin ovenkahvat yms. Pelkäsin norovirusta niin sitä ei lapsiin halua tartuttaa. Levittelin ja sekoitin eilen aamulla luomupohjaista lannoitetta (eli paskaa) niin pöpö on varmaankin siitä lähtöisin mutta tuskin noroa, koska nyt jo melkein kunnossa.
Kaikki vaimoni ovat kauniita. Edelleen. Ensimmäinen tumma kuin Jasmin, epäsuomalaisen näköinen, ennemminkin espanjalaisen näköinen, toinen vaalea elovena- tyttö 12 vuotta nuorempaa vuosikertaa.
Valtavan kokoiset bambin silmät ja todella kaunis hymy, hiukset puoleen selkään saakka ja missin vartalo. Hänen vaalean kauneutensa kanssa oli ongelmana varsinkin matkoilla kun ventovieraat tuli länkyttämään ja lapset halusi tunnustella hiuksiaan.
Ruotsalaisilla on kummallinen ego ja he eivät kunnioita laisinkaan sitä vaikka huomaavat että kyseessä on pariskunta. Tulevat muina miehinä pokaamismielessä juttelemaan eivätkä lopeta vaikka vaimo sanoo että "anteeksi mutta minulla on tässä mies enkä etsi toista"
Oldsi oli minulla alle kaksi vuotta. Vaikka se olikin halpa kippana, niin se tarjosi sellaiset amerikkalaiset kyydit joita ei nykyiset amerikanautot tarjoa.
Parhaat ja hienoimmat jenkit on mielestäni 1956-1972 välisenä aikana valmistettuja. Tuo taksi oli siihenkin nähden vähän liian uusi ja liian tylsä. Eniten diggaan niitä valtavia laivoja joissa on siipiä ja krumeluuria ja tilaa.
Tässä Ylen dokkarissa esitellään sellaisia juuri.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/01/28/viisi-klassisinta-amerikanrautaa
Muskeliautoja olen joskus koeajanut, esim 600 heppaista 69- mallin Corvettea joka oli aivan hirveä auto ajaa. Muskeliautojen ongelma onkin se että ajo-ominaisuudet ei riitä niille tehoille kuin kumin polttamiseen. Kaarteesta menevät sukkana pöpelikköön.
2010Tässä on vehje jollaisella voisin körötellä "kirkonkylälle" nakkikioskille
https://images.sanoma-sndp.fi/e58ebedde0ab49ec91e6fa915173f67e.jpg/normal/978.webp
- Anonyymi
Kun autoonsa nojaileva Deltamies leikkii jenkkiautojen harrastajaa, puhutaan jakomielitaudista.
- Anonyymi
Aikansa kutakin niin haaveet kuin teotkin, kyllähän autoista haaveilu on enemmänkin sellaisen 17 vuotiaan koulutuksensa ammiksessa hommaama teiniviiksinen, mutta että viisikymppinen asiasta kertoo on kyllä ainakin minusta omalaatuista, tuo 2010 kysyi olenko skodamies kun olen sellaisen ostanut no en ole, olen enemmänkin ladaharrastaja, ei sen takia että pitäisin ladaa ihmeellisenä vaan sen takia että tiedän sen ärsyttävän 2010 suunnattomasti, vaikka ei minulla ole koskaan edes ollut ladaa, vaan isäni osti se lahjaksi ex-vaimolleni. Tuollainen lada niva voisi olla kiinnostava, ja sille on jopa oma kerho että voisi tavata kaltaisiaan.
Yleensä ihmisillä on jonkinlainen huumorintaju, mutta tällä 2010 se on täysin kehittymätön, mutta tämä on erittäin yleistä narsistille, varsinkin jos huumori kohdistuu häneen itseensä, 2010 ottaa sen helposti arvosteluna joka kohdistuu häneen, hirveää painetta hänelle aiheuttaa hänelle se minun autolista, joka on 100% totta, kun hänen kertoma köyhyysteoria meni mönkään ja pahasti, tosiasiassa minulla on ollut paremmat pelit kuin hänellä, ja se kaivaa pientä narsistista sielua kunnolla.
Siksi pitää siirtää autokeskustelun painopistettä muskeliautoihin, kun minusta olisi voinut siirtää keskustelu vaikka mopoautoiluun, en ole siitäkään paskaakaan kiinnostunut, enkä ole näistä muskelijutuista muutenkaan.- Anonyymi
Mua muuten hymyilyttää, ja kovin hekotuttaa, kun otan Pupelta... ha ha ha hanuriin.
> § < - Anonyymi
Kovin on hanureista kiinnostunut tämä yksi rakas heti kun herää junttilassa, mutta asiaan.
Eihän TyttöNeitisellä itsellään ole ollut muskeliautoa, vaan hän ihailee mitä on toisilla nähnyt ja lehdistä lukenut.
Tietää myös että Moparkerho on varaosien harrastajien kerho.
Hukkapala kertoi että ostaa raxipossulle mopoauton.
> § < - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin on hanureista kiinnostunut tämä yksi rakas heti kun herää junttilassa, mutta asiaan.
Eihän TyttöNeitisellä itsellään ole ollut muskeliautoa, vaan hän ihailee mitä on toisilla nähnyt ja lehdistä lukenut.
Tietää myös että Moparkerho on varaosien harrastajien kerho.
Hukkapala kertoi että ostaa raxipossulle mopoauton.
> § <Erehdyin ihailemaan Iltalehden uutisessa olevaa jenkkirassia ja vähän katselin mitä sellainen maksoi Jenkeissä ja Suomessa uutena aikoinaan.
Rahanarvoon suhteutettuna ne maksaa noin saman verran tänään kuin silloinkin, hyvin entisöidyt kaksinkertaisesti ja harvinaisuudet jopa satakertaisesti, kuten harvinainen yksilö Mustang Shelbystä myytiin hintaan 440 000 dollaria ja se maksoi uutena 4400 dollaria.
Omasta ainoasta halvasta jenkkiauton tapaisesta kerroin historiaa niin eikös tämä Saaritiivitaavi kaikilla kolmella persoonallaan rakenna näistä viisi uutta aloitusta vuorokaudessa.
Senssun piti olla Mopar- harrastaja ja autonsa piti olla todella erikoinen, niin erikoinen ettei hän suostu kertomaan siitä mitään. Todellinen syy on se ettei hän edes tiennyt mikä on Mopar.
"Pienen pojan elämää, ei enempää ei vähempää
Meikun rappusia ylös juoksee räkänokka tää
Pienen pojan elämää, ei enempää ei vähempää
Matti kukkarossa ja anturi perseessä hiertää"
Kun ostaa Ladan, tulee ladaharrastus kaupan päällisiksi. Koko ajan joutuu korjaamo-Penan kanssa selvittämään mistä rohina kuuluu ja miksi lämmöt nousee jne mikä kalkattaa ja mikä tuo uusi haju on.
Saarihöylä teki itse itsestään armoitetun ladamiehen jatkuvalla Ladan ylistämisellä superlatiiveja käyttäen. Mikäli olisi oikeasti ollut ne Bemarit ja Volvot, ei olisi sanallakaan maininnut Ladaa.
Ladalla on ajeltu varmaankin yli 20 vuotta karvalakin läpät osoittaen sivulle kuin lentokoneen siivet ja teipillä korjatut kakkulat ujeltanut väärinpäin päässä. Ladalla voi kokea vauhdin hurmaa ja vaaratilanteita jo kuudessakympissä.
"Ensin se lähti vasemmalle, sitten oikealle ja sitten vasemmalle aina vaan",
kertoi pitkäaikaistyötön punaisen liiton luottamusmies Kerkko Palokaasu vakuutusyhtiölle tekemässä vahinkoilmoituksessa, jossa Laatokka oli karannut lapasesta.
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyin ihailemaan Iltalehden uutisessa olevaa jenkkirassia ja vähän katselin mitä sellainen maksoi Jenkeissä ja Suomessa uutena aikoinaan.
Rahanarvoon suhteutettuna ne maksaa noin saman verran tänään kuin silloinkin, hyvin entisöidyt kaksinkertaisesti ja harvinaisuudet jopa satakertaisesti, kuten harvinainen yksilö Mustang Shelbystä myytiin hintaan 440 000 dollaria ja se maksoi uutena 4400 dollaria.
Omasta ainoasta halvasta jenkkiauton tapaisesta kerroin historiaa niin eikös tämä Saaritiivitaavi kaikilla kolmella persoonallaan rakenna näistä viisi uutta aloitusta vuorokaudessa.
Senssun piti olla Mopar- harrastaja ja autonsa piti olla todella erikoinen, niin erikoinen ettei hän suostu kertomaan siitä mitään. Todellinen syy on se ettei hän edes tiennyt mikä on Mopar.
"Pienen pojan elämää, ei enempää ei vähempää
Meikun rappusia ylös juoksee räkänokka tää
Pienen pojan elämää, ei enempää ei vähempää
Matti kukkarossa ja anturi perseessä hiertää"
Kun ostaa Ladan, tulee ladaharrastus kaupan päällisiksi. Koko ajan joutuu korjaamo-Penan kanssa selvittämään mistä rohina kuuluu ja miksi lämmöt nousee jne mikä kalkattaa ja mikä tuo uusi haju on.
Saarihöylä teki itse itsestään armoitetun ladamiehen jatkuvalla Ladan ylistämisellä superlatiiveja käyttäen. Mikäli olisi oikeasti ollut ne Bemarit ja Volvot, ei olisi sanallakaan maininnut Ladaa.
Ladalla on ajeltu varmaankin yli 20 vuotta karvalakin läpät osoittaen sivulle kuin lentokoneen siivet ja teipillä korjatut kakkulat ujeltanut väärinpäin päässä. Ladalla voi kokea vauhdin hurmaa ja vaaratilanteita jo kuudessakympissä.
"Ensin se lähti vasemmalle, sitten oikealle ja sitten vasemmalle aina vaan",
kertoi pitkäaikaistyötön punaisen liiton luottamusmies Kerkko Palokaasu vakuutusyhtiölle tekemässä vahinkoilmoituksessa, jossa Laatokka oli karannut lapasesta.
2010PS: Kaikkein vanhurskaimmilla ladamiehillä oli autossaan leveät kuraläpät takana. Ne kuulema ehkäisi korroosiota ohjaamalla roiskevedet pois laajemmalta alueelta.
Jos oli tosi aktiivi, sitten oli vielä LA- puhelin, jolla pidettiin yhteyttä muihin ladamiehiin
ja oltiin puikoissa ikään kuin virantoimituksessa.
Posso Komarov juuri kertoikin että hänellä oli LA- puhelin ja puukuulaistuin Ladassa.
Ylemmän tason virkamiehiä siis. 8)
2010 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erehdyin ihailemaan Iltalehden uutisessa olevaa jenkkirassia ja vähän katselin mitä sellainen maksoi Jenkeissä ja Suomessa uutena aikoinaan.
Rahanarvoon suhteutettuna ne maksaa noin saman verran tänään kuin silloinkin, hyvin entisöidyt kaksinkertaisesti ja harvinaisuudet jopa satakertaisesti, kuten harvinainen yksilö Mustang Shelbystä myytiin hintaan 440 000 dollaria ja se maksoi uutena 4400 dollaria.
Omasta ainoasta halvasta jenkkiauton tapaisesta kerroin historiaa niin eikös tämä Saaritiivitaavi kaikilla kolmella persoonallaan rakenna näistä viisi uutta aloitusta vuorokaudessa.
Senssun piti olla Mopar- harrastaja ja autonsa piti olla todella erikoinen, niin erikoinen ettei hän suostu kertomaan siitä mitään. Todellinen syy on se ettei hän edes tiennyt mikä on Mopar.
"Pienen pojan elämää, ei enempää ei vähempää
Meikun rappusia ylös juoksee räkänokka tää
Pienen pojan elämää, ei enempää ei vähempää
Matti kukkarossa ja anturi perseessä hiertää"
Kun ostaa Ladan, tulee ladaharrastus kaupan päällisiksi. Koko ajan joutuu korjaamo-Penan kanssa selvittämään mistä rohina kuuluu ja miksi lämmöt nousee jne mikä kalkattaa ja mikä tuo uusi haju on.
Saarihöylä teki itse itsestään armoitetun ladamiehen jatkuvalla Ladan ylistämisellä superlatiiveja käyttäen. Mikäli olisi oikeasti ollut ne Bemarit ja Volvot, ei olisi sanallakaan maininnut Ladaa.
Ladalla on ajeltu varmaankin yli 20 vuotta karvalakin läpät osoittaen sivulle kuin lentokoneen siivet ja teipillä korjatut kakkulat ujeltanut väärinpäin päässä. Ladalla voi kokea vauhdin hurmaa ja vaaratilanteita jo kuudessakympissä.
"Ensin se lähti vasemmalle, sitten oikealle ja sitten vasemmalle aina vaan",
kertoi pitkäaikaistyötön punaisen liiton luottamusmies Kerkko Palokaasu vakuutusyhtiölle tekemässä vahinkoilmoituksessa, jossa Laatokka oli karannut lapasesta.
2010Kyllä minäkin ajoittain ihailen, mutta enpä autoja, mutta vaikkapa Salma Hayek kuvia katselen mielellään, hän on komea nainen... yksi komeimmista, lähes minun ikäinen... mutta että fanittaisin autoja ei hemmetti, en varmasti.
Minä en todella tiedä mikä on mopar ei ole koskaan kuulutkaan, kyllä minulla on oikeasti ollut ne bemarit ja monta muutakin laatuautoa, mm. volvo v70 joka on yksi parhaista...
Lada on ihan sinun syystä alkanut elää omaa elämäänsä, ei se ole minuun sellaista vaikutusta tehnyt, olen joutunut ajamaan pitkään matkaa tuossa 20-40 välillä siksi bemarit, kuten sanoin pitkäikäisen autoni on ollut bmw320i, sitä voisin toki fanittaa mutta en nyt sentään ladaan... tuolla mustalla 320i ajoin liki 15 vuotta, sitten se piti myydä kun siinä alkoi olla pikkuvikoja, ensin hajosi lämppäri, sitten vahteiston synkronointi alkoi temppuilemaan... vaihdoin sen skoda octaviaan, hyvin paljon harmitti, tuo bemari oli aivan helvetin kestävä, malli oli muistaakseni e30 malli, neliovinen henkilöauto. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minäkin ajoittain ihailen, mutta enpä autoja, mutta vaikkapa Salma Hayek kuvia katselen mielellään, hän on komea nainen... yksi komeimmista, lähes minun ikäinen... mutta että fanittaisin autoja ei hemmetti, en varmasti.
Minä en todella tiedä mikä on mopar ei ole koskaan kuulutkaan, kyllä minulla on oikeasti ollut ne bemarit ja monta muutakin laatuautoa, mm. volvo v70 joka on yksi parhaista...
Lada on ihan sinun syystä alkanut elää omaa elämäänsä, ei se ole minuun sellaista vaikutusta tehnyt, olen joutunut ajamaan pitkään matkaa tuossa 20-40 välillä siksi bemarit, kuten sanoin pitkäikäisen autoni on ollut bmw320i, sitä voisin toki fanittaa mutta en nyt sentään ladaan... tuolla mustalla 320i ajoin liki 15 vuotta, sitten se piti myydä kun siinä alkoi olla pikkuvikoja, ensin hajosi lämppäri, sitten vahteiston synkronointi alkoi temppuilemaan... vaihdoin sen skoda octaviaan, hyvin paljon harmitti, tuo bemari oli aivan helvetin kestävä, malli oli muistaakseni e30 malli, neliovinen henkilöauto.Puukuulaistuinta ja LA- puhelinta ei asenneta vaimon Ladaan. Tuskin vaimosi LA- puhelinta käytti, joten kyllä se sinun Lada oli. Ladamiehestä ei koskaan tule bemarimiestä. Heillä on jyrkät periaatteet joka estää sen.
Possonderilaisen suomivaimo totesikin: "Kuulkaa, mulla on omituinen äijä se on ihan niin kuin Kansan Uutiset, kannetaan joka aamu kotiin ja rupee heti valehtelemaan" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puukuulaistuinta ja LA- puhelinta ei asenneta vaimon Ladaan. Tuskin vaimosi LA- puhelinta käytti, joten kyllä se sinun Lada oli. Ladamiehestä ei koskaan tule bemarimiestä. Heillä on jyrkät periaatteet joka estää sen.
Possonderilaisen suomivaimo totesikin: "Kuulkaa, mulla on omituinen äijä se on ihan niin kuin Kansan Uutiset, kannetaan joka aamu kotiin ja rupee heti valehtelemaan"Ei mulla ole yhteenkään autoon asennettua la-puhelinta, jos osaat lukea kerroin että antenni asetettiin talon katolle, tosin oli minulla kaiketi viisi erilaista käsi la puhelinta, jota on käytetty autossa, antenni oli magneettinen katolla, tuo pyötä la oli hauska vehje maksimi teho mitä sai käyttää oli 2-5w kun tuosta lähti 20w, kun painoita tangentin alas kaikki lähellä olevat puhelimet huomasivat sen, eikä se soittanut alla pugatsovaa lainkaan, nimitäin puhelin ei ollut russakka malli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole yhteenkään autoon asennettua la-puhelinta, jos osaat lukea kerroin että antenni asetettiin talon katolle, tosin oli minulla kaiketi viisi erilaista käsi la puhelinta, jota on käytetty autossa, antenni oli magneettinen katolla, tuo pyötä la oli hauska vehje maksimi teho mitä sai käyttää oli 2-5w kun tuosta lähti 20w, kun painoita tangentin alas kaikki lähellä olevat puhelimet huomasivat sen, eikä se soittanut alla pugatsovaa lainkaan, nimitäin puhelin ei ollut russakka malli.
Eipä niitä autoihin asennettu muihin kuin rekkoihin, se oli yleistä varottelivat toisiaan irtokivistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä niitä autoihin asennettu muihin kuin rekkoihin, se oli yleistä varottelivat toisiaan irtokivistä.
La puhelimet oli hauskoja, ainakin viidellä kaverilla oli sellaiset mulla ja yhdellä toisella oli tukiasemat, Kotkassa oli la kerho, johon kuuluin numeroa en enää muista mutta 144 tai 178 oli numero tai sitten en, en muista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
La puhelimet oli hauskoja, ainakin viidellä kaverilla oli sellaiset mulla ja yhdellä toisella oli tukiasemat, Kotkassa oli la kerho, johon kuuluin numeroa en enää muista mutta 144 tai 178 oli numero tai sitten en, en muista
"Ei mulla ole yhteenkään autoon asennettua la-puhelinta, jos osaat lukea kerroin että antenni asetettiin talon katolle"
Siis ei ole asennettu mutta on asennettu antenni auton katolle ja ne oli hauskoja?
Minäkin kerran paskansin housuun mutta en koskaan ole paskantanut housuun.
Lallattajat oli yleensä amispoikia jotka eivät saaneet naista ahkerasta pillurallista huolimatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla ole yhteenkään autoon asennettua la-puhelinta, jos osaat lukea kerroin että antenni asetettiin talon katolle, tosin oli minulla kaiketi viisi erilaista käsi la puhelinta, jota on käytetty autossa, antenni oli magneettinen katolla, tuo pyötä la oli hauska vehje maksimi teho mitä sai käyttää oli 2-5w kun tuosta lähti 20w, kun painoita tangentin alas kaikki lähellä olevat puhelimet huomasivat sen, eikä se soittanut alla pugatsovaa lainkaan, nimitäin puhelin ei ollut russakka malli.
Kotkassa oli siis 80 Ladaa rivissä ja ne kaikki soitti Blaupunkt radiosta Alla Pugatsovaa koska ne oli neuvostoliittolaisiin autoihin ladoihin asennettuja radioita?
Miksi Alla ei sitten soinut minun opelissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotkassa oli siis 80 Ladaa rivissä ja ne kaikki soitti Blaupunkt radiosta Alla Pugatsovaa koska ne oli neuvostoliittolaisiin autoihin ladoihin asennettuja radioita?
Miksi Alla ei sitten soinut minun opelissa?Voi rakas lapsi, kun lada 1200l mallissa ei ollut lainkaan radioita, mutta alla pugatsova soi öin päivin, sitä ei katsottu edes viaksi, se oli ominaisuus, se oli useissa laatuautoissa,...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas lapsi, kun lada 1200l mallissa ei ollut lainkaan radioita, mutta alla pugatsova soi öin päivin, sitä ei katsottu edes viaksi, se oli ominaisuus, se oli useissa laatuautoissa,...
Näin asiasta kertoi fingerpori, yhdessä stripissä, heimo oli ostanut ladan ja vei sen korjattavaksi kun autossa soi kokoajan alla pugatsovan miljoona ruusua, eikä autossa ole edes radiota, tämä ei ollut korjaamon mukaan vika, vaan auton ominaisuus.
- Anonyymi
Pikku-Posso voisi kertoa sen miten iski suomivaimonsa? Thaivaimon tarina on tiedossa. Pikku-Posso luki päivänlehteä (Savon Sanomat) lempi smoothiepaikassaan kun kitaranmuotoinen vaati komistusta omakseen.
- Anonyymi
TARINAA POIKANEN NUMBALL NEITI
Insinööri esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä.
https://www.suomi24.fi/profiili/Numball
Harrastuksina sukellus, moottoripyöräily, elokuvat, tietotekniikka. Sijoitusasuntoja ja Luxembourgiin sijoitettu miljoonajahti. Entisöi Rolls Roycea ja säätelee sen V12 moottoria. Tupruttelee pikkusikareita ja nautiskelee laatujuomia. Omistaa kukkatarhan ja työllistää vähäosaisia thaimaalaisia. Vaimon veljillä kolme kauppaa Chiang Maissa.
Kuulostaako Senssu yhtään tutulta?- Anonyymi
Miten tuo alla pugatsova, onko tuttu,
- Anonyymi
Kumpana ennemmin esiinnyt insinööri, esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä, vaiko mattoliippari, isonpomon alihankkija, miljonääri, keittiönkalustaja hankinta"mies", tai vielä pahempaa di, tekniikan lisensiaatti, laitos"mies", fasun alihankkija, jonka ainoa referenssi on kattilat. Kukahan sen valehtelun on aloittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpana ennemmin esiinnyt insinööri, esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä, vaiko mattoliippari, isonpomon alihankkija, miljonääri, keittiönkalustaja hankinta"mies", tai vielä pahempaa di, tekniikan lisensiaatti, laitos"mies", fasun alihankkija, jonka ainoa referenssi on kattilat. Kukahan sen valehtelun on aloittanut.
AIniin puutui vielä osamaksu ja osakaslaina "mies", tuon 2010 historiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpana ennemmin esiinnyt insinööri, esiupseeri, ilmavoimat jo eläkkeellä, vaiko mattoliippari, isonpomon alihankkija, miljonääri, keittiönkalustaja hankinta"mies", tai vielä pahempaa di, tekniikan lisensiaatti, laitos"mies", fasun alihankkija, jonka ainoa referenssi on kattilat. Kukahan sen valehtelun on aloittanut.
Älä panettele, nyt on tullut ranskalaisen arkkitehtuurin aika Naminamin Eedeniin ja kattilafotoilija on ryhtynyt pikselöimään ja suurentelemaan temppelin kattoa havaiten kaksi eri temppeliä ja luikki puskiin.
Tyttö on ravustamassa ja opettelemassa syömään rapuja brutaalisti.
TT viettää kelaperheensä kanssa rauhaisaa perhe-elämää.
44 tytön bestis on ryhtynyt olemaan Laiffi vaihteen vuoksi.
- Anonyymi
Lada näköjään tuplanollalle todella arka paikka. Ei kait se ensimmäinen hyvä ja kaunis vaan kyllästynyt narsistiin, ja loikkasi oikean miehen kyytiin...Ladaan?
- Anonyymi
Koko maailmasta ei löydy yhtäkään ihmistä joka kadehtisi ladamiehiä, eikä yhtäkään miestä joka ajaisi Ladalla, jos ei olisi pakko tai ilman mielenterveyden ongelmia.
Lada on epätoivon kansainvälinen symboli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko maailmasta ei löydy yhtäkään ihmistä joka kadehtisi ladamiehiä, eikä yhtäkään miestä joka ajaisi Ladalla, jos ei olisi pakko tai ilman mielenterveyden ongelmia.
Lada on epätoivon kansainvälinen symboli.Ja lada on venäjän eniten myyty automerkki, jo 50 vuotta, logiikkasi mukaan kaikki venakot on hulluja, tai ainakin heillä on mt-ongelmia kuten sinulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lada on venäjän eniten myyty automerkki, jo 50 vuotta, logiikkasi mukaan kaikki venakot on hulluja, tai ainakin heillä on mt-ongelmia kuten sinulla.
Ei nuo kaikki venakot eli Venäjän naiset oo hulluja, mutta ne miehet on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lada on venäjän eniten myyty automerkki, jo 50 vuotta, logiikkasi mukaan kaikki venakot on hulluja, tai ainakin heillä on mt-ongelmia kuten sinulla.
Johtuu samasta syystä kuin se että Pohjois-Koreassa on ollut nälkä jo 50 vuotta. Ei ole vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Kikkelis kokkelis sanoi pippelis puppelis.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973